Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuka oikeasti saunoo taloyhtiön saunassa?????? Itse en pystyisi!!

Vierailija
12.11.2016 |

Mistä te tiedätte mitä naapurinne siellä touhuavat ja mitä tauteja heillä on? Viruspartikkelit viis veisaavat jostain pefleteistä tai sandaaleista, niillä ette itseänne suojaa.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senpä takia itse kaadaan aina ensin pullollisen kloriittia lauteille ennen kuin istahdan

Älä hitossa roiski klooria kuumassa saunassa!

Mutta asiaan: aiemmalta ammatiltani olin laitoshuoltaja, ja siinä työssä tieto todella lisäsi tuskaa. Parin antoisan työharjoittelun myötä en ole enää sittemmin käynyt kylpylöissä, juonut hotellien laseista enkä ostanut ruokaa kaupan tuoretiskistä.

Kylpylän ymmärrän mutta miksi vältät hotellien laseja? Tai tuoretiskejä? T. Tiedonjanoinen

tuoretiskillä on järestään ainakin ne päiväystavarat myynnissä. Jos esim. kanassa päiväys tää päivä, siitä tehdään tuoresalaatti. Osittain mädät paprikat ja kurkut pilkotaan salatteihin. Tai "päiväysvanhat säilykkeet" helposti upotetaan sinne.

Hotellin lasejahan ei tiskata vaan ne vaan huuhdellaan puhtaaks harjan kanssa

Vierailija
62/63 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä :D Onneks oma sauna mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen taloyhtiö meillä ja kerran oli joku aiempi saunoja levitellyt ulosteensa pitkin pukuhuonetta ja eteistä, viimeisimmällä kerralla pari viikkoa sitten oli heittänyt yrjöt pukuhuoneen lattiaritilälle ja sen  rakoihin. Yrittänyt kauhoa osan roskikseen lopputuloksella, että se roskiskin oli päältä täysin ryvettynyt oksennukseen. 

Puhumattakaan että lähes joka kerta on lattiakaivon päällä jonkun saatanan karvanajosta jäänyt tukko karvoja joissa sitten itse tepastelen paljaine varpaineni.

Eihän tuolla haluttaisi käydä, mutta kun niiin kovasti tykkään saunomisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi