Mä olen kyllä kaunis
ihailen tässä itseäni peilistä. Oon kaunein nainen jonka tiedän.
Kommentit (14)
Haluaisin hieroa sun kauniita kasvoja mun kovalla kullilla. :3
Vierailija kirjoitti:
..............sisäisesti et ole kaunis- ulkokuori pettää.
Vierailija kirjoitti:
Sori, et saa. Mun kauniit kasvot saisi ihottumaa sun rumasta kullista.
Sulta ei kysytä. Sen kaveri sitoo sut karkeaan pöytään ja toi tyyppi istuu sun kasvoille. Vikinä ei auta. Olisiko kannattanut mieluummin olla vahva kuin kaunis, mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mistä sä tiesit, että mun kulli on ruma? Enkä muista sanoneeni, että kaipaisin sinun lupaasi siihen kullihierontaan. Pieni vastustelu tekee puuhasta vain kiihottavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Sulta ei kysytä. Sen kaveri sitoo sut karkeaan pöytään ja toi tyyppi istuu sun kasvoille. Vikinä ei auta. Olisiko kannattanut mieluummin olla vahva kuin kaunis, mitä?
No nii, Jonne menee kohta kiltisti iltapuurolle ja lopettaa fantasioinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Mistä sä tiesit, että mun kulli on ruma? Enkä muista sanoneeni, että kaipaisin sinun lupaasi siihen kullihierontaan. Pieni vastustelu tekee puuhasta vain kiihottavampaa.
Mä hieron sun kullia kohta karkeaan betoniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..............sisäisesti et ole kaunis- ulkokuori pettää.
Onneksi sillä ei ole mitään merkitystä koska se ei näy kenellekään.
Ainoa ongelmani on, että en löydä tarpeeksi hyvää miestä joka ansaitsisi kaiken kauneuteni. Ihailen sitä siis itsekseni.
Olisinpa minäkin. Olisi mukava piristys päivääni, jos huomaisin, että joku on kiinnostunut minusta, vaikka edes vain ulkonäön perusteella. Eipä oo pelkoa, ja peilistä katsookin melkoinen rumilus.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa minäkin. Olisi mukava piristys päivääni, jos huomaisin, että joku on kiinnostunut minusta, vaikka edes vain ulkonäön perusteella. Eipä oo pelkoa, ja peilistä katsookin melkoinen rumilus.
Onhan se mukavaa kun voi ihailla itseään. Mutta ei minua kiinnosta kenenkään kiinnostus, eli sikäli ihan sama vaikka olisin rumakin. t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se mukavaa kun voi ihailla itseään. Mutta ei minua kiinnosta kenenkään kiinnostus, eli sikäli ihan sama vaikka olisin rumakin. t. AP
Jos sinua ei kiinnosta kenenkään kiinnostus, miksi teit tämän aloituksen?
Et taida monta tuntea ;)