Lapsen kaverisynttärit stressaa
Tuntuu että omat hääjuhlatkin järjestyi pienemmällä stressillä. ;) Suoraan sanottua kauhistuttaa tulevat juhlat.
Lauma alle kouluikäisiä lapsia tuntuu aika kaaosmaiselta ajatukselta. Ajattelin että osa peruisi, mutta vielä ei ole perunut kuin yksi ja juhlat olisi ylihuomenna.
Kommentit (144)
Saakin olla hyvät tilat, jos haluaa kaverisynttärit pitää kotona. Ikinä en sellaiseen lähde. Yhden kerran koitin, ja tiesin heti, ettei ikinä enää tätä. Ei täällä tosin pidetä myöskään mitään ihme "sukulaissynttäreitä", jotka ovat vain kahvinjuontihetkiä aikuisille.
Lapselle tärkeintä synttäreillä ovat kuitenkin ne kaverit, jotka kutsutaan johonkin paikallisista ohjelmantarjoajista. Eipä ole ollut muuta stressiä kuin se, että kaikki kutsutut tulevat paikalle. Viimeksi jouduin yhden paikkaamaan häthätää edellispäivänä.
Sulla on alle kouluikäinen. Huomasin kuitenkin, että lapseni koulussa kotisynttäreitä alettiin boikotoida. Vanhemmat antoivat itsekkäiden lastensa olla menemättä. Oli muka liian tylsää, kun ei ollut ohjelmaa?
Ite oon 10v poika, ja aion pitää mun 11v synttärit tässä kuussa Helsingin keskuskirjastossa Oodissa.
Kutsun 3 parasta kaveria, ja varaan vanhempien kanssa pelitilan ja pienen Ryhmätilan.
Tilat on täysin ilmaisia.
Hommaan ite omalla rahalla sinne herkut, ja ajateltiin mennä Helsinkiin junalla. Noin 2€ /henkilö. Ei pitkä matka.
Viime vuonna eli mun 10 - vuotias synttäreillä vanhemmat järjesti viimeiset "kunnon" ulkoistetut synttärit, Megazonessa.
Ajattelin siks järjesti nyt oikeestaan ite, ja melkein ilmaseks.
Näköjään todellakin. Arkena sipsiä ja karkkia, synttärijuhlissa hedelmiä ja vihanneksia.