Tärisetkö vappukrapulassa kotona
Vai kuulutko niihin onnekkaisiin, joille ei tule krapulaa?
Kommentit (31)
En, en ymmärrä miksi pitää juoda itselleen krapulaa, mitä siinä muka voittaa? Jonkun alkoholisti-palkinnonko?
Pakko oli aloittaa loiventavat heti herättyä. Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottamaan.
Vierailija kirjoitti:
En, en ymmärrä miksi pitää juoda itselleen krapulaa, mitä siinä muka voittaa? Jonkun alkoholisti-palkinnonko?
No jos ilmaiseks tarjotaan niin pitäähän se ottaa. Naisille usein ylipääsemätön houkutus.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään krapula ei ole se tavoite. Se on ikävä sivuvaikutus.
Eli oletus on että juotu on joka tapauksessa mut toisille ei vain tule krapulaa?
En, kävin aamupäivällä salilla ja sen päälle saunassa. Nyt pienet ruokalevot niin ehkä sitten taas jaksaa puuhata jotain.
Kunnon panot aamulla ja pari bisseä päälle, niin kyllä helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli aloittaa loiventavat heti herättyä. Nyt alkaa pikkuhiljaa helpottamaan.
Tiedän tuon tunteen ihan liian hyvin. Jos ottaa keittoa niin oloa joutuu korjaamaan heti aamusta. Siihen on ratkasu mutta se on käyttörikos suomessa. Saksassa saisi kasvattaa kolmea kasvia omaan käyttöön niin ei tule tarvetta hommata krapulaa.
Täällä se Kreivi Krapula kummittelee.
Vappuähkyssä. Oli hirveen hyvä brunssi aamupäivällä, ja vaikka söin vain kalapöydän alkupaloja, oon edelleen aivan ähky.
Amatöörit ryyppää kalenterin mukaan.
En tärise enää, mutta istun lätäkössä. Pitäis varmaan käydä vaatteet päällä suihkussa ja heittää sit pesuun. Mut taidan ottaa yhen loipparin ensin. Ketuttaa.
Elämä voittaa taas. Kävin ulkoilemassa 👍
Vierailija kirjoitti:
Kunnon panot aamulla ja pari bisseä päälle, niin kyllä helpottaa.
Kannattaa ottaa ne bisset ensin, niin voi välttyä sydäriltä. Krapulassa rehkiminen on vaarallista.
Amatöörit kärsii krapulaa. 3 erilaista pilleriä, puolen päivän unet, on taas kunnossa.
En yhtään. Ihana fiilis kun ei ole krapulaa.
Krapulattomuus on minulla ihan itse aiheutettua. En juo alkoholia.
Alkaa pikku hiljaa helpottaa parin päivän jälkeen.