Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastuin väärään henkilöön ja nyt olen pulassa :(

Vierailija
14.11.2016 |

Tulkitsin erään ihmisen käyttäytymistä väärin ja luulin, että hän olisi hieman kiinnostunut minusta, mikä tuntuikin aluksi yllättävältä ja jopa kiusalliselta (=tulkitsin hänen eleensä ja sanansa aivan väärin jostain syystä).

Aikaa kului ja vähitellen minäkin kiinnostuin hänestä, kunnes menin mokaamaan yhden tilanteen täysin, kun tapasin hänet. Toisin sanoen yritin flirttailla hänen kanssaan ja samanaikaisesti olin niin ihastunut, etten osannut kontrolloida sitä flirttiä, joten katselin häntä about 20 sekuntia vain aivan lumoutuneena. Hän kiusaantui siitä, punastui ihan selvästi ja katsoi mua järkytyksen ja epäuskon vallassa, mutta vaihtoi sitten puheenaihetta ja vaikutti sen jälkeen ihan normaalilta ja iloiseltakin.

Kysymys kuuluu: mitä mä teen?!? Itkettää ja häpeän itseäni suuresti. Hän on minua paljon vanhempi ja mun pitäisi nähdä häntä vielä useinkin tilanteiden pakosta. Mun tunteeni häntä kohtaan ovat edellleen tallella, mutta häpeän niin paljon, että haluaisin vältellä häntä loppuikäni. Kaikki ideat, vinkit ja ajatukset ovat tervetulleita.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grow up!

Vierailija
2/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, olipa harhaan johtava otsikko.

Kasva aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoit siis häntä? Tuo nyt on aivan normaalia. Katso seuraavallakin kerralla ja hymyile :-) Jos papparainen kuvittelee liikoja, niin se on HÄNEN ongelmansa.

Vierailija
4/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota seksiä hänelle.

Vierailija
5/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti lomastasi siellä Kroatiassa kuitenkin.

Vierailija
6/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoit siis häntä? Tuo nyt on aivan normaalia. Katso seuraavallakin kerralla ja hymyile :-) Jos papparainen kuvittelee liikoja, niin se on HÄNEN ongelmansa.

Mies varmaan jo mittailee sormuksen kokoa :D Ei, kun se onkin naisten tapa kun pelkkä katse merkitsee lupausta talosta, lapsista, autosta, jne...

Vierailija
7/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen itse ihastunut kyseiseen henkilöön ja katsoin häntä pitkään sekä hymyilin samanaikaisesti. Mielestäni hänen reaktio viittasi siihen, ettei se tunne ollut molemminpuolinen, sillä hän punastui ja jotenkin säikähti (hänellä oli sellainen "Mitäääh?"-ilme) sekä oli sen jälkeen hetken vakava ja vaihtoi puheenaihetta. Toisaalta pian sen jälkeen hän oli taas iloinen oma itsensä. Nolottaa kyllä nähdä häntä enää ikinä. :(

Vierailija
8/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siis itsestäni aivan pellen, sillä ei se ihastuksen kohteeni voi minusta välittää. Huomasin myös, että hänellähän on sormuskin. Pitäisi kuitenkin nähdä häntä välillä ihan asiallisissa yhteyksissä, mutta tekisi mieli vajota maan alle.

Vierailija
9/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hupakko lopetat nuo ukkomiesten liehittelyt heti paikkaansa.

Vierailija
10/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet noin niinkuin muuten "normaali" (et puhu ajatuksiasi ääneen tms.), niin ei se ihastus kyllä mitään arvannut. :D

Itsekin saatan joskus jäädä tuijottamaan ja jopa (hui!) hymyillä samaan aikaan ja ihan yhtälailla olla ajatuksissani/hitaalla ja vastaanottaa kyseisen eleen hämmentyneellä ilmeellä. En kyllä näitä hetkiä jälkeenpäin ikinä analysoi tai mieti. Katsos kun harvat hallitsevat ilmeensä/reaktionsa 247.

Haloo nyt.

Vierailija
11/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein siis itsestäni aivan pellen, sillä ei se ihastuksen kohteeni voi minusta välittää. Huomasin myös, että hänellähän on sormuskin. Pitäisi kuitenkin nähdä häntä välillä ihan asiallisissa yhteyksissä, mutta tekisi mieli vajota maan alle.

Niin, entä sitten? Pitääkö tässä nyt länkyttää jostain itsestään selvyykistä,  kuinka jokainen joskus nolaa itsensä ja lässyn lässyn?

Unohda.

Vierailija
12/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä näen hänet, noin pitäisikö mun pyytää häneltä anteeksi tms.? Olen ihan idiootti tällaisissa asioissa. En tosiaan tajunnut, että hän oli naimisissakaan aiemmin. Voi että hävettää koko juttu.

Vierailija
13/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vielä näen hänet, noin pitäisikö mun pyytää häneltä anteeksi tms.? Olen ihan idiootti tällaisissa asioissa. En tosiaan tajunnut, että hän oli naimisissakaan aiemmin. Voi että hävettää koko juttu.

Pyytää anteeksi, että katsoit häntä? Älä nyt sentään. Olet vain normaalisti.

Vierailija
14/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet noin niinkuin muuten "normaali" (et puhu ajatuksiasi ääneen tms.), niin ei se ihastus kyllä mitään arvannut. :D

Itsekin saatan joskus jäädä tuijottamaan ja jopa (hui!) hymyillä samaan aikaan ja ihan yhtälailla olla ajatuksissani/hitaalla ja vastaanottaa kyseisen eleen hämmentyneellä ilmeellä. En kyllä näitä hetkiä jälkeenpäin ikinä analysoi tai mieti. Katsos kun harvat hallitsevat ilmeensä/reaktionsa 247.

Haloo nyt.

Joo, muuten oon ihan normaali. :) Ei tuo muuten haittaisikaan, mutta mun pitäisi vielä nähdä häntä todennäköisesti joissain yhteyksissä ja pelottaa sitten, miten kestän sen häpeän. Lisäksi olin ihastunut, joten oli kiusallista tajuta, että tunne ei ehkä ollutkaan molemminpuolinen ja lisäksi hän on varattukin vielä. :(

Miksiköhän hänestä tuli sellainen vaikutelma, että hän itse olisi hieman flirttaillut aiemmin? Toisaalta ehkä hän flirttaili ihan leikillään ja mä hölmö menin oikeasti ihastumaan häneen. :/

Vierailija
15/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät normaalia elämääsi ja unohdat tuon jutun

eli et tee siitä numeroa.

Elämä jatkaa, no problem :)

Vierailija
16/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis elämä jatkuu :)

Vierailija
17/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli? 15?

Vierailija
18/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli? Menepäs tekemään niitä läksyjä.

Vierailija
19/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyytää anteeksi, että katsoit häntä? Älä nyt sentään. Olet vain normaalisti.

Kun siis se mun katse oli sellainen elokuvista tuttu flirttailukatse (katsoin tosi pitkään silmiin ja hymyilin). Mietin, että pitäisikö sanoa, että olin tosi väsynyt tai olin nukkunut edellisen yön huonosti, joten ajatukseni eivät silloin oikein toimineet. Hitsit, mun "uskottavuutenikin" menee, mikä voi vaikuttaa tulevaisuuteen. Kyseessä on yksi proffa yliopistolta, joten tosiaan pitäisi häntä nähdä tässä vielä useaan otteeseen.

Vierailija
20/34 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään pyydä anteeksi. Jatkat niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. (Eikä olekaan. Paitsi sinun pääsi sisällä)