Miehiä paikalla? Haluatteko oikeasti lapsen vai sanotteko vain?
Naiset vauvakuumeilee, mutta entäs miehet, onko miehillä vauvakuumetta? Millaista se on? Haluatteko miehet oikeasti vauvan, vai sanotteko vain niin koska tyttöystävä tai vaimo toivoo sitä?
Kommentit (43)
En ole koskaan halunnut lapsia. No nyt kuitenkin on 13-vuotias poika, koska vaimo halusi. En kyllä tiedä miksi, koska hän ei kyllä ole äidillistä tyyppiä. Yhtä hyvin olisin voinut olla ilman lapsia, ei tämä mikään pakkojuttu ole. En viitsinyt erotakaan, koska en jaksanut alkaa etsimään uuttakaan. Ja tuskin kukaan minua ottaisikaan. Paljon helpommalla olisi päässyt ilman lasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan halunnut lapsia. No nyt kuitenkin on 13-vuotias poika, koska vaimo halusi. En kyllä tiedä miksi, koska hän ei kyllä ole äidillistä tyyppiä. Yhtä hyvin olisin voinut olla ilman lapsia, ei tämä mikään pakkojuttu ole. En viitsinyt erotakaan, koska en jaksanut alkaa etsimään uuttakaan. Ja tuskin kukaan minua ottaisikaan. Paljon helpommalla olisi päässyt ilman lasta.
No huhhuh. Avatkaa vähän tätä "etsimään uutta", mikä pakko se on edes jonkun kanssa olla?
Yksilöllistä, mutta kyllä näin voisin väittää että miehetkin "vauvakuumeilee" tietysti ei samoin kuin naiset koska voivat tulla isäksi vielä aika myöhäisellä iällä toisin kuin naiset .
Itse m40 1 tytär 12v ja olisin halunnut toisenkin lapsen mutta vaimoni 39v kanssa se ei voi onnistua , raskasylipaino, endometrioosia yms vikoja pitkä lista +viddumainen luonne.
Me eroamme pian , onneksi.
Jos vielä tapaan jonkun naisen 30-40v joka haluaisi lapsen tai kaksi niin olisin kyllä itse valmis.
Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, luultavasti kuitenkin parempaa mitä nyt on .