Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen rakkautta?
Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?
Kommentit (661)
Onneks Suomessa on muitakin kuin rahanaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan elämäntapatyötön sossupummi, ulilassukka taas itkee naisenpuutettaan. Joutuu itkemään koko loppuikänsä. Nyyh. 😂
Epäilemättä olisi mukavaa, jos jostain löytäisi hauskan ja mukavan naisen, joka pystyisi puhtaaseen tunteeseen. Mutta se ei kyllä haittaa, etten kiinnosta ahnetta, turhamaista ja pinnallista suomiprimadonnaa, joka laskee miehen arvon työssä ja rahassa.
Eli sinun kanssa voi sitten istua puistonpenkillä käsikkäin ja tuijottaa toista silmiin. Miten ihmeessä sinä harrastat kenenkään naisen kanssa seksiä, kun ehkäisy maksaa? Vai vaaditko naiselta puolta kondomien hinnasta?
Ei mitään tuppeloja. Paljaaltaan se on parasta. Nainen hankkii tietenkin ehkäisypillerit ja nielee ne miehen valvonnassa. Tietenkin kummatkin maksavat omat lääkkeensä eli nainen kustantaa ehkäisypillerinsä. Tietsyti nainen voi hankkia sterilisaation, jos ei halua käyttää ehkäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse haluan muuttaa omakotitaloon ja siellä kasvattaa lapset joten vaikea kuvitella työttömän sopivan siihen kuvioon..
Työtön ei osaa asua omakotitalossa lapsien ja vaimon kanssa?
Elämäntapatyöttömällä harvemmin on varaa maksaa osuuttaan siitä omakotitalosta kun sossukin lakkaa hyysäämästä saman tien kun hynttyyt laitetaan yhteen.
Ainoa voi asua virallisesti erillää kulissiyksiössä, ei tuet katkea.
Meinasit että sossu maksaa sinulle tukia asuntolainan lyhentämiseen?
Jos naisen tarvitsee pröystäillä asumalla omakotitalossa, nainen sen omakotitalon saa maksaakin.
Omakotitalo on aika yleinen haave, joten tuo karsii jo aika ison joukon naisia. Eikä tilanne oikeastaan muutu vaikka asuisitte jossain vuokrakämpässäkään. 800e vuokra puoliksi ja muut laskut päälle niin se sun tukihuijattu 450e on kokolailla käytetty, etkä ole vielä ostanut muruakaan ruokaa.
Asumistuki + työmarkkina + toimeentulotuki = yhteensä lähes tuhat euroa kuukaudessa. Sen lisäksi sossu maksaa myös kulissikämpän sähkön ja veden, joten siellä voi käyttää ilmaiseksi hellaa, uunia ja käydä ilmaiseksi suihkussa.
Josta siis kulissikämpän vuokranmaksun jälkeen sinulle ei voi jäädä enempää rahaa kuin se toimentulominimi, eli alle 500€ kuussa. Siitäkö sinulla muka olisi varaa sitten maksaa vielä puolikasta vuokraa siitä asunnosta, jossa oikeasti asut naisen kanssa? Tämän lisäksi varaa pitäisi myös olla maksaa oma osuutesi sähköstä ja muista kuluista sekä toki omat ruokasi yms. Jos vuokra on tuo mainittu 800€ kuussa, peruskoulun matikallakin pystyy laskemaan, että siitä sinun puolikkaasi on 400€, joten kaikkiin muihin kuluihin sinulla jää alle satku rahaa. Joten kulissikämpän ylläpitäminen tukien takia on hyötysuhteeltaan puhtaasti nolla siihen nähden, että asuisit ihan virallisesti naisen kanssa yhdessä ja nostaisit pelkkää työtömyyspäivärahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miestä ei kuvaa mikään muu sana kuin työtön, ei kiitos. Jos taas on hauska, älykäs, koti-isyydestä haaveileva, lempeä, aktiivinen ja työtön, tervetuloa minun kanssani kokeilemaan :)
Tosielämässä on kuitenkin naiselle ainoastaan työtön. Pitäisi yrittää pimittää tuota tietoa niin pitkään, että nainen ehtii kiinnostumaan, mutta ainakin nettideittailussa se on aika hankalaa. Viimeisimmälle deitille jouduin kolmeen kertaan sanomaan, että olen työtön ennen kuin ymmärsi sen. Sitten kun viimein ymmärsi, niin keskustelun ilmapiiri muuttui täysin.
Jos yksillä deiteillä kerrot kolmatta kertaa olevasi työtön, ei ihme että nainen alkoi miettiä miten pakenisi paikalta.
Siksi koska olen mieluummin yksin palkkani kanssa kuin elätän toista ihmistä. Siksi en halua lapsiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse haluan muuttaa omakotitaloon ja siellä kasvattaa lapset joten vaikea kuvitella työttömän sopivan siihen kuvioon..
Elämäntapatyöttömällä harvemmin on varaa maksaa osuuttaan siitä omakotitalosta kun sossukin lakkaa hyysäämästä saman tien kun hynttyyt laitetaan yhteen.
Ainoa voi asua virallisesti erillää kulissiyksiössä, ei tuet katkea.
Sinussa turn off ei ole työttömyytesi vaan haluttomuutesi sitoutua. Et halua avo-etkä avioliittoon. Et myöskään halua osallistua omien lastesi elättämiseen. Suhde sinun kanssasi tulisi aina olemaan pelkästään seurustelua eikä se johtaisi koskaan parisuhteeseen ja perheen perustamiseen, koska sinä et halua parisuhdetta etkä perheen perustamista. Voit toki uskotella itsellesi, että syy on työttömyytesi.
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Oikeastaan kaipaankin hetkittäin. Mutta vasta sen jälkeen, kun olin jo tutustunut tuohon henkilöön enkä edes aluksi tiennyt hänen olevan työtön. Korkeasti koulutettu joka tapauksessa.
Jos olisit tiennyt hänen työttömyydestään etukäteen, niin et olisi vaivautunut häneen edes tutustumaan.
Se voi olla mahdollista. En olisi ehkä harkinnut edes lähteväni treffeille. Ja jos hän ei pidä minusta, eikä halua tavata minua, niin saan oloni paremmaksi jos ajattelen hänen työttömyyttään. Karua mutta totta. Nyt kuitenkin, kun tunnen hänet niin en välitä työttömyydestä tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo yksikään työtön mies tullut tarjoamaan sylin lämpöä tai mitään muutakaan. Sen sijaan ne esittävät, että minä pistäisin heidän elämänsä kuntoon, paijaisin, rakastaisin, järjestäisin ja komentaisin. Juu ei kiitos, haluan kumppanin, en lasta enkä koiraa tai komennettavaa työnvälttelijää.
Koiraankin naiset ovat valmiita käyttämään rahaa ja aikaa, mutta mieheen ei.
No jos pitää valita ottaako lemmikiksi miehen vai koiran, niin kyllä koirasta on enemmän iloa ja vähemmän vaivaa.
Kumppaniksi taas otetaan oikea mies,ei jotain mammapalstalla loputtomasti ruikuttavaa luuseria.
Olen itsekin työtön ja seurustellut vuosikausia työttömän miehen kanssa. Tällaisia avauksia tehtailevaa urpoa kyllä karttaisin kuin ruttoa,kyllä hänen syynsä naisettomuuteen on joku muu kuin työttömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miestä ei kuvaa mikään muu sana kuin työtön, ei kiitos. Jos taas on hauska, älykäs, koti-isyydestä haaveileva, lempeä, aktiivinen ja työtön, tervetuloa minun kanssani kokeilemaan :)
Tosielämässä on kuitenkin naiselle ainoastaan työtön. Pitäisi yrittää pimittää tuota tietoa niin pitkään, että nainen ehtii kiinnostumaan, mutta ainakin nettideittailussa se on aika hankalaa. Viimeisimmälle deitille jouduin kolmeen kertaan sanomaan, että olen työtön ennen kuin ymmärsi sen. Sitten kun viimein ymmärsi, niin keskustelun ilmapiiri muuttui täysin.
Jos yksillä deiteillä kerrot kolmatta kertaa olevasi työtön, ei ihme että nainen alkoi miettiä miten pakenisi paikalta.
Kysyi sitä kolme kertaa ihan itse ja vastasin joka kerta. Kerroin samalla, että mitä olen suunnitellut tekeväni, mutta joka kerta tuli ilmi kyllä selvästi, että en ole missään töissä. Nainen oli kyllä yksinkertainen, mutta kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo yksikään työtön mies tullut tarjoamaan sylin lämpöä tai mitään muutakaan. Sen sijaan ne esittävät, että minä pistäisin heidän elämänsä kuntoon, paijaisin, rakastaisin, järjestäisin ja komentaisin. Juu ei kiitos, haluan kumppanin, en lasta enkä koiraa tai komennettavaa työnvälttelijää.
Koiraankin naiset ovat valmiita käyttämään rahaa ja aikaa, mutta mieheen ei.
Pistät siis miehet samalle viivalle kotieläinten kanssa, selvä :) Hyvä poika *rapsuttaa korvan takaa
Samaa jauhat illasta toiseen. Tuollainen ei ole normaalia. Työtön työnhakija kelpaa minulle. Sinä pakkoajatuksinesi ja jumeinesi et!
Kylläpä sitä on ittekki tässä ollu työttömänä pitkän aikaa ja töissä välillä ja taas työttömänä. Ei vaikuttanut asuntolainan saantiin. Meillä on vauva ja kaksi koiraa. Ei ole tarvinnut vielä muijalta rahaa kerjätä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta voihan se työtön mies olla koti"äitinä" omakotitalossa.
Höpö höpö. Kyllä miehen pitää mennä töihin ja tienata tarpeeksi, että nainen saa miehestä tarpeeksi taloudellista hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä miehen pitää mennä töihin ja tienata tarpeeksi, että nainen saa miehestä tarpeeksi taloudellista hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi-Erkki kirjoitti:
Kylläpä sitä on ittekki tässä ollu työttömänä pitkän aikaa ja töissä välillä ja taas työttömänä. Ei vaikuttanut asuntolainan saantiin. Meillä on vauva ja kaksi koiraa. Ei ole tarvinnut vielä muijalta rahaa kerjätä :)
Ainiin, olen vieläkin työttömänä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan elämäntapatyötön sossupummi, ulilassukka taas itkee naisenpuutettaan. Joutuu itkemään koko loppuikänsä. Nyyh. 😂
Epäilemättä olisi mukavaa, jos jostain löytäisi hauskan ja mukavan naisen, joka pystyisi puhtaaseen tunteeseen. Mutta se ei kyllä haittaa, etten kiinnosta ahnetta, turhamaista ja pinnallista suomiprimadonnaa, joka laskee miehen arvon työssä ja rahassa.
Eli sinun kanssa voi sitten istua puistonpenkillä käsikkäin ja tuijottaa toista silmiin. Miten ihmeessä sinä harrastat kenenkään naisen kanssa seksiä, kun ehkäisy maksaa? Vai vaaditko naiselta puolta kondomien hinnasta?
Ei mitään tuppeloja. Paljaaltaan se on parasta. Nainen hankkii tietenkin ehkäisypillerit ja nielee ne miehen valvonnassa. Tietenkin kummatkin maksavat omat lääkkeensä eli nainen kustantaa ehkäisypillerinsä. Tietsyti nainen voi hankkia sterilisaation, jos ei halua käyttää ehkäisyä.
AP vaikuttaa koko ajan vain paremmalta saaliilta,on kyllä todellinen mysteeri miksi hänelle ei ole ottajia ;D
Jos olisit tiennyt hänen työttömyydestään etukäteen, niin et olisi vaivautunut häneen edes tutustumaan.