Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen rakkautta?

Vierailija
10.11.2016 |

Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?

Kommentit (661)

Vierailija
621/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Selkeästi sitä täytyy olla, kun kiemurtelet tällä palstalla ihan ilmaiseksi päivittäin - lihava tili olisi siis vain sivutuote.

Ei ole. En tee edelleenkään mitään rahan takia.

Okei, eli siis oli liian vaikea konsepti. Pahoittelut siitä. 

Ei ole. En hyväksy rahaa edes sivutuotteena tekemisistäni, vaan varmistan, että jos teen jotain, teen sen ilmaiseksi.

Kuitenkin haluat parisuhteen, joka väistämättä nostaisi elintasoasi.

Miten niin? En mä vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä.

Vaadit sinä. Me työssäkäyvät naiset elätämme sinut.

En vaadi. Mun puolesta jokainen saa irtisanoutua ja alkaa työttömäksi vaikka heti.

Kehää kiertää sossurotan jutut jälleen.... Koskaan et ole silti kertonut, että miten me kaikki täällä eläisimme, jos ei kukaan menisi töihin? Miten?

Ruualla ja vedellä. Kumpaankaan ei rahaa tarvita.

Mistä sinä sitä ruokaa saisit jos kukaan ei kävisi töissä?

Ja jos onnistuisit vaikka metsästämään, niin pystyisitkö puolustautumaan rosvojoukoilta?

Järvestä. Ja rosvojengejä tuskin kiinnostaa ihmiset, joilla ei ole mitään ryöstettävää.

Aktiivinen kalastaminen olisi sinulle aivan liian työlästä puuhaa. Ehkä voisit mennä tuohon vanhankaupunginkosken padon viereen istuskelemaan ja toivomaan että lohi hyppää vahingossa syliin, niitä siellä välillä näkyy hyppivän.

Vierailija
622/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli pitkään työttömänä valmistumisen jälkeen,  ja minä kotiäitinä. Elettiin mihin rahat riitti ja hyvin pärjättiin. Onneksi mulle vain riittää, että jää rahaa vaan elämiseen. En ole matkustelijatyyppiä en kaipaa ravintola-illallisia enkä elokuvia ym mielen piristettä. Mulle riittä herkuttelu, musiikki ja raju liikunta:D Jotenki tuntuu, että ihmiset on vieraantuneet siitä mikä on tärkeintä, kyllä monilla asiat paljon huonommin kuin meillä työttömillä .

Nyt on palstan naisilla selityksen paikka. Eihän tukitason pitäisi riittää missään tapauksessa elämiseen, edes lapsien kanssa. Palstalta luin.

Kotiäiti ei kirjoittanut, minkä ikäisiä heidän lapset olivat eikä maininnut mitään asumismuodosta. Jos hän on oikeasti kotiäiti eli ei saa mistään euroakaan, niin en kyllä ymmärrä, miten he elävät pelkällä työttömyyspäivärahalla.

Vastasyntyneeseen menee eri tavalla rahaa mitä yli 10-vuotiaaseen. Pienille lapsille löytää kirppareilta vaatteita, mutta kouluikäisille on jo vaikeaa. Lapsille ei tarvitse hankkia kaikkea, mitä niillä mieleen juolahtaa, mutta ikävä se on joka asiaan sanoa, ettei ole varaa. Peruskoulun jälkeisiin opintoihin ei lapsen saama opintoraha riitä, kun lapsilisäkin loppuu.

Pienilläkin tuloilla pärjää, mutta se vaatii tarkkuutta taloudenpitoon. Siinä ei käydä baarissa, osteta olutta kotiin tai tupakoida eli kummankin vanhemman pitää osata pihistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Selkeästi sitä täytyy olla, kun kiemurtelet tällä palstalla ihan ilmaiseksi päivittäin - lihava tili olisi siis vain sivutuote.

Ei ole. En hyväksy rahaa edes sivutuotteena tekemisistäni, vaan varmistan, että jos teen jotain, teen sen ilmaiseksi.

En vaadi. Mun puolesta jokainen saa irtisanoutua ja alkaa työttömäksi vaikka heti.

Kehää kiertää sossurotan jutut jälleen.... Koskaan et ole silti kertonut, että miten me kaikki täällä eläisimme, jos ei kukaan menisi töihin? Miten?

Ja jos onnistuisit vaikka metsästämään, niin pystyisitkö puolustautumaan rosvojoukoilta?

Järvestä. Ja rosvojengejä tuskin kiinnostaa ihmiset, joilla ei ole mitään ryöstettävää.

Tiedän parikin omavaraisuuteen tähtäävää yhteisöä Suomessa tällä hetkellä ja maailmalla on lisää. Miksi et ole jossakin sellaisessa jos kerran kapitalismi ahdistaa ja omavaraisuus on juttusi? Näistä löytyisi myös naisia, jotka eivät ahneuksissaan edellytä sinulta porvarille perseen myymistä.

No mutta mun käsittääkseni ainakin Gaijassa edellytetään osallistumista kylän yhteisiin töihin ja sehän ei sossurotalle käy. Johan se nyt on tullu selväks että kaveri ei oo valmis tekeen ruokansa eteen yhtään mitään.

Vierailija
624/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi etten halua elää kädestä suuhun.

Vierailija
625/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Ah, sulla on siis jonkinsortin disney-syndrooma. Että yhteiskunnan romahdettua sitä vaan kivasti kesäpäivänä istutaan vähän kalassa ja silleen. No kuule, sen jälkeen ku oot saanu sen kalan niin se pitää perata. Sit sun pitää tehä nuotio ja paistaa se. Ja toistaa tämä 365 kertaa vuodessa, oli sää mikä tahansa. Ja aina ei oo kala syönnillä että joskus siihen voi mennä useempikin tunti aikaa.

Että uskoisit nyt meitä kokeneempia ku me sanotaan sulle että alkeellisissa oloissa sä et selviäis ees kuukautta. Kesän voisit ehkä vielä jotenkuten selvitä mutta talvee et. Se on varma. Kun sulla ei ole mitään käsitystä siitä mitä kaikkee se selviytyminen oikeesti vaatii, se ei todellakaan oo pelkkää kalassa istuskelua.

Vierailija
626/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ja toivottavasti sulla on kotona valmiiks onki, tai vähintäänkin siimaa ja koukkuja, lapio, kirves, saha, tulukset, pressua, puukko ja kaikkee muuta selviytymisen kannalta tärkeetä.

627

Vierailija
627/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä kun on miesystävä joka on hulluna minuun (ei tarvitse kuin vähän toppuutella aika ajoin kun ei satu itseä huvittamaan ) Äsken en ollut oikein halukas ja heitin ulos kun nosti mun 'kotihameeni' helman  ylös ja olis halunnut väkisin. Meidän leikkejämme... terv. outo miespuolinen 'kodin hengetär'... 

Vierailija
628/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tapauksessa töistä palatessasi sohvalla lojuisi vasta herännyt mies, joka odottaa sinua laittamaan ruokaa.

Voin kyllä laittaa ruokaa. Ei se mikään ongelma ole.

Voit laittaa silloin kun huvittaa, vai voit ottaa vastuun perheen/parin ruokahuollosta? Suunnittelet, käyt kaupassa, roudaat safkat kotiin, laitat kaappeihin, valmistat ruuaksi, raivaat pöydän, tiskaat? Tämä 1-4 kertaa vuorokaudessa jokanikinen päivä (paitsi jos vaimo kustantaa teidät ulos syömään). Lisäksi katsot että kaikkea on kaapeissa tarpeeksi, katsot ettei mitään jää vanhenemaan, suunnittelet ostoslistaa kausituotteiden mukaan, teet kerralla enemmän pakastimeen saakka, pidät huolta että ruoka on maittavaa ja terveellistä?

Onnistuuko, vai onko "toisen palvelijaksi" ryhtymistä, eli akka tehköön itse?

Vierailija
629/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun tapauksessa töistä palatessasi sohvalla lojuisi vasta herännyt mies, joka odottaa sinua laittamaan ruokaa.

Voit laittaa silloin kun huvittaa, vai voit ottaa vastuun perheen/parin ruokahuollosta? Suunnittelet, käyt kaupassa, roudaat safkat kotiin, laitat kaappeihin, valmistat ruuaksi, raivaat pöydän, tiskaat? Tämä 1-4 kertaa vuorokaudessa jokanikinen päivä

Miksei. Tiskikone mulla toki on, joten käsin ei tarvitse tiskata.

Vierailija
630/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli pitkään työttömänä valmistumisen jälkeen,  ja minä kotiäitinä. Elettiin mihin rahat riitti ja hyvin pärjättiin. Onneksi mulle vain riittää, että jää rahaa vaan elämiseen. En ole matkustelijatyyppiä en kaipaa ravintola-illallisia enkä elokuvia ym mielen piristettä. Mulle riittä herkuttelu, musiikki ja raju liikunta:D Jotenki tuntuu, että ihmiset on vieraantuneet siitä mikä on tärkeintä, kyllä monilla asiat paljon huonommin kuin meillä työttömillä .

Nyt on palstan naisilla selityksen paikka. Eihän tukitason pitäisi riittää missään tapauksessa elämiseen, edes lapsien kanssa. Palstalta luin.

Kotiäiti ei kirjoittanut, minkä ikäisiä heidän lapset olivat eikä maininnut mitään asumismuodosta. Jos hän on oikeasti kotiäiti eli ei saa mistään euroakaan, niin en kyllä ymmärrä, miten he elävät pelkällä työttömyyspäivärahalla.

Eli toisin sanoen se ei siis riitä, että rahat riittää elämiseen, vaan primadonnalle pitää kustantaa uudet autot, omakotitalot, kesämökit ja tietenkin kaikkea pikkukivaa siihen päälle. Tosin onhan tämä ennenkin ollut tiedossa, vaikka sitä onkin selitellä jollain moraaliarvoilla ym. koomisilla tekosyillä.

Vierailija
631/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit laittaa silloin kun huvittaa, vai voit ottaa vastuun perheen/parin ruokahuollosta? Suunnittelet, käyt kaupassa, roudaat safkat kotiin, laitat kaappeihin, valmistat ruuaksi, raivaat pöydän, tiskaat? Tämä 1-4 kertaa vuorokaudessa jokanikinen päivä

Miksei = jos sattuu huvittamaan. Tietenkin olisi ollut oikea vastaus.

Vierailija
632/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites siivous ja pyykkihuolto? Onnistuuko näistä vastuun ottaminen?

Vierailija
633/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei = jos sattuu huvittamaan. Tietenkin olisi ollut oikea vastaus.

Jos sä haluat tulkita muiden sanavalinnat noin kirjaimellisesti.

Vierailija
634/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkikonekin löytyy, joten sekään ei ole ongelma. Imuroinnissakaan ei mene kauan aikaa.

Vierailija
635/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen se ei siis riitä, että rahat riittää elämiseen, vaan primadonnalle pitää kustantaa uudet autot, omakotitalot, kesämökit ja tietenkin kaikkea pikkukivaa siihen päälle. Tosin onhan tämä ennenkin ollut tiedossa, vaikka sitä onkin selitellä jollain moraaliarvoilla ym. koomisilla tekosyillä.

Millä eli-miehen logiikalla kasvavan lapsen tarpeet on yhtä kuin uudet autot, omakotitalot, kesämökit ja kaikkea pikkukivaa? Oletko koskaan kuullut kengistä, kouluvaatteista, toppahaalareista, sadevarusteista, urheiluvälineistä, ravitsevasta ruuasta...

Et kyllä taida elää tässä maailmassa vaan jossain ihan omassa todellisuudessasi, jonne ei edes hiukkasta kajasta reaalimaailman valo. Kaikki on yhtä "toisin sanoen" ja "eli" - soopaa, jossa ei ole järjen hiventä. ELI lopetan kallisarvoisen aikani haaskaamisen sinuun nyt ja tähän, elele rauhassa omassa surrealistisessa kuplassasi ja pidä siellä hauskaa. Adios.

Vierailija
636/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan asunto voi olla isovanhemmilta peritty, josta maksetaan vain vastike tai asunto on vuokrattu vanhemmilta. Pienen kerrostaloasunnun vuokra on halvempi mitä omakotitalon. Ja voi olla, että pari on ehtinyt ostaa ja maksaa kaksion ennen lapsia ja opiskeluja.

Jo lapsia on vain yksi, hän on vauva ja ennen kaikkea terve sekä vaatteet ja tarvikkeet on saatu sukulaisilta, niin lapseen ei mene rahaa. Jo pelkkä lapsen paha allergia tulee kalliiksi, saati, jos vauvalle tulee astma. Siinä menee lääkäriin, lääkkeisiin ja sairaalamaksuihin todella paljon rahaa.

Olen itse kasvattanut aikuiseksi kaksi lasta, joten tiedän enemmän lapsen kuluista mitä sinä.

Vierailija
637/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkikonekin löytyy, joten sekään ei ole ongelma. Imuroinnissakaan ei mene kauan aikaa.

Miten vaatteet osautuvat koneeseen ja sieltä narulle? Entä kuivat vaatteet narulta kaappeihin - teetkö jotain asioiden etenemisen eteen vai oletatko koneen hoitavan nämä toimet?

Imurointi hoituu, hyvä. Entäs pölyjen pyyhintä, lattioiden luutuaminen, mattojen ja muiden tekstiilien huolto, pesusuhuoneen siivous, ikkunoiden pesu, tavaroiden paikoilleen järjestely ja yleinen siisteys...?

Ja sen roskapussin vieminen (ja tyhjän pussin laittaminen poisviedyn tilalle + roskiskaapin siistinä pitäminen?

Vierailija
638/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää otsikon työtön mies rattopoika eikä saa asiakkaita?

Keksi tarina joka myy. Johan alkaa kiinnostuneita löytymään. Ja muista, sä myyt hyödykettä jolle joudut luomaan kysynnän.

Tee illasta kanssasi houkuttelevampi kuun ilta ilman seuraasi. Oikeaa asennetta peliin ja johan alkaa kaipaavia löytymään.

Vierailija
639/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön kelpaa puolisoksi, jos etsii aktiivisesti töitä, opiskelee tai muuten yrittää tehdä jotain tilanteensa muuttamiseksi. Ihminen, jolle työn vieroksunta on uskonnon kaltainen ideologia, ei kelpaa. Vaikka miten selittäisit, ei tämä yhteiskunta pyörisi, jos kaikki olisivat kuin sinä. Ei tarvitse olla varakas tai kunnianhimoinen, mutta jotain rajaa pitää olla laiskuudessakin ja työnvieroksunnassa. Ihmeellisen ajatusmaailman olet kehittänyt sen ympärille, että et joko pääse töihin tai halua tehdä töitä. Kyse ei ole niin rahastakaan kuin siitä, onko puoliso sellainen, jota voi kunnioittaa. Omituisen loisideologian kehittänyt palstajankkaaja ei ole täytä tätä kriteeriä.

Vierailija
640/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaatteet osautuvat koneeseen ja sieltä narulle? Entä kuivat vaatteet narulta kaappeihin - teetkö jotain asioiden etenemisen eteen vai oletatko koneen hoitavan nämä toimet?

Imurointi hoituu, hyvä. Entäs pölyjen pyyhintä, lattioiden luutuaminen, mattojen ja muiden tekstiilien huolto, pesusuhuoneen siivous, ikkunoiden pesu, tavaroiden paikoilleen järjestely ja yleinen siisteys...?

Ja sen roskapussin vieminen (ja tyhjän pussin laittaminen poisviedyn tilalle + roskiskaapin siistinä pitäminen?

Unohdit vessan pesun. Mun mies, vaikka kaikkea tuota muuta pitkin hampain pakotettuna tekeekin, ei ole eläessään tahrannut käsiään vessan pesuun. Se on jotain sellaista, mitä miehen ei hänen mielestään kuulu eikä tarvitse tehdä.

Mitenhän homma mahtaisi toimia, jos tuo joskus jäisi yksin elelemään? Hukkuisikohan omaan p*skaansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme