Onko sulla joku "unpopular opinion"? Peukuta!
Kerro se tässä! Ei täytetä ketjua eipäs-juupas-väännöllä, vaan laitat peukun ylös jos olet samaa mieltä, peukun alas jos eri mieltä.
Omani: saunominen on inhottavaa (mulle tulee aina huono olo).
Kommentit (426)
Uskonnoista johtuvat sodat eivät tosiasiassa johdu uskonnoista vaan samoista syistä kuin muutkin sodat. Uskonto on vain yksi tapa ostaa isojen joukkojen kannatus silloin kun valtiolle halutaan lisää tuloja tai naapurin toimet eivät miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolemantuomio olis hyvä raiskaajille ja lasten hyväksikäyttäjille.
Eikä olisi, ne pääsisivät liian helpolla. Koppiin loppuelämäksi.
Myös koska sillä säästetään niiden äiti kamalalta kidutukselta. Lapsen kuolema voi tappaa äidin ilman että koko yhteiskunta on siitä vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Hiustenpidennykset ovat moraalisesti oksettavia. Köyhiltä naisilta viedään kauniit kutrit pilkkahintaan länsimaiselle tyttöselle joka käyttää niitä muutaman kuukauden jos sitäkään.
Mikä tässä on epämoraalista? Se köyhä nainen joko uhraa hiuksensa temppelissä (paikallinen tapa) tai myy kutrinsa ja saa rahaa. Kukaan ei väkisin leikkaa hiuksia päästä.
Tässä kun nyt istuu tällainen "länsimainen tyttönen" pidennykset päässä ja ihmettelee, että vielä tässä iässä kutsutaan tyttöseksi. Epämoraaliseksi tyttöseksi!
Minun "unpopular opinion" on varmastikin se, että mielestäni englantia turhaan suomenkielisten juttujen sekaan tunkevat ovat noloja ja säälittäviä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Irtoseksi ja seksi "harrastuksena" vahingoittaa ihmistä vakavasti henkisesti. Se sumentaa ymmärryksen omasta elämästä ja paikasta maailmassa ja vie ihmisen oman elämänsä vaaralliselle sivuraiteelle ja vie arvokkuuden tunteen. Niin miehillä kuin naisillakin, niin maksullisesti kuin maksuttomasti.
Monet eivät sieltä suosta koskaan enää pääse pois. Yleensä siksi, että heiltä on kadonnut kyky luottaa parempaan.
:DD Sieltä suosta? Ihan kuin huumeiden käytöstä puhuisit. Mielestäni näin ajattelevat ihmiset ovat juntteja ja typeriä konservatiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiäidin työmäärä ei ole puoltakaan uraäidin työmäärästä.
No miten voisi olla, kun uraäiti tekee saman kuin kotiäiti plus käy töissä :D
Paitsi että sillä jää lastenhoitoa aika monta tuntia välistä. Vai pidätkö päiväkodin lastenhoitajia laiskoina? Kumpi on sitten raskaampaa, lasten kanssa olo vai työnteko? Joillekin lastenhoito, joillekin työnteko. Jotkut pakenevat lapsiaan töihin, kun mielenterveys ei kestä kotona oloa.
Riippuu niin paljon äidistä.
Juuripa näin. Joku muu hoitaa lapset. Tai sitten lapset yksinkertaisesti vain jäisivät ilman hoitoa, huolnetpitoa ja huomiota, mitä tarvitsevat. Kuten usein päiväkodissakin jäävät. Joskus kyllä kotonakin, jos äiti tekee samalla esim. opintoja tai pelkästään kotitöitä.
Kotona olevat lapset luonnollisesti sotkevat enemmän ja tarvitsevat ruokaa. Sitä varten päiväkodeissa on siivoojat ja kokit. Jos koti on 8 tuntia tyhjä, eipä siellä silloin moitään toimintaa ole tarve tehdä, eikä uutta siivottavaa synny (päiväkodin työntekijät tekevät työssä olevan äidin 8 tunnin kotihommat). läsnäolo ja silmät selässä-oleminen, siinäkin on jo lasten kanssa työtä kerrakseen, muutsa käytännön työstä puhumattakaan.
Minua ei tämä vaimontappaja käy sääliksi. Videon saamien tykkäysten ja kommenttien tämä on epäsuosittu mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiäidin työmäärä ei ole puoltakaan uraäidin työmäärästä.
No miten voisi olla, kun uraäiti tekee saman kuin kotiäiti plus käy töissä :D
Paitsi että sillä jää lastenhoitoa aika monta tuntia välistä. Vai pidätkö päiväkodin lastenhoitajia laiskoina? Kumpi on sitten raskaampaa, lasten kanssa olo vai työnteko? Joillekin lastenhoito, joillekin työnteko. Jotkut pakenevat lapsiaan töihin, kun mielenterveys ei kestä kotona oloa.
Riippuu niin paljon äidistä.
Juuripa näin. Joku muu hoitaa lapset. Tai sitten lapset yksinkertaisesti vain jäisivät ilman hoitoa, huolnetpitoa ja huomiota, mitä tarvitsevat. Kuten usein päiväkodissakin jäävät. Joskus kyllä kotonakin, jos äiti tekee samalla esim. opintoja tai pelkästään kotitöitä.
Kotona olevat lapset luonnollisesti sotkevat enemmän ja tarvitsevat ruokaa. Sitä varten päiväkodeissa on siivoojat ja kokit. Jos koti on 8 tuntia tyhjä, eipä siellä silloin moitään toimintaa ole tarve tehdä, eikä uutta siivottavaa synny (päiväkodin työntekijät tekevät työssä olevan äidin 8 tunnin kotihommat). läsnäolo ja silmät selässä-oleminen, siinäkin on jo lasten kanssa työtä kerrakseen, muutsa käytännön työstä puhumattakaan.
plus että päiväkodissa on tosiaan useampi työntekijä yhteistä vastuuta jakamassa. Siivoojat ja keittäjätkin erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei tämä vaimontappaja käy sääliksi. Videon saamien tykkäysten ja kommenttien perusteella tämä on epäsuosittu mielipide.
korjaus
Vierailija kirjoitti:
Epävakaata persoonallisuushäiriötä ylidiagnosoidaan: nykyään ihan kaikki vähänkin herkät ja huonoitsetuntoiset ovat epävakaita ammattilaistenkin mielestä. Terveitä ihmisiä diagnosoidaan, koska herkkyyttä, taiteellisuutta ja mm. koulukiusaamisesta johtuvaa aluntunutta itsetuntoa ei nykymaailmassa katsota hyvällä. Tunteettomuus on trendikästä.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vanhojen naisten katkeruus johtuu heidän rupsahtamisestaan. Naisten nuoruus ja kauneus ovat niin arvostettuja ominaisuuksia, että nainen ei usein osaa käsitellä vanhenemistaan järkevästi.
Miten vanhat naiset ovat osoittaneet olettamaasi katkeruutta?
Eikö nuorena naisena ole enemmän mielessä kaikenlainen teerenpeli ja kilpailu, oma ja muiden suosio ja sitä kautta aika rajutkin msutasukkaiset reaktiot ja kuiskuttelut?
Ei vanha muista sellaisia asioita, kun elämässä alkaa ihan muuta asiat merkitä enemmän ja itsetuntokin on jo niin korkea.
Se jouluaaton Lumiukko-animaatio ei ole mitenkään hyvä
Pikkasenko ärsyttää nämä "Eläinrääkkäys on väärin", -mielipiteet tässä, kun etsitään EPÄSUOSITTUJA mielipiteitä. Hei mä oon niin erityinen et mä aattelen et eläinrääkkäys on väärin ja sit must euanasia pitäis kans sallii ja sit mä oon oikeetsi sitä mieltä että uskontojen takia sotiminen on turhaa
Mutta jatkakaa toki
Pitää lopettaa lasten / lapsiperheiden etujen perustelu 'tuleva veron maksaja -perusteella', koska vain 20% heistä tulee maksamaan veroja enemmän kuin kuluttaa tukia tai yhteiskunnan palveluja.
Vaativasta, vastuullisesta ja älykkyyttä vaativasta työstä kuuluukin saada parempi palkka, kuin suorittavasta työstä.
Ihmiset, jotka alkavat väitellä tässä ketjussa, pilaavat keskustelupalstat ja ovat muutenkin yksinkertaisia.
Av:lla ei suosittu mielipide: Jenni Vartiainen on mielestäni kaunis ja hyvä laulaja, ja tykkään kun ei paljastele surullisia lapsuuksia ja kipeitä traumoja ym huomiohuoraa Vain elämässä tai twerkkaa, esittele rintojaan ja hinkkaa puolialasti musavideoillaan. Tai muuten ole jatkuvasti lööppilehtien kansissa koska on lesbo, koska avautuu suhteestaan perheeseensä tai koska laittoi instagramiin räväyttävän tissiselfien.
Maantienharmaat hiukset ovat mielestäni kauniit.
Kylie Jenner on kaunis.