Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen rakkautta?
Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?
Kommentit (661)
Etsikää sitten se joku varakas ällösetänne. Problem solved. Taloudellinen puoli hoidettu,perintö turvattu....Kaikkea ei näet voi maailmassa yleensä saada kerralla samassa paketissa. Jostain vaatimuksestaan joutuu aina tinkimään,jostain luopumaan aina sen mukaan mitä haluaa.
Kaikkien nuorten naisten himoitsema kaunis ja komea nuori mies taas,jolla sattuu olemaan vielä reilusti rahaakin (esim. joku pop-tähti) ei taas välttämättä viihdy jonkun yhden ja saman, vain marisemaan pystyvän naisen kanssa,kun muitakin (...ja mahdollisesti paljonkin parempia) on hänelle aina kosolti tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kelpaisi. Mä en vaan kelpaa kellekään, yksinäinen, melankolinen, mietiskelevä, mukava ja kiltti ylipainoinen 44-vuotias nainen, kasvoiltani ihan nätti. Joudun aina ystäväosastoon.
Kymmenen vuotta nuorempi jos olisit. Ta edes viisi vuotta nuorempi.
Miksi vaadit naiselta nuoruutta? Eikö AITO TUNNE, rakkaus ja syli riitä?
Saattaahan se riittää, jos kyseessä on jotain aivan poikkeullista.
Ja jos nainen odottaa mieheltä jotain niin sitten on ahne. Hahhah.
Ahne ja pinnallinen siinä tapauksessa, että vaatii mieheltä työssäkäyntiä tai edes työnhakua.
Saako teiltä miehiltä vaatia yhtään mitään?
Miksi kirjoitat yhtään mitään kun sillä kuitenkin tarkoitetaan työssäkäyntiä ja rahaa?
Jos se sinun naisystäväso ei vaadi sinulta työssäkäntiä, mutta vaatii sinua osallistumaan harjoittamaansa saatananpalvontaan, niin sekö olisi sinusta ok?
Olen ateisti, joten saatananpalvonta on turn-off naisessa.
Mitä ihmettä? Aiemmin olet sanonut, että työssäkäyntivaatimus on ainoa piirre naisessa, joka ei kelpaa sinulle. Alkaahan niitä muitakin rajoitteita löytyä.
Sinulle ei sitten kelpaa myöskään harras uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tapauksessa töistä palatessasi sohvalla lojuisi vasta herännyt mies, joka odottaa sinua laittamaan ruokaa.
Voin kyllä laittaa ruokaa. Ei se mikään ongelma ole.
Ihan joka päiväkö? Riippumatta siitä, että teillä olisi ollut edellisenä päivänä kunnon riita?
Vaikutat sen verran lyhytpinnaiselta, että teet jotain hetken ja jos toinen yhtään sanoo poikkipuolista, heität hommat sikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on ollut työttömänä nyt kohta neljä vuotta, eikä hänellä ole mittään aikomusta (tai toivoakaan sen puoleen) työllistyä, kun eläkeikään on enää muutama vuosi. Näin ollen minä maksan käytännössä yksin kaikki kulumme (pienen työmarkkinatukensa mies saa käyttää ihan omiin huvituksiinsa), ja kyllähän tilanne varmaan pitemmän päälle ottaisi pattiin, ELLEI mies puolestaan hoitaisi kotia ja arjen pyörittämistä käytännössä kokonaan. Lapset ovat jo maailmalla, joten siltä osin tilanne on helppo, mutta hoitaisi tuo varmaan lapsetkin, jos vielä olisi ajankohtaista.
Olen pikku hiljaa alkanut ymmärtää niitä miehiä, jotka ihan mielellään kustantavat pikkuvaimon elämän vastalahjana täyshoidosta. Tähän nimittäin tottuu tosi nopeasti. :)
Tämähän on ihan ideaalitilanne, mutta ei kelpaa ketjun jankkaajalle.
Taas muut tietää mikä kelpaa mulle ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun tapauksessa töistä palatessasi sohvalla lojuisi vasta herännyt mies, joka odottaa sinua laittamaan ruokaa.
Ihan joka päiväkö? Riippumatta siitä, että teillä olisi ollut edellisenä päivänä kunnon riita?
Vaikutat sen verran lyhytpinnaiselta, että teet jotain hetken ja jos toinen yhtään sanoo poikkipuolista, heität hommat sikseen.
Vaikka joka päivä. Eikä kuulu tapoihin riidellä.
Vierailija kirjoitti:
Etsikää sitten se joku varakas ällösetänne. Problem solved. Taloudellinen puoli hoidettu,perintö turvattu....Kaikkea ei näet voi maailmassa yleensä saada kerralla samassa paketissa. Jostain vaatimuksestaan joutuu aina tinkimään,jostain luopumaan aina sen mukaan mitä haluaa.
Kaikkien nuorten naisten himoitsema kaunis ja komea nuori mies taas,jolla sattuu olemaan vielä reilusti rahaakin (esim. joku pop-tähti) ei taas välttämättä viihdy jonkun yhden ja saman, vain marisemaan pystyvän naisen kanssa,kun muitakin (...ja mahdollisesti paljonkin parempia) on hänelle aina kosolti tarjolla.
Häh? Eihän meillä tässä mitään ongelmaa oo ollutkaan, kyllä suurin osa naisista ottaa puolisokseen sen aivan tavallisen miehen jolla on samanlainen arvomaailma kuin itsellä. Sossurotalla se ongelma on ku pitäis väkisin saada omaa tasoo parempi nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Sinulle ei sitten kelpaa myöskään harras uskovainen?
Ei todellakaan kelpaa hihhuli. Ja hihhulihan nimenomaan vaatii työssäkäyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Sossurotalla se ongelma on ku pitäis väkisin saada omaa tasoo parempi nainen :D
Ei ole ikinä kiinnostanut mitkään tasoteoriat, koska en usko sellaisiin. Pidän sitä täysin hypoteettisenä paskana, joka ei tarkoita yhtään mitään.
Mies oli pitkään työttömänä valmistumisen jälkeen, ja minä kotiäitinä. Elettiin mihin rahat riitti ja hyvin pärjättiin. Onneksi mulle vain riittää, että jää rahaa vaan elämiseen. En ole matkustelijatyyppiä en kaipaa ravintola-illallisia enkä elokuvia ym mielen piristettä. Mulle riittä herkuttelu, musiikki ja raju liikunta:D Jotenki tuntuu, että ihmiset on vieraantuneet siitä mikä on tärkeintä, kyllä monilla asiat paljon huonommin kuin meillä työttömillä .
Vierailija kirjoitti:
Mies oli pitkään työttömänä valmistumisen jälkeen, ja minä kotiäitinä. Elettiin mihin rahat riitti ja hyvin pärjättiin. Onneksi mulle vain riittää, että jää rahaa vaan elämiseen. En ole matkustelijatyyppiä en kaipaa ravintola-illallisia enkä elokuvia ym mielen piristettä. Mulle riittä herkuttelu, musiikki ja raju liikunta:D Jotenki tuntuu, että ihmiset on vieraantuneet siitä mikä on tärkeintä, kyllä monilla asiat paljon huonommin kuin meillä työttömillä .
Toisin sanoen tuet siis riittää hyvin elämiseen lapsienkin kanssa vaikka ei käy töissä ja palstan ahneet ovat valehdelleet, mikä nyt ei ole yllätys. Mieheltä ei siis vaadita työssäkäyntiä elämiseen, vaan sitä vaaditaan vain sen takia, että miehen lapata naiselle rahaa ja siten mahdollistaa autot, omakotitalot, kesämökit ja kaikkea pikkukivaa naiselle. Eli käytänössä miehelle pitää naiselle ennen kaikkea rahasampo.
Hienoa, että seasta löytyy yksi poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään. Perusluonteesi on tekstiesi perusteella niin itsekeskeinen ja vastuuta vieroksuva, että heti kun ne arkiaskareet alkaa maistua työltä niin ne jää sulta tekemättä. Sen jälkeen astuu kuvaan se "no mulle riittää mikropitsa, tee ite ruokaa jos haluat parempaa", "mulle täällä on riittävän siistiä, siivoa itse jos ei riitä"-setti, jota toistat kaikessa muussakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on outoa jos joku on työtön, varsinkin pidempiä aikoja. Koska en halua mun rahoilla elättää työtöntä miestä. Koska työttömällä miehellä ei ikinä olisi varaa matkustaa minun kanssa ellen tarjoa matkat. Koska työtön mies tuo mulle mieleen jonkun saamattoman, sivistymättömän, elämämkoululaisen jonka harrastuksen on sohvalla makoilu olutta litkien. Koska itse teen kovasti työtä ansaitakseni palkkaa niin että en tarvitse yhteiskunnalta tukia. Koska maass on pljon miehiä jotka ovat työssäkäyviä ja heillä on elämänhallinta hallussa. Siksi
Kovasti on perheitä joissa on sairaanhoitaja ja insinööri. Niissä perheissä naisella ei olisi ikimaailmassa varaa matkustaa lasten kanssa etelään jos ei olisi miehen palkkaa. Kummasti tämä ei aiheuta keskustelua...
Ei pidä paikkaansa. Kyllä sairaanhoitaja pystyy omillaan menemään etelään lasten kanssa kun vähän suunnittelee ja säästää.
Ja toki mies maksaisi puolet lastensa matkasta vaikkei itse lähtisikään.
Itse matkustelin paljonkin ennen parisuhdettani , palkkani on suunnilleen sama kuin sairaanhoitajan.
Ei ollut tietty lapsia silloin mutta yhdessä miehen kanssa lapset tehtiin ja yhdessä maksettu heidän kulunsa.
Ja kyllä se yksinhuoltajamiehellekin säästämistä ja suunnittelua vaatisi lähteä etelänmatkalle lasten kanssa.
Ainakin keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko hetkeäkään. Perusluonteesi on tekstiesi perusteella niin itsekeskeinen ja vastuuta vieroksuva, että heti kun ne arkiaskareet alkaa maistua työltä niin ne jää sulta tekemättä. Sen jälkeen astuu kuvaan se "no mulle riittää mikropitsa, tee ite ruokaa jos haluat parempaa", "mulle täällä on riittävän siistiä, siivoa itse jos ei riitä"-setti, jota toistat kaikessa muussakin.
"ainoastaan työssäkäyvä mies voi olla vastuuntuuntoinen ja muut huomioiva. Sitten mies on varmasti itsekeskeinen ja vastuuta vieroksuva, jos mies ei käy töissä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4wt kirjoitti:
käyttäjä-313 kirjoitti:
4wt kirjoitti:
käyttäjä-313 kirjoitti:
Selkeästi sitä täytyy olla, kun kiemurtelet tällä palstalla ihan ilmaiseksi päivittäin - lihava tili olisi siis vain sivutuote.
Ei ole. En tee edelleenkään mitään rahan takia.
Okei, eli siis oli liian vaikea konsepti. Pahoittelut siitä.
Ei ole. En hyväksy rahaa edes sivutuotteena tekemisistäni, vaan varmistan, että jos teen jotain, teen sen ilmaiseksi.
Kuitenkin haluat parisuhteen, joka väistämättä nostaisi elintasoasi.
Miten niin? En mä vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä.
Vaadit sinä. Me työssäkäyvät naiset elätämme sinut.
En vaadi. Mun puolesta jokainen saa irtisanoutua ja alkaa työttömäksi vaikka heti.
Kehää kiertää sossurotan jutut jälleen.... Koskaan et ole silti kertonut, että miten me kaikki täällä eläisimme, jos ei kukaan menisi töihin? Miten?
Ruualla ja vedellä. Kumpaankaan ei rahaa tarvita.
Mistä sinä sitä ruokaa saisit jos kukaan ei kävisi töissä?
Ja jos onnistuisit vaikka metsästämään, niin pystyisitkö puolustautumaan rosvojoukoilta?
Järjestäytyneiltä liigoilta joilla on säännöt? Ne veisi sinulta hirvesi jos niitä ei olisi metsästetty loppuun ja jos liittyisit pakon edessä tuollaiseen joukkoon niin sen joukon johtaja sanelisi mitä sinun pitää tehdä että saat ruokaa.
Eli joutuisit töihin tai olemaan yksin ryöstettynä --> kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisin sanoen tuet siis riittää hyvin elämiseen lapsienkin kanssa vaikka ei käy töissä ja palstan ahneet ovat valehdelleet, mikä nyt ei ole yllätys. Mieheltä ei siis vaadita työssäkäyntiä elämiseen, vaan sitä vaaditaan vain sen takia, että miehen lapata naiselle rahaa ja siten mahdollistaa autot, omakotitalot, kesämökit ja kaikkea pikkukivaa naiselle. Eli käytänössä miehelle pitää naiselle ennen kaikkea rahasampo.
Hienoa, että seasta löytyy yksi poikkeus.
No joo mulle on kotona opetettu, että itse pitää tulla toimeen enkä pidä miestäni minään elättäjänä. Se sana kuulostaa niin pahalta. Silloin jos ei riitä rahat niin silloin asia eri ja kun perhe ollaan niin rahat tavallaan yhteiset, mutta mitään turhaa en osta, enkä "kerjää" mieheltä lisää, tai sen takia motkota asiasta kun en jotain saa. Kyllä se on niin ihmisestä kiinni, nykyään naiset niin itsekkäitä ja turhamaisia, että en tiedä.. Onneksi minun ystävät on jalat maassa tyyppejä. Et ole löytänyt niitä vähään tyytyviä naisia vielä, kyllä niitäki on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4wt kirjoitti:
käyttäjä-313 kirjoitti:
4wt kirjoitti:
käyttäjä-313 kirjoitti:
Selkeästi sitä täytyy olla, kun kiemurtelet tällä palstalla ihan ilmaiseksi päivittäin - lihava tili olisi siis vain sivutuote.
Ei ole. En hyväksy rahaa edes sivutuotteena tekemisistäni, vaan varmistan, että jos teen jotain, teen sen ilmaiseksi.
En vaadi. Mun puolesta jokainen saa irtisanoutua ja alkaa työttömäksi vaikka heti.
Kehää kiertää sossurotan jutut jälleen.... Koskaan et ole silti kertonut, että miten me kaikki täällä eläisimme, jos ei kukaan menisi töihin? Miten?
Ja jos onnistuisit vaikka metsästämään, niin pystyisitkö puolustautumaan rosvojoukoilta?
Järvestä. Ja rosvojengejä tuskin kiinnostaa ihmiset, joilla ei ole mitään ryöstettävää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on palstan naisilla selityksen paikka. Eihän tukitason pitäisi riittää missään tapauksessa elämiseen, edes lapsien kanssa. Palstalta luin.
Etkö sä daiju jo tajua?
Naiset haluavat miehen, eivätkä AV-palstalla sadatta samanlaista aihetta jankkaavaa pikkupoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4wt kirjoitti:
käyttäjä-313 kirjoitti:
4wt kirjoitti:
käyttäjä-313 kirjoitti:
Ja jos onnistuisit vaikka metsästämään, niin pystyisitkö puolustautumaan rosvojoukoilta?Järvestä. Ja rosvojengejä tuskin kiinnostaa ihmiset, joilla ei ole mitään ryöstettävää.
Tiedän parikin omavaraisuuteen tähtäävää yhteisöä Suomessa tällä hetkellä ja maailmalla on lisää. Miksi et ole jossakin sellaisessa jos kerran kapitalismi ahdistaa ja omavaraisuus on juttusi? Näistä löytyisi myös naisia, jotka eivät ahneuksissaan edellytä sinulta porvarille perseen myymistä.