Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isänpäivä - Puoliso ei ole sinun isäsi!!!

Vierailija
13.11.2016 |

Se on täällä taas, isänpäivä. Lapset hoitakoon itse, eihän tuo köriläs minun isä ole! Älytön ajatuskin että pitäisi alkaa tuon takia hössöttämään ja paapomaan, hah!

* N. puolen vuoden päästä *
Oi, äitienpäivä! Mitähän kivaa lapset ja mies on keksinyt...
*Pari tuntia myöhemmin*
VOI ...KELE!!! Se h***vetin sika makaa vielä sängyssä, eikö se tollo tajua että tänään on ÄITIENPÄIVÄ?! MINÄ OLEN SENTÄÄN SYNNYTTÄNYT HÄNELLE KAKSI LASTA JA SITTEN TÄLLAISENÄ PÄIVÄNÄ EI VOI EDES LAPSIA AUTTAA YLLÄTTÄMÄÄN, SAATI ANTAA KUKKIA. No... Makuhuoneen puolella turha odottaa yhtään mitään hetkeen. Parempi lähteä lasten kanssa kahvilaan aamiaiselle, saapa sitten törppö ihmetellä missä ollaan ja puhelimeen en vastaa!

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mä kävin lasten kanssa kaupassa hakemassa lahjajuttuja ja aamupalatarvikkeita, ostin leivontajutut ja katsoin reseptit. Paketoitiin lahjat. Eilen neuvoin puhelimessa leipomiseen liittyen ja laitoin ohjeita aamua varten. Ollaan siis erottu ja lapset isällään tänä viikonloppuna tietenkin, mutta ihan ehdottomasti haluan edelleen huolehtia, että lapsilla on mahdollisuus muistaa isäänsä. Lapset on oikeasti siitä niin innoissaan, haluavat hemmotella isäänsä.

Vierailija
2/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman olet katkeroitunut!:D elämä on valintoja täynnä. Ehkä sinun ei tarvitse puuttua muiden Isänpäivän viettoihin, vaikka oma ukkosi olisikin syvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mun ex-puolisokin sanoi kun kummeksuin kun hän ei mitenkään koko liittomme aikana muistanut minua äitienpäivänä. "Ethän sä mun äiti oo, sä oot noiden lasten äiti!"

Kyllä mun isä kaikki muutkin tuntemani isät ja puolisot muistivat vaimoaan äitienpäivänä kun harvemmin esim. pikkulapset pystyvät sellaiseen... Ja opettivat kyllä lapsilleenkin.

Vierailija
4/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lapseni isä, juuri juotiin kakkukahvit ja avasi paketin. Samalla tavoin minä saan huomiota äitienpäivänä.

Vierailija
5/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oma lapseni sen verta nuori että viellä pitää auttaa isänpäivä lahjojen kanssa. mielelläni miestäni hemmottelen tälläisenä päivänä ja mieheni myös sitten niasten/äitienpäivänä minua :)

Vierailija
6/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt ei ole fiilistä osallistua isänpäivän viettoon. Lapset antakoot korttinsa ja lahjansa, eikä miehelle aamuisin edes maistu muu kuin kahvi ja tupakka. Jos jaksaa lapsien kanssa tehdä jotain tänään, niin hyvä. Mulle riittää äitienpäivänä myös vaan lasten muistamiset.

Vierailija
7/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan missä lapsen isä (ex) on. Ilmeisesti oli (Klamydian!) keikalla eilen, joten voi olla ettei ilmoittele kuulumisistaan ihan heti. Poika on kuitenkin antanut pvk:ssa tekemänsä isänpäiväkortin jo aiemmin. Pitää mennä pulkkamäkeen tänään kun luntakin vielä on. 3 v ei nyt osaa murehtia sen kummemmin. Lapsen isä kävi kuitenkin tarhan isänpäiväriennoissa ja sekin oli hyvä juttu.

Vuosi sitten ei ollut edes isänpäivä heti mielessä. Tilanne oli aika kaoottinen. Jokin takauma tulee juuri tähän vuodenaikaan. Sama pimeys, mutta nyt olen sentään lapsen kanssa turvassa omassa kodissa. Muita huolia, sellaisia taloudellisia, sen sijaan on: olen elämäni ensimmäistä kertaa olen työtön! Tämä on romahduttavaa. En ole edes tajunnut ilmoittautua työttömäksi vaikka kuukausi on mennyt. Olen ollut niin shokissa ja tilanne on täysin uusi. Paniikki saada vaikka heti jotain vuokratyötä toimistosta, jos karenssia paukkuu enemmän ja haen sitten samalla oikeita töitä. Onneksi on välit kunnossa opiskeluajan vuokrafirmoihin.

Sori tämä vuodatus tässä isänpäiväketjussa. Mua pelottaa jopa soittaa isälleni ja toivottaa hyvää isänpäivää, koska en tiedä tietääkö isäni tilanteessani ja ahdistuuko hän.

Vierailija
8/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kuitenkin minun lasteni isä ( yleensä). Siksi oletan kyllä puolison osallistuvan  OMIEN LASTEN isän ja äidin juhlajärjestelyihin, yleensä yhdessä lasten kanssa.

Vierailija
9/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, nyt ei ole fiilistä osallistua isänpäivän viettoon. Lapset antakoot korttinsa ja lahjansa, eikä miehelle aamuisin edes maistu muu kuin kahvi ja tupakka. Jos jaksaa lapsien kanssa tehdä jotain tänään, niin hyvä. Mulle riittää äitienpäivänä myös vaan lasten muistamiset.

Omassa lapsuudessa äiti mökötti sekä isänpäivät että äitienpäivät. Sitä taakkaa en omalle lapselle siirrä.

Vierailija
10/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, mutta kuka tuota mieltä oikeasti on? Ettei puolison tarvitse muistaa, en ole törmännyt moiseen kuin av:lla ja täällä nyt on muutenkin kaikki vihaisia ja katkeria aina, purkavat pahaa oloaan, tässä tapauksessa varmasti selittelevät itselleen ja muille, miksei oma puoliso muista tai ovat valinneet niin huonon puolison etteivät halua muistaa häntä isänpäivänä.

Vierailija
11/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen ihan sanonut etten ole mieheni äiti,en odota häneltä äitienpäivänä mitään.

Enkä hankiomasta puolestani mitään, toki autan lapsiavaikka lettujen paistossa ja käyn kaupasta hakemassa sen mitä isälleen haluavat antaa.

Onnittelen miestä, appiukkoa ja tuttuja isejä ihan yhtälailla.

Vierailija
12/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta kuka tuota mieltä oikeasti on? Ettei puolison tarvitse muistaa, en ole törmännyt moiseen kuin av:lla ja täällä nyt on muutenkin kaikki vihaisia ja katkeria aina, purkavat pahaa oloaan, tässä tapauksessa varmasti selittelevät itselleen ja muille, miksei oma puoliso muista tai ovat valinneet niin huonon puolison etteivät halua muistaa häntä isänpäivänä.

Muistan miestäni syntymäpäivänä ja jouluna, joskus ihan muuten vaan lahjoilla, mutten isänpäivänä. Autan lapsia, mutta ovat jo isoja että osaavat jo leipoa itsekin

Vierailija
13/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa lapsuudessa äiti mökötti sekä isänpäivät että äitienpäivät. Sitä taakkaa en omalle lapselle siirrä.

Harmi, että äitisi mökötti. En kuitenkaan puhunut mököttämisestä mitään. Ei meidän perheessä esitetä tai teeskennellä vain siksi, että on yleisesti päätetty olevan juhlapäivä. Tiedätkö, joissain perheissä ei noita päiviä edes vietetä ja siltikin voi olla ihan hyvä äiti ja isä.

Vierailija
14/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman olet katkeroitunut!:D elämä on valintoja täynnä. Ehkä sinun ei tarvitse puuttua muiden Isänpäivän viettoihin, vaikka oma ukkosi olisikin syvältä.

Sun kannattais opetella ymmärtämään lukemasi.

Vierailija
15/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että äitisi mökötti. En kuitenkaan puhunut mököttämisestä mitään. Ei meidän perheessä esitetä tai teeskennellä vain siksi, että on yleisesti päätetty olevan juhlapäivä. Tiedätkö, joissain perheissä ei noita päiviä edes vietetä ja siltikin voi olla ihan hyvä äiti ja isä.

Tiedät että Jehovan todistajat eivät vietä isän- tai äitienpäivää.

Vierailija
16/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei sanota että isänpäivänä saisi juhlistaa vain omaa isää. Silloinhan se olisi "oman isän päivä". Isänpäivä on kaikkien isien päivä, ja mielestäni on törkeää olla muistamatta silloin omaa puolisoa, jos hän on hyvä isä lapsilleen. Sama juttu äitienpäivänä.

Täällä isi sai kyllä jo lahjan ja kortin ja aamupalat sänkyyn. Ja sen jälkeen pienen intiimin hetkenkin vaimon kanssa kahden...

Vierailija
17/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita juhlapäiviä teillä ei teeskennellä? Teeskennellänkö joulu vai jätetäänkö välistä?

Vierailija
18/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muita juhlapäiviä teillä ei teeskennellä? Teeskennellänkö joulu vai jätetäänkö välistä?

Mitenköhän meiden perheen joulunvietto sun takapuolta kutittaa? Muutenkin, mököttäjä-äidin aikuisen lapsen kannattaisi mennä terapiaan eikä projisoida äitisuhdettaan johonkin random-kommentoijaan. En ihmettele, että pyhäpäivät on näin raskaita Suomessa, kun näköjään on vain yksi oikea tapa viettää niitä.

Vierailija
19/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän meiden perheen joulunvietto sun takapuolta kutittaa? Muutenkin, mököttäjä-äidin aikuisen lapsen kannattaisi mennä terapiaan eikä projisoida äitisuhdettaan johonkin random-kommentoijaan. En ihmettele, että pyhäpäivät on näin raskaita Suomessa, kun näköjään on vain yksi oikea tapa viettää niitä.

Kannattaa miettiä mitä tapoja haluaa lapsilleen siirtää ja mitä lapset itse haluaisivat.

Vierailija
20/68 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesunkestävä sekopää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan