Haittaako masturbointi ennen seksiä kuinka pahasti?
Olen siis menossa ylihuomenna tyttöystäväni luokse ja aiomme harrastaa seksiä. Olen idioottina vetänyt kahdesti tänään käteen ja nyt pelottaa jos en laukea seksin aikana. :(
Kommentit (11)
Jos pelkäät, että laukeat ennenaikaisesti, niin sittenhän on vain hyvä, että oot purkanu paineita etukäteen.
Siis jos on alle 30 vuotias, niin on normaalia runkata saman päivänä, että kestokykyä olisi enemmän. Eturauhaseen kertyy panoksia jo vähintään muutamassa tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkäät, että laukeat ennenaikaisesti, niin sittenhän on vain hyvä, että oot purkanu paineita etukäteen.
Siitä ei ole pelkoa, yleensä laukean tunnin päästä ja se on ihan hyvä aika.
ap
Vierailija kirjoitti:
Siis jos on alle 30 vuotias, niin on normaalia runkata saman päivänä, että kestokykyä olisi enemmän. Eturauhaseen kertyy panoksia jo vähintään muutamassa tunnissa.
Oon 20 vuotias ja täytän pian 21.
ap
Pakko varmaan ostaa sträppäri jos aiotte saada jotain aikaan. Jännää heittää kolikolla, kumpi panee ketä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko varmaan ostaa sträppäri jos aiotte saada jotain aikaan. Jännää heittää kolikolla, kumpi panee ketä.
Ollaan heteroita, eikä hinttejä. + toi on todella sairasta.
ap
No ehtii, mitä helvettiä nyt? 2päivää aikaa, miksi vauhkoat. :D ajattelin että kyse oli jostain tuntia ennen aktia masturboimisesta.
Siis täh? Mä olen 51v ja voin vetää vaikka tuntia ennen hanskaan ja taatusti taas nalli palaa kun tarvitaan.
up