Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten autat meitä vähäosaisia joulun aikaan?

Vierailija
13.11.2016 |

?

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan rahani oikeasti köyhille lapsille kehitysmaihin! Sellaisille, joilla ei ole edes ruokaa tai puhdasta vettä.

Vierailija
22/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuloin lasten villasukkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan veroni ja kirkollisveron vuoden ympäri. Joulun alla vien kertyneet ylimääräiset tavarat Pelastusarmeijan joulupataan.

Kouluna lisäksi lahjoitus joku Itämerelle (John Nurminen säätiö ) tai WWF. Ympäristömme on paljon tärkeämpi kuin ihmiset.

Vierailija
24/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin opettaa elämänhallintaa.

Kuule saatanan torvelo, mä olen masentunut, en avuton typerys (niinkuin sinä).

Ok, toivotan sitten vain hyvät joulut, muuta ei tule.

Vierailija
25/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmintä hanskaa saat kokeilla.Ei pysty heittää hilloa mihinkään keräyksiin, kun valtio yrittää tappaa verotuksella kansalaisensa.

Vierailija
26/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään enkä tunne siitä pienintäkään syyllisyyttä. Itsellänikin on pieni palkka mutta kummasti se riittää kun ei tupakoi tai käytä rahaa veikkaukseen tai pelikoneisiin. Lapsiakin on vain sen verran kun pystyy elättämään.

Ja me köyhemmät olemme automaattisesti monilapsisia, tupakoivia ymv.? Kuinka sä kehtaat! Mä en myöskään tupakoi, juo, veikkaan ehkä viisi kertaa vuodessa eikä ole liikoja härveleitä ja lapsiakin vain yksi. En kyllä mitään keneltäkään tarvitsekaan vaan toivotan paskaset joulut vaan, etenkin sulle idiootti moukka.

Tuolla asenteella saat varmasti myötätuntoa osaksesi.

Vierailija
27/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan rahani oikeasti köyhille lapsille kehitysmaihin! Sellaisille, joilla ei ole edes ruokaa tai puhdasta vettä.

Nooh, jos haluat lahjoittaa rahas niin mikäs siinä. Tuttava sanoi eräässä järjestössä työskenneltyään ettei enää koskaan anna rahaa mihinkään hyväntekeväisyyten, siellä torvelot vaan hassaa älyttömiä summia taitamattomaan ylisuureen hallintoon ym. Ja sitten on vielä väärinkäytökset kohdemaissa. Ne on kuule pikkuroposia mitä sinne päätyy, mutta samapa tuo mulle, ei se ole tyhmä joka pyytää...

Vierailija
28/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin opettaa hyviä käytöstapoja ja taloushallintoa.

Vierailija
29/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sitten muuten vinkuko kun alkaa lieveilmiöt Suomessakin kohta nostaa päätään. Kun ihmiseltä viedään kaikki eikä todellisia mahdollisuuksia parempaan ole, alkaa valkoinen raivo haukkumisen ja nöyryyttämisen jälkeen muuttua mustaksi. Mutta sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
30/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi teitä auttaa millään tavalla? Perustele vähän.

Vierailija
31/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien ehkä paketteja Joulupuu-keräykseen, kuten aiempina vuosina. 

Vierailija
32/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin opettaa hyviä käytöstapoja ja taloushallintoa.

Ja mä sulle vaikka tautioppia, anatomiaa, onkologiaa jne. Taloushallintoa en pitkällä matikalla tarvitse, kiitos vaan.

Vierailija
33/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan kirkollisveroa ja vien vaatteita pelastusarmeijaan.

Vierailija
34/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee niin ei tee mieli auttaa ketään.

Kai mä taas tiputan vitosen tai kympin joulupataan/Hurstille, pakkasessa palelevat pultsarit ovat ainakin selvästi avun tarpeessa vaikka ns. undeserving poor toki nekin.

Vierailija
35/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumalla kirkkoon ja maksamalla veroja.

Vierailija
36/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan veroja muiden kuukausien lisäksi myös joulukuussa.

Vierailija
37/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään enkä tunne siitä pienintäkään syyllisyyttä. Itsellänikin on pieni palkka mutta kummasti se riittää kun ei tupakoi tai käytä rahaa veikkaukseen tai pelikoneisiin. Lapsiakin on vain sen verran kun pystyy elättämään.

Ja me köyhemmät olemme automaattisesti monilapsisia, tupakoivia ymv.? Kuinka sä kehtaat! Mä en myöskään tupakoi, juo, veikkaan ehkä viisi kertaa vuodessa eikä ole liikoja härveleitä ja lapsiakin vain yksi. En kyllä mitään keneltäkään tarvitsekaan vaan toivotan paskaset joulut vaan, etenkin sulle idiootti moukka.

Tuolla asenteella saat varmasti myötätuntoa osaksesi.

Ja luulet että sitä olisin vailla? Kuule se juna meni jo, niin paljon on haukuttu ja ivattu että haistakaa paska vaan tästä eteenpäin!

Vierailija
38/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin Jeesusta ja joulupukkia. 

Vierailija
39/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun joulunlapsi.fi keräykseen. Autan mielelläni köyhiä slummien lapsia.

Vierailija
40/110 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehotan köyhiä hankkimaan työtä ja lopettamaan loisimisen yhteiskunnan rahoilla. Siitä tulee aina hyvä mieli.