Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhälle perintövero on aina sata prosenttia

Vierailija
11.11.2016 |

Miksei siis rikkaallekin?

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan köyhälle se on 0%.

Vierailija
2/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, avaatko vähän että miten se on 100% kun alle 20.000e perinnöstä ei tarvii veroa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun avaukset käy yhä nerokkaammiksi.

Vierailija
4/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Köyhälle "perintövero" on plusmerkkinen. Kuolema kun kuittaa velat.

Vierailija
5/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki saatu poistetaan normaalituloista. Sillä tavalla se on 100%. Ymmärrän tuskasi.

Vierailija
6/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se perintö jotain toimeentulotukiasiakasta lohduta, sama kuin ei olisi mitään saanutkaan.

Vierailija
7/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintö on aina itse ansaitsematonta. Lapsi ei voi valita vanhempiaan, sattumaa vain.

Vierailija
8/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintöä ei ole pakko ottaa vastaan, siitä voi myös kieltäytyä.

Eli jos olet toimeentuloasiakas, ja perintösi vähentäisi suoraan toimeentulotukea, niin voit myös kieltäytyä siitä jolloin perintö menee perimysjärjestyksessä seuraavalle, eli lapsillesi jos sinulla on sellaisia.

Vierailija
9/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se perintö jotain toimeentulotukiasiakasta lohduta, sama kuin ei olisi mitään saanutkaan.

Onko näin? Kun ulosotto vie perinnön, niin eikai se vähennä toimeentulotukea?

Vierailija
10/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän vaan voit välillä kustantaa ihan itse oman elämisesi.

Vierailija
11/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti oletetaan, että on ttt-asiakas jos on tätä mieltä. Ei, minä käytin perintörahani asunnon ostoon. Säälittää vaan, kun toiset ovat toivoneet jättävänsä perintöä lapsilleen juuri joksikin pesämunaksi asunnon ostoon tai muuhun varallisuuden kerryttämiseen ja sitten koko perintö meneekin valtiolle.

Vierailija
12/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti oletetaan, että on ttt-asiakas jos on tätä mieltä. Ei, minä käytin perintörahani asunnon ostoon. Säälittää vaan, kun toiset ovat toivoneet jättävänsä perintöä lapsilleen juuri joksikin pesämunaksi asunnon ostoon tai muuhun varallisuuden kerryttämiseen ja sitten koko perintö meneekin valtiolle.

Miten niin valtiolle?? Oman elämän kustantamiseenhan se menee, niin kuin meillä tavallisilla taapertajillakin.

Vierailija
13/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi perintö menisi valtiolle? Eihän se mene valtiolle kuin silloin, jos yhtään perillistä ei kerta kaikkiaan ole. 

Vierailija
14/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ttt on viimeinen oljenkorsi, jonka tarkoitus on pitää tilapäisessä ahdingossa oleva ihminen hengissä. Jos ihminen pystyy siihen itse, työnteolla, lottovoitolla, perinnöllä, säästöillä tms, niin ttt ei tule myöntää! Ei perintö ole mikään automaattinen huvitteluraha

Vierailija
15/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaargh. Taas näitä, joille ttt on itsestäänselvä osa itsensä elättämistä.

Vierailija
16/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A:

1) Elät tuilla

2) Saat turpaan

3) Saat 10 000 euroa korvauksia kivusta ja särystä

4) Menetät vähintään 10 000 euron edestä tukia

5) Et saanut mitään

B:

1) Elät palkalla

2) Saat turpaan

3) Saat 10 000 euro korvauksia kivusta ja särystä

4) Sait 10 000 euroa korvaukseksi kivusta ja särystä.

Vierailija
17/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saatu poistetaan normaalituloista. Sillä tavalla se on 100%. Ymmärrän tuskasi.

Mitkä normaalitulot? Tarkoitatko sosiaalitukia? Ne ovat tukea, eivät tuloja. Tuloja tulee ansiotyöstä.

Vierailija
18/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A:

1) Elät tuilla

2) Saat turpaan

3) Saat 10 000 euroa korvauksia kivusta ja särystä

4) Menetät vähintään 10 000 euron edestä tukia

5) Et saanut mitään

B:

1) Elät palkalla

2) Saat turpaan

3) Saat 10 000 euro korvauksia kivusta ja särystä

4) Sait 10 000 euroa korvaukseksi kivusta ja särystä.

Tuota... ihan kumpikin saa sen 10t. Toinen vaan jättää hakematta ttt:n koska on omastakin takaa nyt rahaa elämiseen. Kyllä se palkollinenkin joutuu ihan omia rahojaan elämiseen käyttämään.

Vierailija
19/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota... ihan kumpikin saa sen 10t. Toinen vaan jättää hakematta ttt:n koska on omastakin takaa nyt rahaa elämiseen. Kyllä se palkollinenkin joutuu ihan omia rahojaan elämiseen käyttämään.

Toinen saa 10 000 ylimääräistä käyttörahaa, toinen ei saa penniäkään tai mahdollisesti entistä vähemmän käyttörahaa.

Vierailija
20/190 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin valtiolle?? Oman elämän kustantamiseenhan se menee, niin kuin meillä tavallisilla taapertajillakin.

Väitätkö, että tavallinen taapertaja ei hyödy mitään, jos saa vaikkapa pienen kymppitonnin perinnön? Ei lähde matkalle, osta uusia huonekaluja tms? Ja tottakai valtiolle (ja osin kunnalle) se ttt-asiakkaan saama perintö nimenomaan menee, koska se summa säästyy kokonaisuudessaan toimeentulotukimenoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi