kuinka kauan pitää olla imettämättä, jos juo alkoholia?
Kommentit (17)
Ihanko kännit aioit ottaa vai lasin pari?
Mutta jos itselläsi on hutera olo, niin sitten ei kannata.
voi ruveta aikaisintaan seuraavan päivän iltäpäivällä. Jos olet vetänyt kännit illalla, niin aamulla ja päivällä kannattaa pumpata rinnat tyhjix ja heittää maito viemäristä alas.Sitten kun oma olo antaa myöten niin alkaa imettämään. Jos olet ottanut vain pari annosta alkoholia illalla, niin voi jo aamulla imettää.
Itse olen luovuttanut myös äidinmaitoa ja siellä sanottiin ettei seuraavan päivän maito edes kelpaa luovutukseen jos on juonut alkoholia edellisenä päivänä.
MULLE ON KAUTTA AIKOJEN SANOTTU ETTÄ PROMILLEMÄÄRÄ VASTAA SAMAA MAIDOSSA!!!!!!!!!
2 TUNTIA PER JUOMA ETTÄ SE HAIHTUU!!! Kun viimeisen annoksen on ottanut, täytyy laskea annokset kertaa kaksi että kuinka monta tuntia täytyy olla imettämättä!!!
KUKA SAATANAN IDIOOTTI TÄÄLLÄ JAKELEE TUOMMOISIA NEUVOJA!!?? ÄLKÄÄ VAAN USKOKO!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija:
voi ruveta aikaisintaan seuraavan päivän iltäpäivällä. Jos olet vetänyt kännit illalla, niin aamulla ja päivällä kannattaa pumpata rinnat tyhjix ja heittää maito viemäristä alas.Sitten kun oma olo antaa myöten niin alkaa imettämään. Jos olet ottanut vain pari annosta alkoholia illalla, niin voi jo aamulla imettää.
Itse olen luovuttanut myös äidinmaitoa ja siellä sanottiin ettei seuraavan päivän maito edes kelpaa luovutukseen jos on juonut alkoholia edellisenä päivänä.
Vierailija:
MULLE ON KAUTTA AIKOJEN SANOTTU ETTÄ PROMILLEMÄÄRÄ VASTAA SAMAA MAIDOSSA!!!!!!!!!2 TUNTIA PER JUOMA ETTÄ SE HAIHTUU!!! Kun viimeisen annoksen on ottanut, täytyy laskea annokset kertaa kaksi että kuinka monta tuntia täytyy olla imettämättä!!!
KUKA SAATANAN IDIOOTTI TÄÄLLÄ JAKELEE TUOMMOISIA NEUVOJA!!?? ÄLKÄÄ VAAN USKOKO!!!!!!!!!!!!!!
Eli jos äiti on yhden promillen humalassa, on maidossakin alkoholia yksi promille desiä kohden, eli vähemmän kuin kärpäsen paska! Ymmärtääkö?
Ja maidonluovutuksesta tässä ei ollut kyse.
Käykää alkon sivuilla
Maitoon kulkeutuva määrä on niin mitätön, ettei ihminen pysty juomaan alkoholia niin paljoa, että siitä olisi imeväiselle haittaa!
Kysy neuvolasta ohjetta.....täällä kun neuvotaan ihan miten sattuu......itse en imettäisi lastani illalla enkä seuraavana aamuna/päivällä, jos olen juonut illan aikana alkoholia. Lapsi ja alkoholi ei sovi yhteen.
Ja vaikka äiti imettäisi missä tuhannen tokkurassa, vauvaan kulkeutuva alkoholimäärä on niin pieni, ettei sitä ole kyetty nykypäivän mittalaittein mittaamaan. Saavathan ne vauvat alkoholia vitamiinitipoistaankin.
Vierailija:
Kysy neuvolasta ohjetta.....täällä kun neuvotaan ihan miten sattuu......itse en imettäisi lastani illalla enkä seuraavana aamuna/päivällä, jos olen juonut illan aikana alkoholia. Lapsi ja alkoholi ei sovi yhteen.
Vierailija:
Lapsi ja alkoholi ei sovi yhteen.
Vierailija:
Lapsi ja alkoholi ei sovi yhteen.
Vierailija:
on neuvottu olla imettämättä lasta, jos juo alkoholia enemmän kuin pari annosta. Haluan tavata sen terveydenhoitajan joka sanoo että ota vaan kännit ja imetä vielä lastasi, ei siitä mitään haittaa ole. Olen nimen omaan ammatti-ihminen(sairaanhoitaja). Työssäni ikävä kyllä joudun näkemään kaiken laisia vauvoja/lapsia joiden vanhemmille alkoholi on maistunut. Mutta jos joku haluaa imettää lastaan kännissä niin kannattaisi miettiä että kannattiko se lapsi hankkia???????? Ja jos jotain nyt alkaa kovasti ottamaan pattiin mun juttu niin osuiko pilkka omaan nilkkaa??????
siis maito ei siitä muutu miksikään... Mutta et voi käsitellä vauvaa kännissä.. Joten seuraavaa päivää suosittelen!