Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen rakkautta?

Vierailija
10.11.2016 |

Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?

Kommentit (661)

Vierailija
81/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapatyöttömille tiedoksi, ettei työ ole aina välttämätön paha. Moni meistä nauttii työnteosta.

Vierailija
82/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan elämäntapatyötön sossupummi, ulilassukka taas itkee naisenpuutettaan. Joutuu itkemään koko loppuikänsä. Nyyh. 😂

Epäilemättä olisi mukavaa, jos jostain löytäisi hauskan ja mukavan naisen, joka pystyisi puhtaaseen tunteeseen. Mutta se ei kyllä haittaa, etten kiinnosta ahnetta, turhamaista ja pinnallista suomiprimadonnaa, joka laskee miehen arvon työssä ja rahassa.

Sisustaasi korventaa, ettet kiinnosta yhtään minkäänlaista naista.

No, parikin naista on jättänyt kiukuttelujen kera on suostunut hakemaan töitä edes ukaasien ja lakkoilun jälkeen. Eli ilmaisesti tunteita oli ja ero kirpaisi, mutta raha oli silti tärkeämpää.

Tosin AV:llahan tiedetään, että tämä oli oikeasti vain pelkkää showta eksien puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäntapatyöttömille tiedoksi, ettei työ ole aina välttämätön paha. Moni meistä nauttii työnteosta.

Ei ole kyse tästä. Kyse on siitä, että tekopyhät työnsankarit vaativat ahneuksissaan työssäkäyntiä niiltäkin jotka eivät halua töihin mennä.

Vierailija
84/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M90 kirjoitti:

n.

Tilanne on nyt se, että asun yksin. Olen ollut kuntouttavassa työtoiminnassa 4 vuotta, eikä parisuhteesta tietoakaan.

No tietenkään ole, kun sun tulot ovat aivan liian pienet naisen ostamiseen.

Vierailija
85/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se että ei halua tehdä töitä tai opiskella on laiskuutta ja kunnianhimottomuutta.

Kunnianhimo, tuo sana jota käytetään kun ollaan ahneita, mutta halutaan saada se ahneus kuulostamaan paremmalta.

Vierailija
86/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse tästä. Kyse on siitä, että tekopyhät työnsankarit vaativat ahneuksissaan työssäkäyntiä niiltäkin jotka eivät halua töihin mennä.

Ahneuksissasi vaadit, että minun tulee elää samaa tylsää kauppa-tietokone-vessa-sänky -elämää kuin sinäkin. Sekö on todellista rakkautta? Jos se riittää sinun aivokapasiteetillesi, hyvä niin. Älä vaadi samaa minulta.

Vierailija
87/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen hyväksikäyttöä?,

olisi oikea otsikko.

Tarkoituksella työtön mies tuskin vaatii naiseltakaan työssäkäyntiä.

Entä jos se nainen haluaa käydä töissä?

Nainen voi käydä siinä tapauksessa töissä. Miksi miehenkin pitäisi käydä töissä?

Vierailija
88/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Kirjoitan Vladimir Putinille, jotta hän myöntäisi sinulle Työn Sankarin mitalin.

Vierailija
89/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse haluan muuttaa omakotitaloon ja siellä kasvattaa lapset joten vaikea kuvitella työttömän sopivan siihen kuvioon...tosin varmaan jokainen nykyaikana on ainakin lyhyitä aikoja työttömänä ja onneksi on tuet.

Vierailija
90/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahneuksissasi vaadit, että minun tulee elää samaa tylsää kauppa-tietokone-vessa-sänky -elämää kuin sinäkin. Sekö on todellista rakkautta? Jos se riittää sinun aivokapasiteetillesi, hyvä niin. Älä vaadi samaa minulta.

Ei se työssäkäyntiä vaadia. Älä vääristele ja tee olettamuksia.

Vierailija
91/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse haluan muuttaa omakotitaloon ja siellä kasvattaa lapset joten vaikea kuvitella työttömän sopivan siihen kuvioon...tosin varmaan jokainen nykyaikana on ainakin lyhyitä aikoja työttömänä ja onneksi on tuet.

Taas käytetään lapsia tekosyynä omalle ahneudelle.

Vierailija
92/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on työtön ja rakkautensa kelpaa. Ehkä sun rakkautes ei vain ole herättänyt ketään, eihän se kelpaa kaikilta työssäkäyviltäkään miehiltä naisille?

Vierailija
93/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi elättää työtön ja rahaton mies?

Onneksi mulla on työssäkäyvä mies. Minäkin käyn töissä, ja saamme samansuuruista palkkaa, josta maksamme kaikki asumis- ja ruokamenot puoliksi ja loput rahamme käytämme mihin itse haluamme. Tai jos lähdemme esim. yhteiselle matkalle, niin maksamme senkin kristillisesti puoliksi.

Miksi aina tämä naurettava oletus, että työtön ihminen pitäisi elättää. Hänhän elättää tällä hetkelläkin itsensä, eikä se miksikään muutu jos alatte seurustelemaan. Sitten toki muuttuu jos aiotte muuttaa yhteen, mutta sitähän ei kannata tehdä ennen kuin miehellä on töitä.

Vierailija
94/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
95/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun pitäisi elättää työtön ja rahaton mies?

Onneksi mulla on työssäkäyvä mies. Minäkin käyn töissä, ja saamme samansuuruista palkkaa, josta maksamme kaikki asumis- ja ruokamenot puoliksi ja loput rahamme käytämme mihin itse haluamme. Tai jos lähdemme esim. yhteiselle matkalle, niin maksamme senkin kristillisesti puoliksi.

Miksi aina tämä naurettava oletus, että työtön ihminen pitäisi elättää. Hänhän elättää tällä hetkelläkin itsensä, eikä se miksikään muutu jos alatte seurustelemaan. Sitten toki muuttuu jos aiotte muuttaa yhteen, mutta sitähän ei kannata tehdä ennen kuin miehellä on töitä.

Elättäminen on vain tekosyy, kun ei kehdata suoraan myöntää, että työttömästä miehestä ei saa tarpeeksi taloudellista hyötyä.

Vierailija
96/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi oikea otsikko.

Nainen voi käydä siinä tapauksessa töissä. Miksi miehenkin pitäisi käydä töissä?

Vastaa nyt niihin muihinkin kysymyksiin. Niitä oli monta samassa viestissä.

Vierailija
97/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut työttömän miehen kanssa.

Mutta edellytän jonkin näistä kolmesta kohdasta täyttyvän, jos mies on työelämän ulkopuolella. Mieluiten kohta 1.

1) hän on työtön mutta haluaa töihin ja hakee töitä aktiivisesti.

2) hän on työkyvytön, ihan oikeasti, eli työkyvyttömyyseläkkeellä

3) hän pystyy ilman työssäkäyntiä ja ilman tukia elättämään ITSENSÄ kohtuullisin elämänmenoin ja osallistumaan mahdollisten lastemme kuluihin SEKÄ hänellä on jokin sellainen järkevä intohimo/puuha, jonka parissa kehittää itseään eli siis työn tilalla jotakin.

Pelkkää sohvalla makaavaa mitään tekemätöntä sossupummia en huolisi, sellaista joka ei halua toimia osana tätä yhteiskuntaa ja joka vain haluaa kaiken ilmaiseksi.

Eihän hän ole työtön jos hän pystyy ilman tukia elättämään itsensä. Tai no on siinä tapauksessa jos hän istuu rahakasan päällä jostain syystä.

Vierailija
98/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisi oikea otsikko.

Vastaa nyt niihin muihinkin kysymyksiin. Niitä oli monta samassa viestissä.

Voin tehdä ruokaa, siivota, pestä pyykit ja hoitaa lapset.

Vierailija
99/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi syy miksi katselen Tinderissä lähinnä nuoria naisia. He ovat itse opiskelijoita, joten eivät vaadi mieheltäkään palkkatyötä. Vanhemmat naiset ovat heti sillä asenteella, että tämän kanssa perustetaan perhe ja siksi eivät kiinnostu minusta enää sen jälkeen kuin sanon olevani työtön. Onneksi ensi keväänä statukseni on virallisesti opiskelija, niin miellyttää sitten oikein kunnolla näitä opiskelijanaisia.

Vierailija
100/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kelpaisi. Mä en vaan kelpaa kellekään, yksinäinen, melankolinen, mietiskelevä, mukava ja kiltti ylipainoinen 44-vuotias nainen, kasvoiltani ihan nätti. Joudun aina ystäväosastoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi