Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen rakkautta?

Vierailija
10.11.2016 |

Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?

Kommentit (661)

Vierailija
581/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kelpaisi. Mä en vaan kelpaa kellekään, yksinäinen, melankolinen, mietiskelevä, mukava ja kiltti ylipainoinen 44-vuotias nainen, kasvoiltani ihan nätti. Joudun aina ystäväosastoon.

Kymmenen vuotta nuorempi jos olisit. Ta edes viisi vuotta nuorempi.

Miksi vaadit naiselta nuoruutta? Eikö AITO TUNNE, rakkaus ja syli riitä? 

Saattaahan se riittää, jos kyseessä on jotain aivan poikkeullista.

Ja jos nainen odottaa mieheltä jotain niin sitten on ahne. Hahhah.

Ahne ja pinnallinen siinä tapauksessa, että vaatii mieheltä työssäkäyntiä tai edes työnhakua.

Saako teiltä miehiltä vaatia yhtään mitään?

582/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei työttömyys, eikä edes rahattomuus häiritse, vaan se, että ihminen on täysin passiivinen. Mikään ei kiinnosta, mistään uudesta asiasta ei innostuta, ollaan vaan päivästä toiseen. Tosin tälläisiä miehiä on myös työssä käyvissäkin. En jaksa raahata toista mukanani, vaan kaipaan oma-aloitteisuutta!

Ehkä sitten kun sinä tulisit kuvioihin, niin alkais muutkin asiat kiinnostamaan. Kiinnostaisko sinua mikään, jos olisit ikuisesti yksin ilman mitään tulevaisuutta?

No, tässä se tulikin minkä takia sä et löydä naista. Et voi odottaa että se nainen sit maagisesti luo sun elämääs sisältöö ja tuo onnen tullessaan. Ala harrastaa jotain, kehitä itseäs ja löydä se onni itsestäs äläkä odota että kaikki tuodaan sulle tarjottimella. Ihminen voi olla yksinkin onnellinen.

Sen vielä haluan lisätä että naiselle se on myös seksuaalinen turn off jos nojaat siihen liikaa, on se miehellekin jos tilanne käännetään päinvastoin eli vaikka löytäisitkin naisen niin seuraavaksi trollaat täällä siitä miten se pihtaa. Kerron tämän sulle ihan ystävällisyyttäni. Sun lyttäysjoukkueeseen en haluakaan sen kummemmin liittyä kun en tunne sua enkä tiedä miten ja miksi päädyit sun outoon elämänfilosofiaan. No, ihmiset on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut persaukisen miehen kanssa. Todella vittumaista kun pitää aikuista ihmistä kustantaa tai ostaa ruoat kahdelle yhden palkalla, siinä sitten kulkee rääsyissä ja eikä pääse mihinkään kovalla työllä tienaamiaan rahojaan kuluttamaan kun pitää yhden palkalla elää. 

Nyt tiedät miltä suurimmalta osalta miehistä tuntuu.

Ensinnäkin, ei pidä paikkaansa.

Naiset käyvät yhtä paljon töissä kuin miehetkin.

Toiseksi, miksi miehet suostuvat elättämään naista?

Enkä tarkoita tässä niitä muutamaa vuotta jotka nainen ehkä on kotona hoitamassa yhdessä suunniteltuja ja tehtyjä lapsia.

Vierailija
584/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei työttömyys, eikä edes rahattomuus häiritse, vaan se, että ihminen on täysin passiivinen. Mikään ei kiinnosta, mistään uudesta asiasta ei innostuta, ollaan vaan päivästä toiseen. Tosin tälläisiä miehiä on myös työssä käyvissäkin. En jaksa raahata toista mukanani, vaan kaipaan oma-aloitteisuutta!

Ehkä sitten kun sinä tulisit kuvioihin, niin alkais muutkin asiat kiinnostamaan. Kiinnostaisko sinua mikään, jos olisit ikuisesti yksin ilman mitään tulevaisuutta?

Ihan puhtaasta hyvyydestä ja rakkaudesta pitäisi naisen ottaa harteilleen mieslapsen elatus, viihdyttäminen, sosiaalistaminen ja mielenterveys. Vastalahjaksi saisi syytöksiä ahneudesta aina, kun yrittäisi saada miestä tekemään jotain yhteisen hyvän eteen - tai edes omansa.

Aika raskas taakka on olla vastuussa toisen ihmisen hyvinvoinnista niin kokonaisvaltaisesti.

Turhapuro ;-)

Vierailija
585/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä sitä parhaillaan seurustellaan työttömän miehen kanssa. Hänen viimeisin työnsä loppui samoihin aikoihin kun tapasimme. Mies on kuitenkin fiksu ja hauska, ja yleisesti hyvä käytännön jutuissa, ei asu p*skan keskellä jne. Lisäksi mukava ja hellä ja sängyssä aivan uskomaton. Yhdessä emme asu kun suhde on vielä niin uusi, ja mies saa totta kai päivärahaa. Silti monia yhteisiä tekemisiä maksan mielelläni itse, kun rahatilanteeni kerran on parempi. Osan annan hänenkin maksaa, koska hän sitä jopa vaatii.

On minulla vastakkaisiakin kokemuksia työttömästä miehestä, eli entinen avomies ei edes isosta päivärahastaan, suunnilleen minun palkkani suuruisesta, pystynyt maksamaan omia menojaan tai puolta vuokrasta. Tämä siitä huolimatta että aiemmin minä pienipalkkainen olin maksanut kaiken puoliksi... Ei tuokaan suhde kuitenkaan rahaan kaatunut, vaan ihan miehen omaan käytökseen loppuaikoina.

Vierailija
586/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä sitä parhaillaan seurustellaan työttömän miehen kanssa. Hänen viimeisin työnsä loppui samoihin aikoihin kun tapasimme. Mies on kuitenkin fiksu ja hauska, ja yleisesti hyvä käytännön jutuissa, ei asu p*skan keskellä jne. Lisäksi mukava ja hellä ja sängyssä aivan uskomaton. Yhdessä emme asu kun suhde on vielä niin uusi, ja mies saa totta kai päivärahaa. Silti monia yhteisiä tekemisiä maksan mielelläni itse, kun rahatilanteeni kerran on parempi. Osan annan hänenkin maksaa, koska hän sitä jopa vaatii.

On minulla vastakkaisiakin kokemuksia työttömästä miehestä, eli entinen avomies ei edes isosta päivärahastaan, suunnilleen minun palkkani suuruisesta, pystynyt maksamaan omia menojaan tai puolta vuokrasta. Tämä siitä huolimatta että aiemmin minä pienipalkkainen olin maksanut kaiken puoliksi... Ei tuokaan suhde kuitenkaan rahaan kaatunut, vaan ihan miehen omaan käytökseen loppuaikoina.

Muista pitää puolesi tämän uuden miesystäväsi kanssa. Toivottavasti hän työllistyy pian taas.

Vierailija
587/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu taaskin tyypistä. Jos käyttää aikansa fiksusti, itseään kehittäen ja töitä hakien eikä makaa vain sohvalla valittamassa ja kaljoittele niitä vähiä rahojaan, niin ei mitään ongelmaa. Jos taas on saamaton mörrimöykky, joka ei tee yhtään mitään ja märisee vaan, niin kuka sellaista katselee? Mitään märisijää en katselisi, vaikka olisi missä töissä.

Miehen pitää siis kuitenkin ymmärtää, että naiselle pitää maksaa parisuhteesta olemisesta, vaikka juuri nyt maksukykyä ei olekaan.

Voi tehdä esimerkiksi vapaaehtoistyötä.

Eli palkkatyöhön ei ole pakko mennä?

Miksi sä olet niin allerginen palkkatöille? Siipeily vaan on sinun luontosi?

Jotkut ovat olevinaan niin 'yrittäjiä' kun eivät voi sietää että työmaalla on työnjohto joka käskee tekemään töitä ja on tehtävä mitä toinen sanoo.  He ovat olevinaan niin vapaita kun ovat yrittäjiä, eikä toisen käskyn alla.  Kuitenkin työ on tehtävä tai on entinen myös yrittäjänä.

Vierailija
588/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kelpaisi. Mä en vaan kelpaa kellekään, yksinäinen, melankolinen, mietiskelevä, mukava ja kiltti ylipainoinen 44-vuotias nainen, kasvoiltani ihan nätti. Joudun aina ystäväosastoon.

Ahne ja pinnallinen siinä tapauksessa, että vaatii mieheltä työssäkäyntiä tai edes työnhakua.

Miksi kirjoitat yhtään mitään kun sillä kuitenkin tarkoitetaan työssäkäyntiä ja rahaa?

Vierailija
589/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on ollut työttömänä nyt kohta neljä vuotta, eikä hänellä ole mittään aikomusta (tai toivoakaan sen puoleen) työllistyä, kun eläkeikään on enää muutama vuosi. Näin ollen minä maksan käytännössä yksin kaikki kulumme (pienen työmarkkinatukensa mies saa käyttää ihan omiin huvituksiinsa), ja kyllähän tilanne varmaan pitemmän päälle ottaisi pattiin, ELLEI mies puolestaan hoitaisi kotia ja arjen pyörittämistä käytännössä kokonaan. Lapset ovat jo maailmalla, joten siltä osin tilanne on helppo, mutta hoitaisi tuo varmaan lapsetkin, jos vielä olisi ajankohtaista.

Olen pikku hiljaa alkanut ymmärtää niitä miehiä, jotka ihan mielellään kustantavat pikkuvaimon elämän vastalahjana täyshoidosta. Tähän nimittäin tottuu tosi nopeasti. :)

Tavallaan maksat kodinhoidosta, ruuanlaitosta ja siivouksesta.  ihan hyvä diili sinänsä kun mieskin jää kohta eläkkeelle kuitenkin.  Ja on siinä sitten kuitenkin kotona rosvojen pelotteena.  Parempi kuin ihan ilman miestä  ja kuitenkin kun on tuttu niin ei tarvitse etsiä tuntemattomia ja eipä viitsikään.......

Vierailija
590/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista pitää puolesi tämän uuden miesystäväsi kanssa. Toivottavasti hän työllistyy pian taas.

Se, että sä olet ahne ja pinnallinen rahan perässä juoksija, ei tarkoita, että kaikki muutkin ovat samanlaisia.

Vierailija
591/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas hyvä pointti tuo, että miehet tuppaavat toteuttamaan omat mielihalunsa ensin. Siitäkin on kokemusta työttömän miehen kanssa. Siksi pakko laittaa lapset ja oma itsensä etusijalle.

Mitä naisen asettama työssäkäyntivaatimus miehelle sitten on, jos se ei ole omien ahneiden ja pinnallisen etujen ajamista?

Jotta elättäisi itsensä, eikä tulisi syömään jääkaapilleni lapsille ostamiani ruokia. Rahaa en miehiltä ole pyytämässä, mutta en myöskään pysty valitettavasti kustantaa välillisestikään jonkun jompen elämää. Seen that.

Totta kai olet pyytämässä rahaa mieheltä, muuten et vaatisi mieheltä työssäkäyntiä tai edes työnhakua.

Vierailija
592/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vanhemmat perheessä osallistuvat kykynsä mukaan perheen elatukseen.  Jos jommallakummalla ei ole työtä, siitä ei syyllistetä ketään.  Työttömyys on tarpeeksi ankara rangaistus ilman syyllistämistäkin. 

Vierailija
593/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas hyvä pointti tuo, että miehet tuppaavat toteuttamaan omat mielihalunsa ensin. Siitäkin on kokemusta työttömän miehen kanssa. Siksi pakko laittaa lapset ja oma itsensä etusijalle.

Mitä naisen asettama työssäkäyntivaatimus miehelle sitten on, jos se ei ole omien ahneiden ja pinnallisen etujen ajamista?

Jotta elättäisi itsensä, eikä tulisi syömään jääkaapilleni lapsille ostamiani ruokia. Rahaa en miehiltä ole pyytämässä, mutta en myöskään pysty valitettavasti kustantaa välillisestikään jonkun jompen elämää. Seen that.

Totta kai olet pyytämässä rahaa mieheltä, muuten et vaatisi mieheltä työssäkäyntiä tai edes työnhakua.

Älä viitsi vääristää.

Vierailija
594/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen ahneen loisimisyrityksen torjumista? Yhteisten lasten "ahneiden ja pinnallisten" etujen ajamista?

Miksi kuvittelet, että sinulla on oikeus pelkästään ottaa ja saada, mutta ei ikinä antaa mitään? Tuollainen ahnas kitisijä on saita myös tunteissa. Ja tämä on fakta.

Hohhoijaa. Saita tunteissa, jos ei mene edes naisen käskystä töihin tienaamaan naiselle rahaa.

Sanoo akka, jonka "tunteet" täytyy käytännössä ostaa rahalla.

Vierailija
595/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitat yhtään mitään kun sillä kuitenkin tarkoitetaan työssäkäyntiä ja rahaa?

Tarkoitin myös vastuun ottamista tekosistaan ja kotitöiden tekemistä, ehkä myös toisten ihmisten kunnioittamista ;-) Nyt lopetan kommentoinnin tähän ketjuun, koska ap jankkaa ja jankkaa vaan. Onnea työnhakuun!

Vierailija
596/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi vääristää.

En mä mitään vääristellyt. Sen takia naiset vaatii miehiä käymään töissä, että töistä saa rahaa.

Vierailija
597/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin myös vastuun ottamista tekosistaan ja kotitöiden tekemistä, ehkä myös toisten ihmisten kunnioittamista ;-) Nyt lopetan kommentoinnin tähän ketjuun, koska ap jankkaa ja jankkaa vaan. Onnea työnhakuun!

Samat tekosyyt kuultu aikaisemminkin.

Ja en ole ap.

Vierailija
598/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se sinun naisystäväso ei vaadi sinulta työssäkäntiä, mutta vaatii sinua osallistumaan harjoittamaansa saatananpalvontaan, niin sekö olisi sinusta ok? Tai aamuvirKkuna odottaa sinun olevan valmiina aamuviideltä juoksulenkille? Tai haluaa sinun tekevän jotain, mikä sotii sinun arvomaailmaasi vastaan.

Jotenkin tuntuu, että sinä menet naisen perässä milloin mihinkin hullutukseen, kunhan sinun ei tarvitse tehdä töitä. Onko sinulla mitään omia mielenkiinnon kohteita vai vaihdatko niitä naisen mukaan kuin ameeba?

Vierailija
599/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on ollut työttömänä nyt kohta neljä vuotta, eikä hänellä ole mittään aikomusta (tai toivoakaan sen puoleen) työllistyä, kun eläkeikään on enää muutama vuosi. Näin ollen minä maksan käytännössä yksin kaikki kulumme (pienen työmarkkinatukensa mies saa käyttää ihan omiin huvituksiinsa), ja kyllähän tilanne varmaan pitemmän päälle ottaisi pattiin, ELLEI mies puolestaan hoitaisi kotia ja arjen pyörittämistä käytännössä kokonaan. Lapset ovat jo maailmalla, joten siltä osin tilanne on helppo, mutta hoitaisi tuo varmaan lapsetkin, jos vielä olisi ajankohtaista.

Olen pikku hiljaa alkanut ymmärtää niitä miehiä, jotka ihan mielellään kustantavat pikkuvaimon elämän vastalahjana täyshoidosta. Tähän nimittäin tottuu tosi nopeasti. :)

Tämähän on ihan ideaalitilanne, mutta ei kelpaa ketjun jankkaajalle. Yhdessä ketjussa hän sanoi, että ei halua olla kenenkään palvelija. Sinun tapauksessa töistä palatessasi sohvalla lojuisi vasta herännyt mies, joka odottaa sinua laittamaan ruokaa.

Vierailija
600/661 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se sinun naisystäväso ei vaadi sinulta työssäkäntiä, mutta vaatii sinua osallistumaan harjoittamaansa saatananpalvontaan, niin sekö olisi sinusta ok?

Olen ateisti, joten saatananpalvonta on turn-off naisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän