Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten autat meitä vähäosaisia joulun aikaan?

Vierailija
13.11.2016 |

?

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lahjoittanut aivosäätiölle rahaa aika paljon. Lisäksi maksan veroja. Teen avustustyötä maahanmuuttaja nuorten parissa, koska haluan auttaa heitä sopeutumaan yhteiskuntaan. Meidän joulujuhla on viikko ennen aattoa ja muutama heistä tulee auttamaan minua muutossa. Maksan muutaman tunnin työstä viidelle nuorelle 100 euroa kaikille. Menen jouluaattona ja joulupäivänä auttamaan seurakunnan jouluruokailussa. Kutsuttuina ovat kodittomat. Olen muutaman sata paria villasukkia kutonut ja niitä annan lahjaksi tuolla. 

En usko Suomessa lapsiperheköyhyyteen. Valtio, kunnat, kirkko ja eri avustusjärjestöt sysää niin hirveitä summia ja erilaista tukea lapsien elämiseen, että vanhemmat ovat syynä jos ei lapset saa normaalia yhteiskuntaan ja kulttuuriin sopivaa kasvatusta. Tässä tapauksessa on lapsille parempi, että joku muu ottaa lapsesta vastuun tai sitten vanhemmat opettelevat kantapään kautta elämään. Ja kyllä, sääliä ei tipu minun puolelta vanhemmille, jos on pitänyt viaton lapsi laittaa kärsimään. Enemmän saa järjettömän vihan päälle kun kaiken maailman typeryksille ja vastuuttomille ihmisille pitää lapsi suoda.

Vierailija
102/110 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ töihin ! t. Persu, ahkera suomalaine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan myös veroja niin se saa riittää

Vierailija
104/110 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehotan köyhiä hankkimaan työtä ja lopettamaan loisimisen yhteiskunnan rahoilla. Siitä tulee aina hyvä mieli.

Oletko sattunut seuraamaan viime päivien uutisointia? Saamme pian elää aikaa, jolloin joidenkin ihannoima tekoäly on vienyt todella suuren määrän nykyisiä työpaikkoja. Siis kaikkien niiden lisäksi, jotka jo monta vuotta sitten siirrettiin kaukoitään.

Vierailija
105/110 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrän välillä rahaa mun ihanille vähäosaisille naisille sugardaddyn asemassa ja naiset pitää mua hyvänä.

Vierailija
106/110 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti vähäosaiselle voisin mielelläni lahjoittaa vaikka ruokakassin tai tarjota itsetehtyä ruokaa. Sen sijaan noita ns. vähäosaisia ei tee mieli auttaa ollenkaan, kun keksivät aina jotakin valittamista. Osalle ei kelpaa kuin uutena ostetut merkkivaatteet, kalliit älylaitteet jne samaan aikaan kun minä työssäkäyvä ihminen teen omat hankintani kirpparilta ja käytän 5v vanhaa älypuhelinta. 

Vierailija
107/110 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrän välillä rahaa mun ihanille vähäosaisille naisille sugardaddyn asemassa ja naiset pitää mua hyvänä.

Eräänlainen joulupukki siis. Kaikki voittaa...

Vierailija
108/110 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ku ite pärjään tulollani. Siinä muita auteta.

Vierailija
109/110 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksamalla pirusti veroja joka kuukausi koko vuoden.

Tämä, mutta ei se niille riitä. Haluavat vielä joululahjoja päälle.

Vierailija
110/110 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää sitten muuten vinkuko kun alkaa lieveilmiöt Suomessakin kohta nostaa päätään. Kun ihmiseltä viedään kaikki eikä todellisia mahdollisuuksia parempaan ole, alkaa valkoinen raivo haukkumisen ja nöyryyttämisen jälkeen muuttua mustaksi. Mutta sitä saa mitä tilaa.

Skviik skviik, na r kkaa vielä vähän lisää