Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IHANAA! Metsolat näytetään jälleen, katsojien toiveesta!

Vierailija
12.11.2016 |

Joko odotatte Metsoloiden alkavan? Mä oon ihan tulessa! Niin nostalginen sarja, kun pikkutyttönä katsoin äidin kanssa. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkki! Erkki! Erkki! Erkki!

Kuka on lempi Metsolanne? Ekihän nyt varmasti monien suosikki, symppis juopoksi. Entäs lehmä-Annikki? Isoon talon Antti? Eeva on snadisti vittumainen, enpä muista muita

Vierailija
2/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erkki! Erkki! Erkki! Erkki!

Kuka on lempi Metsolanne? Ekihän nyt varmasti monien suosikki, symppis juopoksi. Entäs lehmä-Annikki? Isoon talon Antti? Eeva on snadisti vittumainen, enpä muista muita

Juu, Erkistä pidin, muistutti isäni serkkua, jonka luona kävimme Savonlinnassa kesäisin. :)

Mutta oma suosikkini oli kuitenkin Anu Hälvä, jonka nimeä sarjassa en nyt muista. Ja tottakai pidin hänestä pikkutyttönä siksi, kun hän oli niin kaunis.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sen nyt vuosikausia voinut katsoa dvd:ltä, ja ainakin jossain vaiheessa jaksot olivat myös youtubessa. Mutta hienoa silti, että Yle näyttää näitä vanhoja suosikkeja.

Vierailija
4/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stigu oli mun lemppari. Ja sen myötä vähän Eevakin. 

Kiva että sarja tulee areenaan kaikkien katsottavaksi, itellä on jaksot dvd:nä, joten odottelen muita ylen sarjoja enemmän. 

Vierailija
5/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monihan Metsoloiden näyttelijöistä on jo siirtynyt manan majoille, mm Metsolan vanha pariskunta.

Vierailija
6/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se alkaa?

Vierailija
7/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kattellu Youtubesta,vaikka huono laatu onkin. Metsolan vanha pari on suosikkini.

Vierailija
8/8 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti on paras! :D "Kyllä tämä on sitten merkillinen paikka. Ettekö te nyt osaa olla hiljaa kun ratiosta tulee maailmanhistoriaa!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän