Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen rakkautta?

Vierailija
10.11.2016 |

Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?

Kommentit (661)

Vierailija
101/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadi laadi laa. Ap:lla on liikaa aikaa eikä keksi mitä tekisi sillä. Siksi laadilaa ja uliuli joka ilta. Vetävältä vaikuttava nalkuttava mies. Miten olisikaan ihan keskustella näistä aiheista kynttiläillallisella.

Vierailija
102/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi elättää työtön ja rahaton mies?

Onneksi mulla on työssäkäyvä mies. Minäkin käyn töissä, ja saamme samansuuruista palkkaa, josta maksamme kaikki asumis- ja ruokamenot puoliksi ja loput rahamme käytämme mihin itse haluamme. Tai jos lähdemme esim. yhteiselle matkalle, niin maksamme senkin kristillisesti puoliksi.

Miksi aina tämä naurettava oletus, että työtön ihminen pitäisi elättää. Hänhän elättää tällä hetkelläkin itsensä, eikä se miksikään muutu jos alatte seurustelemaan. Sitten toki muuttuu jos aiotte muuttaa yhteen, mutta sitähän ei kannata tehdä ennen kuin miehellä on töitä.

Eli tämän jankkaajan kanssa ei kannata muuttaa koskaan yhteen. Kuinka moni nainen tai mies haluaa olla jopa vuosikymmeniä ihmisen kanssa yhdessä, ilman että jakaa koskaan asuntoa? Harvassa taitaa olla. 

Aiemmin tuossa mainitsin, kuinka eksä olisi mieluusti muuttanut nurkkiini ilmaiseksi. Elintasoani ei tarvitse nostaa, mutta en sitä ala tarkoituksellisesti laskemaankaan kuin korkeintaan hetkellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kelpaisi. Mä en vaan kelpaa kellekään, yksinäinen, melankolinen, mietiskelevä, mukava ja kiltti ylipainoinen 44-vuotias nainen, kasvoiltani ihan nätti. Joudun aina ystäväosastoon.

Kymmenen vuotta nuorempi jos olisit. Ta edes viisi vuotta nuorempi.

Vierailija
104/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kelpaisi. Mä en vaan kelpaa kellekään, yksinäinen, melankolinen, mietiskelevä, mukava ja kiltti ylipainoinen 44-vuotias nainen, kasvoiltani ihan nätti. Joudun aina ystäväosastoon.

Miksi vaadit naiselta nuoruutta? Eikö AITO TUNNE, rakkaus ja syli riitä? 

Vierailija
105/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu taaskin tyypistä. Jos käyttää aikansa fiksusti, itseään kehittäen ja töitä hakien eikä makaa vain sohvalla valittamassa ja kaljoittele niitä vähiä rahojaan, niin ei mitään ongelmaa. Jos taas on saamaton mörrimöykky, joka ei tee yhtään mitään ja märisee vaan, niin kuka sellaista katselee? Mitään märisijää en katselisi, vaikka olisi missä töissä.

Miehen pitää siis kuitenkin ymmärtää, että naiselle pitää maksaa parisuhteesta olemisesta, vaikka juuri nyt maksukykyä ei olekaan.

Voi tehdä esimerkiksi vapaaehtoistyötä.

Eli palkkatyöhön ei ole pakko mennä?

Miksi sä olet niin allerginen palkkatöille? Siipeily vaan on sinun luontosi?

Ei kiinnosta alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.

Eli alistut sitten vaan elämään suurpääoman sinulle maksamilla almuilla. Äitisi lienee sinusta ylpeä, hän varmaan sinut aatteen tavoille opetti.

Vierailija
106/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadi laadi laa. Ap:lla on liikaa aikaa eikä keksi mitä tekisi sillä. Siksi laadilaa ja uliuli joka ilta. Vetävältä vaikuttava nalkuttava mies. Miten olisikaan ihan keskustella näistä aiheista kynttiläillallisella.

Mä kyllä uskon, että aika usein näitä topikkeja avaa palstan mammat ja sitten seuraavat sivusta kun huomaavat, että täkyyn tartuttiin.

Itse en näitä topikkeja avaa, vaikka mua näiden topikkien avaamisesta aina syytetään.

Vierailija
107/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu taaskin tyypistä. Jos käyttää aikansa fiksusti, itseään kehittäen ja töitä hakien eikä makaa vain sohvalla valittamassa ja kaljoittele niitä vähiä rahojaan, niin ei mitään ongelmaa. Jos taas on saamaton mörrimöykky, joka ei tee yhtään mitään ja märisee vaan, niin kuka sellaista katselee? Mitään märisijää en katselisi, vaikka olisi missä töissä.

Miehen pitää siis kuitenkin ymmärtää, että naiselle pitää maksaa parisuhteesta olemisesta, vaikka juuri nyt maksukykyä ei olekaan.

Voi tehdä esimerkiksi vapaaehtoistyötä.

Eli palkkatyöhön ei ole pakko mennä?

Miksi sä olet niin allerginen palkkatöille? Siipeily vaan on sinun luontosi?

Ei kiinnosta alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.

Eli alistut sitten vaan elämään suurpääoman sinulle maksamilla almuilla. Äitisi lienee sinusta ylpeä, hän varmaan sinut aatteen tavoille opetti.

Ei opettanut. Aika usein valittaa sitä, etten suostu alistumaan porvarin orjksi suurpääoman palvelukseen.

Osaan kyllä itse muodostaa omat mielipiteeni ja näkemykseni.

Vierailija
108/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaadit naiselta nuoruutta? Eikö AITO TUNNE, rakkaus ja syli riitä? 

Saattaahan se riittää, jos kyseessä on jotain aivan poikkeullista.

Vierailija
109/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse haluan muuttaa omakotitaloon ja siellä kasvattaa lapset joten vaikea kuvitella työttömän sopivan siihen kuvioon..

Työtön ei osaa asua omakotitalossa lapsien ja vaimon kanssa?

Vierailija
110/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse haluan muuttaa omakotitaloon ja siellä kasvattaa lapset joten vaikea kuvitella työttömän sopivan siihen kuvioon..

Elämäntapatyöttömällä harvemmin on varaa maksaa osuuttaan siitä omakotitalosta kun sossukin lakkaa hyysäämästä saman tien kun hynttyyt laitetaan yhteen.

Vierailija
111/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työtön mies ja rakastan häntä suunnattomasti! Hän on ollut työtön koko suhteemme ajan.

Nyky aikana kaikki pitää olla niin täydellistä ja naiset vaativat liikaa suhteelta..

Yritä vain odotella niin sinullekkin löytyy oma rakas

Vierailija
112/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapatyöttömällä harvemmin on varaa maksaa osuuttaan siitä omakotitalosta kun sossukin lakkaa hyysäämästä saman tien kun hynttyyt laitetaan yhteen.

Ainoa voi asua virallisesti erillää kulissiyksiössä, ei tuet katkea.

Vierailija
113/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä vain odotella niin sinullekkin löytyy oma rakas

Suurin osa naisisa on niin ahneita ja pinnallisia, ettei se ole kovin todennäköistä.

Vierailija
114/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasit että sossu maksaa sinulle tukia asuntolainan lyhentämiseen? Eikä ne tuet siltikään riittäisi kattamaan edes omaa osuuttasi, puhumattakaan siitä että tukihuijauksiin sekaantumisen edellyttäminen ei varsinaisesti ainakaan lisää kenenkään miehen vetovoimaa kumppania valitessa.

Vierailija
115/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasit että sossu maksaa sinulle tukia asuntolainan lyhentämiseen?

Jos naisen tarvitsee pröystäillä asumalla omakotitalossa, nainen sen omakotitalon saa maksaakin.

Vierailija
116/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen tarvitsee pröystäillä asumalla omakotitalossa, nainen sen omakotitalon saa maksaakin.

Omakotitalo on aika yleinen haave, joten tuo karsii jo aika ison joukon naisia.  Eikä tilanne oikeastaan muutu vaikka asuisitte jossain vuokrakämpässäkään. 800e vuokra puoliksi ja muut laskut päälle niin se sun tukihuijattu 450e on kokolailla käytetty, etkä ole vielä ostanut muruakaan ruokaa.

Vierailija
117/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi tuollainen nainen.

Vierailija
118/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalo on aika yleinen haave, joten tuo karsii jo aika ison joukon naisia.  Eikä tilanne oikeastaan muutu vaikka asuisitte jossain vuokrakämpässäkään. 800e vuokra puoliksi ja muut laskut päälle niin se sun tukihuijattu 450e on kokolailla käytetty, etkä ole vielä ostanut muruakaan ruokaa.

Asumistuki + työmarkkina + toimeentulotuki = yhteensä lähes tuhat euroa kuukaudessa. Sen lisäksi sossu maksaa myös kulissikämpän sähkön ja veden, joten siellä voi käyttää ilmaiseksi hellaa, uunia ja käydä ilmaiseksi suihkussa.

Vierailija
119/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumistuki + työmarkkina + toimeentulotuki = yhteensä lähes tuhat euroa kuukaudessa. Sen lisäksi sossu maksaa myös kulissikämpän sähkön ja veden, joten siellä voi käyttää ilmaiseksi hellaa, uunia ja käydä ilmaiseksi suihkussa.

Kulissikämpän vuokran maksaa ilmeisesti Joulupukki?  Jälkimmäiselle lauseelle ei voi kun nauraa..

Vierailija
120/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulissikämpän vuokran maksaa ilmeisesti Joulupukki?  Jälkimmäiselle lauseelle ei voi kun nauraa..

Ei maksa joulupukki. Kela maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi