Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä paikalla? Haluatteko oikeasti lapsen vai sanotteko vain?

Vierailija
12.11.2016 |

Naiset vauvakuumeilee, mutta entäs miehet, onko miehillä vauvakuumetta? Millaista se on? Haluatteko miehet oikeasti vauvan, vai sanotteko vain niin koska tyttöystävä tai vaimo toivoo sitä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin  mies niin miksi en haluaisi perillisiä? Niiden kanssa on kiva leikkiä joskus, ja jos pärjäävät jossain, vaikka urheilussa, niin onhan se kiva ylpeänä kehuskella kavereille.

Ei tarvitse olla raskaana, ei synnyttää, ei imettää, ei hoitaa, ei siivota sotkuja eikä heräillä yöllä, ihan normaalisti jatkaa työssäkäyntiä, lomia saa entistä helpommin, ja töissä voi sanoa jos joku juttu ei huvita, että hoitakoon ne joilla ei ole lapsia, meillä on lapset sairaana ja pakko jäädä kotiin tai lähteä pojan urheilujoukkueen valvojaksi ulkomaanreissulle.

Minä olen miehelle sanonut että lapsia jos lisää haluaa, niin saa itse ne synnyttää ja hoitaa. No mies kävi kaksosten jälkeen vasektomiassa. Mutta kyllä ne pojat on miehelle tärkeintä elämässä.

Vierailija
22/43 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini on Mensan jäsen ja ei jaksanut käyttää ehkäisyä tyttöystävänsä kanssa ja sanoi minulle vain että antaa sitten lapsen tulla jos tulee. Mitenkään lapsirakkaalta tai edes empaattiselta hän ei ole ikinä vaikuttanut. Lapsi on nyt jo kouluikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisin  mies niin miksi en haluaisi perillisiä? Niiden kanssa on kiva leikkiä joskus, ja jos pärjäävät jossain, vaikka urheilussa, niin onhan se kiva ylpeänä kehuskella kavereille.

Ei tarvitse olla raskaana, ei synnyttää, ei imettää, ei hoitaa, ei siivota sotkuja eikä heräillä yöllä, ihan normaalisti jatkaa työssäkäyntiä, lomia saa entistä helpommin, ja töissä voi sanoa jos joku juttu ei huvita, että hoitakoon ne joilla ei ole lapsia, meillä on lapset sairaana ja pakko jäädä kotiin tai lähteä pojan urheilujoukkueen valvojaksi ulkomaanreissulle.

Minä olen miehelle sanonut että lapsia jos lisää haluaa, niin saa itse ne synnyttää ja hoitaa. No mies kävi kaksosten jälkeen vasektomiassa. Mutta kyllä ne pojat on miehelle tärkeintä elämässä.

Nämähän eivät ole mitään luonnonlakeja, vaan ihan valintakysymys. Meillä kyllä mies on hoitanut lapsia alusta asti ihan tasaveroisena vanhempana ja ollut myös vanhempainvapaalla. 

Vierailija
24/43 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Paras kaverini on Mensan jäsen ja ei jaksanut käyttää ehkäisyä tyttöystävänsä kanssa ja sanoi minulle vain että antaa sitten lapsen tulla jos tulee. Mitenkään lapsirakkaalta tai edes empaattiselta hän ei ole ikinä vaikuttanut. Lapsi on nyt jo kouluikäinen.

Erittäin moni nainen ei voi käyttää pillereitä joten vaihtoehdot on usein kumi. Sanooko moni mies haluavansa lapsen vain siksi että saa panna paljaalla?

Vierailija
25/43 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin moni nainen ei voi käyttää pillereitä joten vaihtoehdot on usein kumi. Sanooko moni mies haluavansa lapsen vain siksi että saa panna paljaalla?

Sellainen ihminen, joka antaa lapsen vain, koska ei jaksa ehkäistä, on idiootti.

Vierailija
26/43 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan koskaan oo ollut vauvakuumetta, mutta ennemminkin olin kaivannut sitä että joku kutsuu isäksi, saa opettaa lapsen luisteleen ja pyöräileen, keksiä yhteisiä harrastuksia, käydä kesällä uimassa ja soutelemassa. Saa tehdä sellasia isäjuttuja mitä oli nähnyt ystävien tekevän, hölmöillä muksun kanssa ja olla sen silmissä sankari. Kai se miehillä on enemmän sellasta lapsikuumetta kuin mitään vauvakuumetta. Ja itellä tuli myös kauhee tarve pitää omasta perheestä huolta, sitä on vaikee selittää.

Vierailija
27/43 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio haluta lapsia ennen kuin olen harrastanut seksiä ainakin kymmenen hyvännäköisen naisen kanssa. Moni mies tekee lapset sen ensimmäisen seksikumppanin kanssa ja käy kyllä sääliksi.

Vierailija
28/43 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämähän eivät ole mitään luonnonlakeja, vaan ihan valintakysymys. Meillä kyllä mies on hoitanut lapsia alusta asti ihan tasaveroisena vanhempana ja ollut myös vanhempainvapaalla. 

Jos vaimo on kotona, niin kyllä mies voi livetä töihin todella helposti. Pienten lasten isät tekee eniten ylitöitä. Kyllä meillä mies hoitaa lapsia nyt vähintäänkin yhtä paljon kuin minä, tai no eihän niitä nyt juurikaan enää tarvi hoitaa. Mutta kun kaksoset oli vauvoja, niin kyllä minä niiden kanssa olin suurimman osan aikaa, miehellä vielä vuorotyö, työvuorot 11 ja 13h, suurimman osan päiviä olin yksin, tai jos mies oli kotona teki omia rutiinejaan, ja sama tottakai illalla, kävi kävelemässä ja sitten äitinsä luo pariksi tunniksi, vanha ihminen joka tarvi seuraa...

Ei tarvi vaimolta kysellä jos haluaa johonkin lähteä, ei tarvi huolehtia että kuka ne kersat hoitaa kun itse on pois, siellähän se vaimo kökkii kotona.

Vierailija
29/43 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio haluta lapsia ennen kuin olen harrastanut seksiä ainakin kymmenen hyvännäköisen naisen kanssa. Moni mies tekee lapset sen ensimmäisen seksikumppanin kanssa ja käy kyllä sääliksi.

No miten kauan aikaa ajattelet että tuohon menee? Mitä lisäarvoa se tuo että on harrastanut seksiä mahdollisimman monen hyvännäköisen naisen kanssa?  Kumpi on tärkeämpää määrä vai laatu? Mitä jos rakastuu siihen ensimmäiseen?

Vierailija
30/43 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan koskaan oo ollut vauvakuumetta, mutta ennemminkin olin kaivannut sitä että joku kutsuu isäksi, saa opettaa lapsen luisteleen ja pyöräileen, keksiä yhteisiä harrastuksia, käydä kesällä uimassa ja soutelemassa. Saa tehdä sellasia isäjuttuja mitä oli nähnyt ystävien tekevän, hölmöillä muksun kanssa ja olla sen silmissä sankari. Kai se miehillä on enemmän sellasta lapsikuumetta kuin mitään vauvakuumetta. Ja itellä tuli myös kauhee tarve pitää omasta perheestä huolta, sitä on vaikee selittää.

Kyllähän se suurimmalla osalla naisistakin on lapsikuume, aika harva haluaa vaan sen vauvan, suurin osa tajuaa että se lapsi on aika paljon muutakin kuin se ensimmäinen elinvuosi, jotkut oikeesti tykkää nimenomaan vauvoista ja tekee sen takia niitä lisää ja lisää. Suurimmalle osalle on kuitenkin helpotus että se vauva-aika on ohi, imetys ja muu. Sitä että haluaa yleensäkin lapsen, on tarve saada oma lapsi, sanotaan vaan vauvakuumeeksi.

Vierailija
31/43 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko mies sitoutuvansa lapsen äitiin ainakin lapsen aikuistumiseen saakka jos ja kun mies haluaa lapsen?

Vierailija
32/43 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluun 12 lasta, kaikki erinaisen kanssa. Tykkään panna ilman kortsuu, sitten hylkään kaikki raskaana olevat <3<3

Vierailija
33/43 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia enkä ole sanonut tai aio sanoa haluavani lapsia kenenkään kanssa.

Vierailija
34/43 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vauvakuumeilee, mutta entäs miehet, onko miehillä vauvakuumetta? Millaista se on? Haluatteko miehet oikeasti vauvan, vai sanotteko vain niin koska tyttöystävä tai vaimo toivoo sitä?

Jos keskivertomies haluaa pysyvän parisuhteen lapsia on käytännössä pakko tehdä koska yleensä naiset niitä haluavat.Jos parisuhde ei ole välttämätön,erittäin harvat miehet lapsia haluavat.Naisethan luulevat että mies voi helposti etsiä naisen joka ei myöskään halua lapsia,ei todellakaan voi.

Vierailija
35/43 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies halusi lasta, minä en. Odoteltiin sitten pari vuotta kunnes päätettiin hankkia (okei, yrittää saada) lapsi. Hän vaikuttaa edelleen olevan asiasta enemmän innoissaan kuin minä! Nyt siis olen suunnilleen raskauden puolivälissä. 

Uskoisin, että hän ei ole tässä asiassa valehdellut :)

Vierailija
36/43 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika usein avioeron jälkeen monen naisen ex-mies sanoo, ettei aikuisten oikeasti halunnutkaan penskoja. Eukko vaan pakotti hankkimaan... :D

Joo,  ihan varmasti sanoo. 

Miten helvetissä tämä voi olla naisille niin mahdoton tajuta että miehellä joka kieltäytyy lasten hankinnasta ei ole myöskään parisuhdetta.LÄHES KAIKKI naiset haluavat lapsia.

Vierailija
37/43 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on, en varsinaisesti voi sanoa kuitenkaan halunneeni lapsia. Asia oli minulle ihan ok kun vaimo ehdotti, mutta ei minulla ole ollut koskaan tunnetta haluta saada lapsia. Ovat minulle tärkein asia maailmassa nyt joka tapauksessa. Enempää en halua, sen tiedän.

Vierailija
38/43 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin lapsen ja sitouduin perheeseen. Lapsen äitipä ei sitoutunut. Opin, että isät on vaihtotavaraa ja lakkasin uskomasta naisten lupauksia.

Vierailija
39/43 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin paljon miinusta tähän viestiin? Käytännössä jokainen nainen harrastelee irtoseksiä 20-30v ja sitten vasta etsii miehen, jonka kanssa lisääntyä. Jos naiset eivät hyväksy samaa miehiltä, niin miten ihmeessä he kiihottuvat miehistä, jotka ovat samanlaisia?

Vierailija
40/43 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi olla 10/10 äitimatskua, jotta lasten hankinta alkaisi kiinnostaa edes vähän. Minusta nimittäin tulee 100% varmasti huono isä. Liiallinen empatianpuute vaivaa, perintöä omilta vanhemmiltani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä