Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen rakkautta?

Vierailija
10.11.2016 |

Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?

Kommentit (661)

Vierailija
61/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu taaskin tyypistä. Jos käyttää aikansa fiksusti, itseään kehittäen ja töitä hakien eikä makaa vain sohvalla valittamassa ja kaljoittele niitä vähiä rahojaan, niin ei mitään ongelmaa. Jos taas on saamaton mörrimöykky, joka ei tee yhtään mitään ja märisee vaan, niin kuka sellaista katselee? Mitään märisijää en katselisi, vaikka olisi missä töissä.

Miehen pitää siis kuitenkin ymmärtää, että naiselle pitää maksaa parisuhteesta olemisesta, vaikka juuri nyt maksukykyä ei olekaan.

Voi tehdä esimerkiksi vapaaehtoistyötä.

Eli palkkatyöhön ei ole pakko mennä?

Ei, jos tekee jotain hyödyllistä. Vapaaehtoistyö on hyödyllistä.

Mä olisin ihan raivoissani jos mies käyttäisi aikansa jonkin vapaaehtoistyöhön. Mä en ole valmis elättämään ketään. Itse ollut aina työssä.

Muo ei todellakaan kiinnosta et tekee jotain hyödyllistä vaan että on edes sen verran tuloja et voidaan matkustella ja harrastaa, ilman et kustannan kaiken. Mutta tää on vaan mun mielipide. Tosin aika moni mun ystäväpiiristä edustaa samanlaisen ajatusmaailman.

Vierailija
62/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan elämäntapatyötön sossupummi, ulilassukka taas itkee naisenpuutettaan. Joutuu itkemään koko loppuikänsä. Nyyh. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin, rakkaudesta. Mies ei tehnyt muuta kuin kyhjötti tietokoneella ja pelasi. Yhteinen elämä oli tylsää.

Vierailija
64/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu taaskin tyypistä. Jos käyttää aikansa fiksusti, itseään kehittäen ja töitä hakien eikä makaa vain sohvalla valittamassa ja kaljoittele niitä vähiä rahojaan, niin ei mitään ongelmaa. Jos taas on saamaton mörrimöykky, joka ei tee yhtään mitään ja märisee vaan, niin kuka sellaista katselee? Mitään märisijää en katselisi, vaikka olisi missä töissä.

Miehen pitää siis kuitenkin ymmärtää, että naiselle pitää maksaa parisuhteesta olemisesta, vaikka juuri nyt maksukykyä ei olekaan.

Mä olisin ihan raivoissani jos mies käyttäisi aikansa jonkin vapaaehtoistyöhön. Mä en ole valmis elättämään ketään. Itse ollut aina työssä.

Muo ei todellakaan kiinnosta et tekee jotain hyödyllistä vaan että on edes sen verran tuloja et voidaan matkustella ja harrastaa, ilman et kustannan kaiken. Mutta tää on vaan mun mielipide. Tosin aika moni mun ystäväpiiristä edustaa samanlaisen ajatusmaailman.

"Minä ensin".

Ja tietenkin matkakohteeksi valitaan vielä joku aasian turistirysä maasta, jossa paikallisia ihmisiä käytetään käytännössä länsimaalaisten multikansallisten korporaatioiden orjina epäinhimillisissä olosuhteissa. Ehkä sun kannattaisi varata seuraava lomamatka sille troolarille eikä rantahotelliin.

Vierailija
65/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan elämäntapatyötön sossupummi, ulilassukka taas itkee naisenpuutettaan. Joutuu itkemään koko loppuikänsä. Nyyh. 😂

Epäilemättä olisi mukavaa, jos jostain löytäisi hauskan ja mukavan naisen, joka pystyisi puhtaaseen tunteeseen. Mutta se ei kyllä haittaa, etten kiinnosta ahnetta, turhamaista ja pinnallista suomiprimadonnaa, joka laskee miehen arvon työssä ja rahassa.

Vierailija
66/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kannalta hyödyllistä?

Vierailija
67/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi elättää työtön ja rahaton mies?

Onneksi mulla on työssäkäyvä mies. Minäkin käyn töissä, ja saamme samansuuruista palkkaa, josta maksamme kaikki asumis- ja ruokamenot puoliksi ja loput rahamme käytämme mihin itse haluamme. Tai jos lähdemme esim. yhteiselle matkalle, niin maksamme senkin kristillisesti puoliksi.

Vierailija
68/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet niin allerginen palkkatöille? Siipeily vaan on sinun luontosi?

Vierailija
69/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä ensin".

Ja tietenkin matkakohteeksi valitaan vielä joku aasian turistirysä maasta, jossa paikallisia ihmisiä käytetään käytännössä länsimaalaisten multikansallisten korporaatioiden orjina epäinhimillisissä olosuhteissa. Ehkä sun kannattaisi varata seuraava lomamatka sille troolarille eikä rantahotelliin.

En ole lainaamasi, mutta olen samaa mieltä hänen kanssaan. Matkakohteina pienen budjetin paikkoja, joihin tykkään mennä patikoimaan tai reppureissaamaan. Edes näihin ei olisi mahdollisuutta yhdessä jos mies kotona nyhjäävä wowin pelaaja, työttömyys on tässä yhtälössä sivuseikka. Elämä jäisi elämättä. Ei kiitos.

Vierailija
70/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä ensin".

Tämän takia näiden työnsankarien valitus on kyllä koomista. Siitä jaksetaan valittaa, että muutamat hipit Suomessa ryöstävät "mun veroeuroja", mutta itselle ei silti tuota mitään ongelmaa osallistua kyrpä pystyssä paljon suurempaan ja systemaattisempaan kolmannen maailman riistoon. Tekopyhyydellä ei näköjään ole mitään rajoja. Ainakaan länsimaissa.

Vierailija
71/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro mitä sinulla on tarjottavana naiselle? Rehellisesti. Oletko edes komea? Hyvä sängyssä?

Vierailija
72/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilemättä olisi mukavaa, jos jostain löytäisi hauskan ja mukavan naisen, joka pystyisi puhtaaseen tunteeseen. Mutta se ei kyllä haittaa, etten kiinnosta ahnetta, turhamaista ja pinnallista suomiprimadonnaa, joka laskee miehen arvon työssä ja rahassa.

Sisustaasi korventaa, ettet kiinnosta yhtään minkäänlaista naista. Kukaan, ei kukaan nainen halua sinua. Eikä se tule muuttumaan ennen kuin otat aikuisen lailla vastuun itsestäsi, ja lopetat tuon itkemisen.

Vierailija
73/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet niin allerginen palkkatöille? Siipeily vaan on sinun luontosi?

Ei kiinnosta alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.

Vierailija
74/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut työttömän miehen kanssa.

Mutta edellytän jonkin näistä kolmesta kohdasta täyttyvän, jos mies on työelämän ulkopuolella. Mieluiten kohta 1.

1) hän on työtön mutta haluaa töihin ja hakee töitä aktiivisesti.

2) hän on työkyvytön, ihan oikeasti, eli työkyvyttömyyseläkkeellä

3) hän pystyy ilman työssäkäyntiä ja ilman tukia elättämään ITSENSÄ kohtuullisin elämänmenoin ja osallistumaan mahdollisten lastemme kuluihin SEKÄ hänellä on jokin sellainen järkevä intohimo/puuha, jonka parissa kehittää itseään eli siis työn tilalla jotakin.

Pelkkää sohvalla makaavaa mitään tekemätöntä sossupummia en huolisi, sellaista joka ei halua toimia osana tätä yhteiskuntaa ja joka vain haluaa kaiken ilmaiseksi.

Vierailija
75/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen hyväksikäyttöä?,

olisi oikea otsikko.

Tarkoituksella työtön mies tuskin vaatii naiseltakaan työssäkäyntiä.

Entä jos se nainen haluaa käydä töissä? Ura on tärkeä, panostaa siihen aikaansa? Uskoo omalla työllä tienaamiseensa ja käyttää rahaa surutta omiin tarpeisiinsa? On kunnianhimoinen ja hyvä työssään?

Valitatko silloin, kuinka naisella ei ole sinulle aikaa? Selostatko kuinka on ihan typerää käydä töissä, kun ilmankin selviää? Tehdäänkö kaikki sinun rahapussisi mukaan vai saako nainen lähteä vaikka useamman viikon lomalle yksin, ilman että olet naama näkkärillä?

Hoidatko sinä mahdolliset lapset? Kotityöt? Laitat ruoan odottamaan, kun nainen tulee töistä? Koti hohtaa ja pulla tuoksuu? Vai onko kotona yksi lapsi lisää sotkemassa ja vaatimassa huomiota työpäivän jälkeen?

Vierailija
76/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys itsessään ei ole ongelma. Töitä on hankala saada nykyään ja voi haluamattaan olla työttömänä. Minä en haluaisi olla ns. elämäntapatyöttömän kanssa. Mielestäni se että ei halua tehdä töitä tai opiskella on laiskuutta ja kunnianhimottomuutta. Jotain paloa pitää olla elämässä. Haluan itsekin saada jotain aikaiseksi, en haluaisi olla miehen kanssa joka haluaa vain olla. Ja kun tietää minkälaisia suurin osa näistä työttömistä on niin...

No eipä tarvitse miettiä tätä kun on mies. Hän opiskelee, minä käyn töissä. Hän saa opintotuen vain, minä tienaa pari tonnia kuussa. Huh mikä lompakkoloinen.

Vierailija
77/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh, muapa rakastaa yks työtön mies. Ei kuitenkaan ollut helppoa löytää miestä, jolle riittää vain syli ja rakkaus. Työttömät miehetkin aika usein haluavat parisuhteen, yhdessäasumista ja vapaa-ajan käyttöä yhdessä. Työttömällä ei kuitenkaan ole varaa tehdä niitä asioita,  joita minä teen vapaa-ajallani. Eikä työttömällä olisi varaa asua sellaisessa asunnossa, jossa minä asun. Joten kyllä, kyse on rahasta. Ei minun rahoistani, koska minun rahani riittävät erinomaisesti kaikkeen, mitä minä haluan. Mutta työttömällä miehellä ei ole varaa haluta samoja asioita kuin minä. Paitsi syliä ja rakkautta, jotka eivät maksa mitään. 

Vierailija
78/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä oo yksikään työtön mies tullut tarjoamaan sylin lämpöä tai mitään muutakaan. Sen sijaan ne esittävät, että minä pistäisin heidän elämänsä kuntoon, paijaisin, rakastaisin, järjestäisin ja komentaisin. Juu ei kiitos, haluan kumppanin, en lasta enkä koiraa tai komennettavaa työnvälttelijää.

Juuri tämä.

79/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 vuotias mies. Olen ollut sinkku koko ikäni. Yhden illan juttujakaan en ole harrastanut. Usempaan kertaan olen kuullut sanottavan, että joku nainen saa musta hyvä miehen itsellensä. Tämän sanoneet ovat olleet yleensä äitini ikäisiä, tai sitä iäkkäämpiä naisia. Kerran sanoin, että siitä minun hyvyydestä voi olla montaa eri mieltä. Sain vastaukseksi, että älä ny sano noin.

Joskus oli parilla eri sivustolla deittiprofiilit. En sitten saanut aikaiseksi, että olisin johonkin naiseen ottanut yhteyttä. Eikä minuunkaan kukaan ottanut yhteyttä. Ajattelin, että nuo profiilit on ihan turhaan, niin laitoin pois ne. Nykyisin on tinderissä profiili, tosin sekin täysin joutava, kun ei sitä kautta tule otettua kontaktia kehenkään.

80/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin ammattiopistosta 2010, ja kotiuduin armeijasta tammikuussa 2011. Kesällä 2011 sain olla koulutusta vastaavassa työssä, jonka jälkeen ei ole palkkatöitä ollut.

Syksyllä 2011 aloitin puolen vuoden pätkän työelämän valmennuksessa kierrätyskeskuksessa. Ei siis palkallista työtä, vaan työmarkkinatuen päälle 9 euroa päivältä. No siellä kierrätyskeskuksessa oli hommissa yks keski-ikäinen nainen, noin 55v. Kyseli multa, että onko tyttöystävää, miks ei oo yms.

Se puolen vuoden työelämän valmennus loppui helmikuussa 2012. Saman vuoden huhtikuussa avasin säästötilin, jollekka aloin säästämään rahaa omilleen muuttoa varten. Pääsin marraskuulla 2012 kuntouttavaan työtoimintaan samaan kierrätyskeskukseen, jossa olin aiemmin työelämän valmennuksessa. Periaatteessa samaa työmarkkinatuki + 9 euroa päivältä systeemiä siis.

No se sama aiemmin mainitsemani nainen oli edelleen siellä kierrätyskeskuksessa. Kyseli sitten ens alkuun, että onkos tyttöystävää löytynyt. Ei ollut löytynyt. Hänen mielestään mun olis hyvä löytää joku. Luetteli naisia sieltä kierrätyskeskuksesta, joista voi valita. No joo, ei kaikkia ihmisten puheita kannata niin tosissaan ottaa niin tosissaan. Nykyisin tämä nainen ei siellä kierrätyskeskuksessa ole.

2015 kesällä oli kertynyt hyvän suuruinen summa säästöjä, ja aloin miettimään, että mihin kaikkeen nämä riittävät. Tein excel-taulukon, johon arvioin, paljonko tarvitsee takuuvuokraan, huonekaluihin yms. laskujeni mukaan säästöjä oli tarpeeksi, ja aloin selailemaan asuntoilmoituksia. Heinäkuun lopulla löysin asunnon, ja muutin kuun viimeinen päivä omaan kotiin.

Tilanne on nyt se, että asun yksin. Olen ollut kuntouttavassa työtoiminnassa 4 vuotta, eikä parisuhteesta tietoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi