Mikä sun enkku-nimesi oli koulussa?
Kommentit (542)
Kathy.
En muista mikä olin ruotsintunneilla, mutta oli meillä nimet sielläkin. Kaverini Satu oli Gunilla, sen muistan mutten omaa nimeäni 😄
Vuosia myöhemmin menin saksaa opiskelemaan ja siellä saimme itse valita ketä olimme. Minä olin melkein viimeinen joka pääsi valitsemaan ja olin sitten Frau Schumacher 😄😄😄 kun en muuta keksinyt (en siis ollut mikään formulafani), ja opettaja hämmästeli vain sitä, ettei kukaan muu ollut sitä jo keksinyt.
Olin alemmilla luokilla Shirley ja ylemmillä Nancy. Kamalia vanhanaikaisia nimiä kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Tracy. Se oli mielestäni aivan upea nimi ja valitsin sen itse. Mistähän lie olin sen kuullut. Kahdeksankymmenluvulla.
Tracy oli Englannissa suosittu nimi 70-luvulla. Olisiko ehkä näkynyt paljon Suomessa esitetyissä brittisarjoissa 70- ja 80-luvuilla?
Ei meillä mitään enkku nimiä ollut :(
Oma nimi säilyi. Nimi löytyy ympäri maailmaa. Sama kirjotusasu, mutta erilainen ääntäminen.
Meidän luokalla oli Kalle jonka enkkunimeksi tuli Cornelius.
Vierailija kirjoitti:
Meidän luokalla oli Kalle jonka enkkunimeksi tuli Cornelius.
Vähän toi saisi oikeassa englantilaiskoulussa turpaansa
Stephanie, koska ihailin Monacon Stephanieta.
Vierailija kirjoitti:
John Holmes
Bass Cortland
Cathy. Olin niin pettynyt, kun opettaja antoi sen nimen. Olen harvemmin kuullut muista Cathyistä missään. Se oli 70-lukua.
Enkkunimi? Kuulin tästä nyt ihan ensimmäistä kertaa. Ei meillä ollut enkun tunneilla mitään enkkunimiä :<
Melissa. Ruotsinimi oli Mona, arvatkaa vaan hokivatko ääliöpojat "Muna, Muna, Muna".
Vierailija kirjoitti:
Olin alemmilla luokilla Shirley ja ylemmillä Nancy. Kamalia vanhanaikaisia nimiä kumpikin.
Nancystä tulee mieleen Sex Pistols 😁
Ensin olin Angela ja sitten Caroline. Opettaja keksi jokaiselle nimen. En ymmärrä mistä nuo nimet tulivat, kun oma nimeni ei ole yhtään noita muistuttava. Nimeni on Kristiina ja siitä olisi saanut suoraan Christine, Christina tai vaikka Tina, mutta ehkä vaihtelu virkisti. Angelasta en pitänyt, mutta Caroline oli mielestäni kaunis.