Mikä sun enkku-nimesi oli koulussa?
Kommentit (542)
Eka oli open määräämä, Helen. En tykännyt. Myöhemmin sai valita itse, jolloin halusin olla Judy.
Jostain syystä halusin ehdottomasti olla Tina, koska oma nimeni on Tiina :D. Varmaankin se oli hienoa, että oma nimi lausuttiinkin "hienosti".
Saksan tunnilla olin muistaakseni Julia.
Pamela 🙄
Sitten pojat saikin hoilottaa "pam pam pam pam Pamelaa...." Tosi hauskaa.
Max. Fanitin Mel Gibsonia ja varsinkin Mad Max elokuvia.
Terrance. Paras kaveri oli puolestaan Phillip.
Olin Julie ja vain koska kaikki kivat nimet oli jo otettu. Olisin halunnut olla Lucy tms. Serkkuni nimi oli Kevin ja hän oli luokan painavin.
Olin Alice. Muistaakseni opettaja joka antoi nimen.
Opettaja antoi nimet, mä olin Audrey (Anne).
Muistan joitakin luokkalaisteni nimiä: Sirpa=Shirley, Tuija=Judy, Kai=Charles, toinen Kai=Ken, Sirkka=Sheila, Antti=Andrew, Anna=Ann, Petteri=Peter, Riika=Mary.
En muista parhaan kaverini enkkunimeä, jäi vaivaamaan 😂.
Ihana englanninkielen opettajamme neiti Pitkänen antoi meille nimet. Minä olin Sybil. En oikein pitänyt nimestä. Koulu oli Kallion yhteiskoulu (nyk. Kallion lukio) 60-luvulla.
Jennyä ja Jenniferia tarjottiin, mutta pyysin saada olla Lynne. En muista mistä sen keksin, mutta kun kerrankin sai valita, niin halusin jotain erikoista.
Titta-Tiffany. Olisin halunnut olla Joanne.
Henry nimisestä luokkakaverista tuli Harry eikä tykännyt siitä yhtään. En tajua miksei saatu itse valita .
Vierailija kirjoitti:
Opettaja antoi nimet, mä olin Audrey (Anne).
Muistan joitakin luokkalaisteni nimiä: Sirpa=Shirley, Tuija=Judy, Kai=Charles, toinen Kai=Ken, Sirkka=Sheila, Antti=Andrew, Anna=Ann, Petteri=Peter, Riika=Mary.
En muista parhaan kaverini enkkunimeä, jäi vaivaamaan 😂.
Minäkin olin Audrey, oma nimi alkaa E:llä.
Ihan kiva kun nyt myöhemmin Audrey ikonoituu Hepburniin ja on inspiroiva persoona. Brunetti kyllä olen.
Luin pitkän saksan. Olin Elke ja inhosin aina nimeä. Ujona en uskaltanut vastustaa.
Olen syntynyt -85 ja 1994 me saimme enkun alkaessa valita itse omat enkkunimemme. Minä valitsin tietenkin Joe, Amerikan ninjan mukaan. Muistan yhä monien luokkakavereidenkin enkkunimet.
M37
Ja meillä siis opettaja keksi nimet kaikille. Olin ihan tyytyväinen nimeeni :)