Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pilaanko hoitosuhteeni, jos ehdotan treffejä terapeutille?

Vierailija
10.11.2016 |

Olen ihastunut terapeuttiini ja haluaisin pyytää häntä kahville kanssani vapaa-ajalla. Haluaisin jutella hänen kanssaan. En halua kuitenkaan riskeerata hoitosuhdetta, joten miten mun pitäisi toimia? Osaavatko terapeutit suhtautua asiallisesti tällaisiin juttuihin vai ottavatko ne tällaiset henkilökohtaisesti? Olen siis ihan ok/viehättävä nuorempi nainen, mutta en vain saa sitä terapeuttia mielestäni. Mun mielestäni hän on yksi ihanimmista tapaamistani ihmisistä. Niin...ja hän on itsekin nainen siis.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on takuuvarmasti hetero ja luultavasti joutuu päättämään hoitosuhteenne jos menet tuollaisia ehdottelemaan. Kyllä jotkut sitten onkin pihalla, voi taivas.

Vierailija
2/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hän tuskin haluaa viettää vapaa-aikaa asiakkaidensa kanssa. Todennäköisesti hän ohjaa sinua vaihtamaan terapeuttia, koska ihastunut potilas keskittyy ihastumiseensa, eikä ajatustensa ruotimiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko taas? Ei se eilinen ketju samasta aiheesta vielä ole unohtunut.

Vierailija
4/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on takuuvarmasti hetero ja luultavasti joutuu päättämään hoitosuhteenne jos menet tuollaisia ehdottelemaan. Kyllä jotkut sitten onkin pihalla, voi taivas.

Noh, hän on miehen kanssa naimisissa, mutta voisihan hän teoriassa olla bi. Hän on ihan helkkarin söpö ja itseäni reilusti vanhempi...tosi vaikea tilanne. Olen itsekin miehen kanssa naimisissa, mutta ero on vireillä.

Vierailija
5/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota vaan, mutta tuskin hän hoitosuhdetta päättää, vaan sitten puitte tunteitasi häneen. Ainakin toivottavasti. Jos hän on ammattitaitoinen.

Vierailija
6/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, hän tuskin haluaa viettää vapaa-aikaa asiakkaidensa kanssa. Todennäköisesti hän ohjaa sinua vaihtamaan terapeuttia, koska ihastunut potilas keskittyy ihastumiseensa, eikä ajatustensa ruotimiseen.

Onko näin tosiaan? Onko jollain omakohtaisia kokemuksia? Kuinka yleisiä ihastumiset ovat noissa yhteyksissä?

Vierailija
7/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutitkin ovat ihmisiä ja voivat kiusaantua tilanteista.

Todennäköisesti pilaat hoitosuhteenne jos teet moisen ehdotuksen.

Vierailija
8/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Terapeutitkin ovat ihmisiä ja voivat kiusaantua tilanteista.

Todennäköisesti pilaat hoitosuhteenne jos teet moisen ehdotuksen.

En toki halua hänelle ikäviä tilanteita. Mietin vain, että miten voisin kysyä tuollaista niin hienovaraisesti, että hänelle ei tulisi ikävää fiilistä. Toisaalta olen niin rehellinen, että enemmän nolottaa peitellä mun ihastumistani, sillä se varmaan alkaa näkyä katseistani ja eleistäni tahtomattani. Olen siis ihan umpirakastunut ja en meinaa saada silmiäni irti hänestä sekä mun on vaikeaa pysyä asiassa. Olisi kiva purkaa hieman sitä jännitettä "avautumalla" näistä tunteistani.

Vierailija
9/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla tapana noin yleensäkin pyytää naimisissa olevia ihmisiä treffeille?

Vierailija
10/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitosuhde ei ole treffisuhde.

Vierailija
11/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin tosiaan? Onko jollain omakohtaisia kokemuksia? Kuinka yleisiä ihastumiset ovat noissa yhteyksissä?

Kyllä terapeuttikin voi ihastua, mutta suhde potilaaseen on erittäin kielletty juttu ammattieettisesti. Joten siksi tuskin saat mitä haluat.

Sä olet tästä muuten tehnyt jo tosi monta aloitusta etkä näy uskovan saamiasi vastauksia. Jättäisit nyt vaan sen sun väkivaltaisen miehesi ja keskittyisit hoitamaan pääkoppasi kuntoon. Tuollainen ripustautuminen terapeuttiin, jonka mielenkiinto sinuun on vain ammatillista kuuluu todennäköisesti taudinkuvaasi.

Vierailija
12/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako keskustelua ajattelit vielä avata aiheesta? Avaat aina uuden kun saat vastauksia jotka ei miellytä sinua.

Usko jo, että terppaasi sinä et kiinnosta kuin asiakasmielessä. Sinä itse projisoit tunteesi terppaan ja keksit omassa päässäsi merkkejä siitä, että hän olisi muka sinuun ihastunut. Ei ole.

Vierailija
13/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa vielä ap, että miksi kuvittelet, että terapeuttia kiinnostaisi kaltaisesi harhainen ja pakkomielinen mt-potilas? Jos hän alkaisi lesbosuhteeseen, hän varmasti hakisi kumppanin jostain muualta kuin vastaanotoltaan ja haluaisi kumppaniksi tervepäisen ihmisen mitä sinä et ole.

Vierailija
14/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ruokittu trollia ja se lisääntyy.  :(

Vierailija
15/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei myöskään toissapäiväinen eikä kaikki ketjut ennen sitä.

Vierailija
16/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myöskään toissapäiväinen eikä kaikki ketjut ennen sitä.

Tämä tapaus on aika tuore, joten en ole kirjoitellut kovin monta päivää aiheesta. :)

Vierailija
17/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa vielä ap, että miksi kuvittelet, että terapeuttia kiinnostaisi kaltaisesi harhainen ja pakkomielinen mt-potilas? Jos hän alkaisi lesbosuhteeseen, hän varmasti hakisi kumppanin jostain muualta kuin vastaanotoltaan ja haluaisi kumppaniksi tervepäisen ihmisen mitä sinä et ole.

Ilmeisesti olen muutenkin täysin arvoton ihminen. Tekisi mieli hypätä junan alle tms., mutta enhän sitä tee. Jään odottelemaan, jos vaikka kuolisin syöpään ennen sitä. Enkä enää ihastu keneenkään, sillä en ole rakkauden arvoinen. Ok, hyvä on, arvon kommentoijat, en sano hänelle enää mitään ja lopetan sen terapian kesken. En halua niin ihanalle ihmiselle mitään pahaa. Jos olen itse arvoton roska, niin mun on parempi pysyä poissa muiden ihmisten silmistä. :'(

T. Ap

Vierailija
18/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia, että ihastuu terapeuttiinsa. Jossain vaiheessa pystyt siirtämään nuo tunteet ihan oikeaan elämään.

Vierailija
19/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaat.

Anna olla, jos haluat jatkaa hoitosuhdetta hyvän terapeutin kanssa. Luulet herkässä tilassasi, että terapeutti välittää sinusta syvemmin. Ei välitä. Hän tekee työtään ja työnsä puolesta varmaan välittääkin, miten hoitosi sujuu ja voisit paremmin, mutta ei hän sinuun vastaavasti ihastunut ole. Avunantajiin, olipa kyseessä fyysinen tai henkinen apu, ihastuu helposti, mutta sen ylitse pitää päästä ja ymmärtää aikuisen tasolla, että kyse on vain tuesta ja auttamisesta, ei henkilökohtaisesta tunteesta takaisinpäin.

Vierailija
20/31 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaat.

Anna olla, jos haluat jatkaa hoitosuhdetta hyvän terapeutin kanssa. Luulet herkässä tilassasi, että terapeutti välittää sinusta syvemmin. Ei välitä. Hän tekee työtään ja työnsä puolesta varmaan välittääkin, miten hoitosi sujuu ja voisit paremmin, mutta ei hän sinuun vastaavasti ihastunut ole. Avunantajiin, olipa kyseessä fyysinen tai henkinen apu, ihastuu helposti, mutta sen ylitse pitää päästä ja ymmärtää aikuisen tasolla, että kyse on vain tuesta ja auttamisesta, ei henkilökohtaisesta tunteesta takaisinpäin.

Minusta ap:n kannattaisi kertoa tunteistaan. Ei siksi, että uskoisin terapeutin tuntevan samoin vaan siksi, että ap pääsisi tunne-elämässään eteenpäin. Ja aika iso möykky salattavaksi terapiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä