X Factor DISCO week 6 official!
Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:
Overs
Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)
Honey G: Stayin’ Alive
Girls
Emily Middlemas: Wishing on a Star
Sam Lavery: I Will Survive
Boys
Ryan Lawrie: Play That Funky Music
Matt Terry: Best of My Love
Groups
5 After Midnight: Boogie Wonderland
Kommentit (1009)
Vierailija kirjoitti:
Viis Saaran reisistä, mutta mun mielestä Matt Terryllä on todella paksut reidet. Onko kukaan muu huomannut samaa? Vartalomalli taitaa olla kotoisan suomalaisen persjalkainen.
No enemmän olen kuule keskittynyt tuohon lauluääneen kun laulukilpailusta kuitenkin kyse..:)
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi vilkuilee vähän väliä Nicolen reaktioita esityksiin, nauraa kun Nicole nauraa jne. On myös vähän kuin ihastunut "koulupoika"; härnää Nicolea sanomisillaan. Selkeesti ihastunut on <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muita joiden mielestä Simon on ihastunut Nicoleen?
Simon pitää aina kättä Nicolen selän takana tuolilla, kuin olisivat joku pariskunta.
Mä oon huomannut että aina kun Simon laittaa kätensä se kattoo samalla taakse yleisöä. Oon ajatellu että se on kiinnostunu miten yleisö reagoi esitykseen ja haluaa kasuaalisti vilkaista taakseen samalla kun siirtää kätensä :D
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa Saara tekis joululevyn, ostaisin! Mut ei taida tän hässäkän keskellä keretä. :(
Joululevy englanniksi! Myisi Briteissä varmasti hyvin.
Duettopäivä olisi ihana! Mattin ja Saaran äänet menisivät hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa Saara tekis joululevyn, ostaisin! Mut ei taida tän hässäkän keskellä keretä. :(
siltähän on tullut jo joululevy. Meinasin sanoa et kipase hakemaan anttilasta, mut ehkä sen voi vielä tilata netistä. Viime joulun kiertueella oli vielä myynnissä.
Veikkauksia missä järjestyksessä loput kisaajista tulevat putoamaan?
Oma veikkaus tänään putovasta alkaen:
Ryan
Sam
Saara
Emily
5am
Matt
Voittaja Honey G
Ryan, Saara, Sam, 5am, Emily, Honey G ja voittaja Matt.
Saara tullee kisoissa viidenneksi. Vaikea nimittäin kuvitella, että voittaisi Mattia, Emilyä, 5am:ia tai Honey G:tä. Saara on toki parempi kuin edellä mainitut, mutta yleisö taitaa äänestää mieluummin samastuttavaa tai ihastuksen kohdetta kuin hyvää.
Tolla tuotannolla on kyl niin paljon sanavaltaa siitä kuka voittaa ja tuntuu että ne on tosiaan tuuppaamassa Mattia, Emilya ja Honey G:tä finaaliin.
emily middlemas voittaa koko kisan.
Honey g on tosi hyvä räppääjä, mutta onko räppi musiikkia? No ei!
Eilisen esitys oli vihje finaalikaksikosta, ettekö huomanneet?
Saaran esitys hopeinen - kakkossija
Mattin esitys kultainen - voittaja!
Hyvä Saara, jos niin pitkälle pääsee :)
Veikkaan että tänään vikoina Sam ja Emily. Sam tippuu.
1. Matt
2. 5am
3. Saara
4. Emily
5. Honey G
6. Sam
7. Ryan
Teenkö erikseen tuloslähetys keskustelun vai pidetäänkö keskustelu täällä?
Ap
Eikö pidetä tässä samassa. Viikko ja pino on mun ehdotus.
Mistä tiedän innostuneeni vähän liikaa X factorista?
Kun alan jo viikkoa etukäteen harmitella että ens la on pikkujoulut enkä ehdi seuraamaan lähetystä.
Ja kun alan suunnitella että vessareissun yhteydessä voi aina huomaamatta vilaista mitä palstalla esityksistä sanotaan ;)
Futari?