Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuin väärään henkilöön ja nyt olen pulassa :(

Vierailija
14.11.2016 |

Tulkitsin erään ihmisen käyttäytymistä väärin ja luulin, että hän olisi hieman kiinnostunut minusta, mikä tuntuikin aluksi yllättävältä ja jopa kiusalliselta (=tulkitsin hänen eleensä ja sanansa aivan väärin jostain syystä).

Aikaa kului ja vähitellen minäkin kiinnostuin hänestä, kunnes menin mokaamaan yhden tilanteen täysin, kun tapasin hänet. Toisin sanoen yritin flirttailla hänen kanssaan ja samanaikaisesti olin niin ihastunut, etten osannut kontrolloida sitä flirttiä, joten katselin häntä about 20 sekuntia vain aivan lumoutuneena. Hän kiusaantui siitä, punastui ihan selvästi ja katsoi mua järkytyksen ja epäuskon vallassa, mutta vaihtoi sitten puheenaihetta ja vaikutti sen jälkeen ihan normaalilta ja iloiseltakin.

Kysymys kuuluu: mitä mä teen?!? Itkettää ja häpeän itseäni suuresti. Hän on minua paljon vanhempi ja mun pitäisi nähdä häntä vielä useinkin tilanteiden pakosta. Mun tunteeni häntä kohtaan ovat edellleen tallella, mutta häpeän niin paljon, että haluaisin vältellä häntä loppuikäni. Kaikki ideat, vinkit ja ajatukset ovat tervetulleita.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä näen hänet, noin pitäisikö mun pyytää häneltä anteeksi tms.? Olen ihan idiootti tällaisissa asioissa. En tosiaan tajunnut, että hän oli naimisissakaan aiemmin. Voi että hävettää koko juttu.

Suositeltavaa on kaivaa itsensä vielä syvempään kuoppaan selittelemällä ja pyytemällä anteeksi.

Vierailija
22/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tilanne muuten saattoi kestää jopa puoli minuuttia. Jotenkin "jäädyin", kun näin hänet siinä. Hän oli ehkä metrin päässä minusta. Unohtikohan hän sen koko jutun? Toivottavasti. Ja toivottavasti hän ei varattuna kokenut sellaista ahdistavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä näen hänet, noin pitäisikö mun pyytää häneltä anteeksi tms.? Olen ihan idiootti tällaisissa asioissa. En tosiaan tajunnut, että hän oli naimisissakaan aiemmin. Voi että hävettää koko juttu.

Pyytää anteeksi, että katsoit häntä? Älä nyt sentään. Olet vain normaalisti.

Kun siis se mun katse oli sellainen elokuvista tuttu flirttailukatse (katsoin tosi pitkään silmiin ja hymyilin). Mietin, että pitäisikö sanoa, että olin tosi väsynyt tai olin nukkunut edellisen yön huonosti, joten ajatukseni eivät silloin oikein toimineet. Hitsit, mun "uskottavuutenikin" menee, mikä voi vaikuttaa tulevaisuuteen. Kyseessä on yksi proffa yliopistolta, joten tosiaan pitäisi häntä nähdä tässä vielä useaan otteeseen.

Lopeta nyt jo!

Vierailija
24/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun siis se mun katse oli sellainen elokuvista tuttu flirttailukatse (katsoin tosi pitkään silmiin ja hymyilin). Mietin, että pitäisikö sanoa, että olin tosi väsynyt tai olin nukkunut edellisen yön huonosti, joten ajatukseni eivät silloin oikein toimineet. Hitsit, mun "uskottavuutenikin" menee, mikä voi vaikuttaa tulevaisuuteen. Kyseessä on yksi proffa yliopistolta, joten tosiaan pitäisi häntä nähdä tässä vielä useaan otteeseen.

Kysy palvelupäälikköltä pääsisitkö siivoamaan johonkin toiseen palvelupisteeseen.

Vierailija
25/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suositeltavaa on kaivaa itsensä vielä syvempään kuoppaan selittelemällä ja pyytemällä anteeksi.

Joo, sitä juuri mietinkin. Kun siis saattaisin taas panikoida siinä hänen läsnäollessaan ja lipsauttaa jotain dorkaa ja alkaa selitellä sitäkin, jolloin tosiaan olisin syvissä vesissä. Muuten olen asiallinen, mutta ihastuessani käyttäydyn kuin surkein idiootti.

Vierailija
26/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy palvelupäälikköltä pääsisitkö siivoamaan johonkin toiseen palvelupisteeseen.

What? Olen ihan opiskelija. Olisiko joku käytännön vinkki, miten toimia, ettei tällainen toistuisi enää koskaan?

Vierailija
27/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta nyt jo!

Olen pohtinut tätä mielessäni jo koko viikonlopun. Huh. Epätoivon vallassa.

Vierailija
28/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että anteeksipyyntö on niin huono idea. Kysyin yhdeltä kaveriltanikin kautta rantain tätä "yleisellä tasolla", niin hänenkin mielestään oli hölmöä pyytää anteeksi. Täytyy joo koettaa unohtaa koko ihastus ja teeskennellä, etten muistaisi koko juttua, kun näen hänet ehkä sitten taas joku päivä. Mutta joo, ihastuksen unohtaminen ja coolin käytöksen teeskentely onkin helpommin sanottu kuin tehty.

Vierailija
29/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten mä pystyn psyykkaamaan itseni rauhalliseksi, kun näen hänet taas? Mitä jos mä lumoudun hänen läsnäolostaan taas uudelleen?

Vierailija
30/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaavaahan se on jos joku on ihastunut. En usko että ainaakaan loukaantui. Unohdat koko asian ja koetat olla normaalisti.

Vierailija
31/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytä 16 niin vastaus löytyy

Vierailija
32/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten mä pystyn psyykkaamaan itseni rauhalliseksi, kun näen hänet taas? Mitä jos mä lumoudun hänen läsnäolostaan taas uudelleen?

Ajattele kuule kaikkia niitä, joilla ei ole mahdollisuutta opiskella. Sinulla on asiat hyvin, älä luo turhia ongelmia itsellesi.

Vierailija
33/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kiinnostunut jostain henkilöstä, niin tottakai voi jatkaa mitä aloitit. 

Jos tunnet että toinen on jotenkin epäsopiva niin alkaisin miettimään miksi tuollainen lukko on olemassa. Kun sanot että se henkilö on sinua vanhempi, niin eiköhän tuo ole melko normaalia että ihmiset on eri ikäisiä? Jos te sovitte yhteen, enkä tarkoita että pidätte samoista asioista vaan ymmärrätte toisianne niin eihän tuossa pitäisi olla mitään vikaa. Itse olen joskus ollut ihastunut 20 vuotta vanhempaan mieheen. 

Vierailija
34/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up