X Factor DISCO week 6 official!
Tässä kaikkien kilpailijoiden biisit:
Overs
Saara Aalto: No More Tears (Enough is Enough)
Honey G: Stayin’ Alive
Girls
Emily Middlemas: Wishing on a Star
Sam Lavery: I Will Survive
Boys
Ryan Lawrie: Play That Funky Music
Matt Terry: Best of My Love
Groups
5 After Midnight: Boogie Wonderland
Kommentit (1009)
Illan bottom 2 on Sam ja Ryan. Sam lähtee kotiin.
Emily on heikko ja yksipuolinen, Sam hieman monipuolisempi mutta maneerit monesti pilaavat senkin. 5 am:n eilisen esityksen hehkutusta en ymmärrä ollenkaan, parhaat puolet siinä olivat aivan muiden tyyppien aikaansaannosta kuin heidän, eli taustalaulajien ja soittajien. Heidän lauluosuutensa olivat valtaosin heikkoja. Nämä kolme kuuluisivat siis minusta häntäpäähän. No, toki Honey G myös... Selkeästi kärjessä ovat Saara ja Matt, muut tulevat kaukana perässä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tais tulla Saaralle läpimurto. Saaran esitys trendaa youtubessa niin Suomessa kun tällä viikolla BRITEISSÄKIN nyt ykkösenä. On todella vaikea saavuttaa se asema yhden yön aikana jossain Briteissä ja Saara teki sen.
Mistä nuo trendit näkee?
Tällä hetkellä vähiten katsotut ovat Ryan, Emily ja Sam.
Saa tippuakin alavireinen, tanssitaidoton ja yksipuolinen niekkuja
Vierailija kirjoitti:
Sam tippuu tänään.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vielä eilisen esitykset uudestaan ja kyllä Saara oli kirkkaasti ykkönen!
Luulen muiden tapaan, että tänään ovat vaarassa Sam ja Ryan, ehkä jopa Emily aika hännillä? Samin esityksessä näkyy muuten kun Sharon ja Louis elehtivät käsillään (0:45), että nyt pitäis lähteä homman vauhtiin, mutta mitään ei tapahtunut, laahaus vain jatkui ja jatkui ja jatkui.....
Ei ne laulajat itse valitse sovitusta tai versiota. Kaikki nuo esitykset ja eleet on etukäteen käsikirjoitettu.
When I say disco
You say party
Disco disco party party
Tulisikohan tänään rakastavaisten sing off missä Ryan Ja Emily ottaa yhteen ja Ryan tippuu. Sais ainakin otsikoita siitä tempauksesta.
http://www.tellymix.co.uk/reality-tv/the-x-factor/287671-x-factor-2016-…
http://forums.digitalspy.co.uk/showthread.php?t=2187691
Saara on monissa äänestyksissä eilisillan suosikki. Ei hän joudu viimeisten joukkoon tai häätöuhan alle tänään.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan seurannut minkään maan X Factoria. Onkohan tässä konseptissa ollut koskaan Idolsin tapaan teemana koelaulubiisi? Siinä Saara olisi vahvoilla, kun veti sen Chandelierin niin tyylikkäästi :)
Tähän haluaisin saada vastauksen. Anteeksi jankutukseni... :(
Saaran esitys on ihan huikea!
Sillä on taipumusta sellaseen tätimäiseen operetti-klangiin ylä-äänissä, nyt oli kautta linja hyvä soundi.
Saara voiski tehdä sellasen 1970-luvun tyylisen discotribuuttilevyn.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on taipumusta sellaseen tätimäiseen operetti-klangiin ylä-äänissä, nyt oli kautta linja hyvä soundi.
Ja kuka sitä ostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuka sitä ostaisi?
No voih. Onko päivä menny pilalle kun Saara onnistui?
Nyt vasta kun katsoin uusinnan niin tajusin Matt ei ollut pukeutunut mitenkään discotyylin mukaisesti.
Mun elämä on nyt mennyt viime aikoina vain tähän x-factoriin. Karmeaa. En ole ikinä hurahtanut mihinkään. Oon ihan normaali, kyyninen perheenäiti ja teknikko.
Vierailija kirjoitti:
Mun elämä on nyt mennyt viime aikoina vain tähän x-factoriin. Karmeaa. En ole ikinä hurahtanut mihinkään. Oon ihan normaali, kyyninen perheenäiti ja teknikko.
Sama täällä!
Voi kunpa Saara tekis joululevyn, ostaisin! Mut ei taida tän hässäkän keskellä keretä. :(
Viis Saaran reisistä, mutta mun mielestä Matt Terryllä on todella paksut reidet. Onko kukaan muu huomannut samaa? Vartalomalli taitaa olla kotoisan suomalaisen persjalkainen.
Ei ollut mustasukkaisen näköinen, myös muut kilpailijat, muun muassa Sam oli aika järkyttyneen näköinen :D Olihan se nyt ehkä vähän inappropriate...