Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen rakkautta?

Vierailija
10.11.2016 |

Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?

Kommentit (661)

41/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Grow up.

Mikset vaan kirjoitasuoraan, että mene töihin tienaamaan naiselle rahaa, kun sitä tällä kuitenkin tarkoitetaan?

Ei, vaan sun pitää ensin kasvaa aikuiseksi = oppia huolehtimaan itsestäsi = mennä töihin = tienata ITSELLESI rahaa ja normaalin aikuisen ihmisen elämä.

Parisuhteet ei ole lapsille, vaan aikuisille miehille. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
42/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin työtöntä yhdessä vaiheessa mutta lopetin sillä jutut ja selitykset oli sitä luokkaa että ei tule tekemään töitä sillä "valtio on mätä". Noo kukas sunki elämisen sit maksaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun pelkällä rakkaudella ei elä.

Eikö tosirakkaus olekaan pyyteetöntä? Miksi pelkkä sielunkumppanuus ei riitä, vaan miehen on myös oltava jokin runsauden malja naisen maallisia tarpeita varten. Ap (pa)

Ei ole. Sä elät ihan lapsen maailmassa jos uskot tuollaiseen. 

Ehdoton rakkaus on lapsia varten.

Akuisten maailmassa ne pärjää yhdessä, joiden intressit kohtaa. Grow up.

Vaikka aihe menisikin kovasti tunteisiin, niin yritetään käyttäytyä kuin aikuiset ja pitää keskustelu yleisellä eikä henkilökohtaisella tasolla, jooko? Ap

Vierailija
44/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mulla on työssäkäyvä mies, jota rakastan ja jolta saan rakkautta. 

Olen myös seurustellut pidempään työttömän miehen kanssa, jonka kanssa oleminen oli pelkkää narinaa siitä, kuinka minulla meni liikaa aikaa töissä enkä ehtinyt keskittyä hänen passaamiseensa. Työni oli hölynpölyä, josta maksettiin liikaa, mutta kuitenkin rahaa olisi pitänyt antaa tai vipata jatkuvasti, että pääsee kavereidensa kanssa kännäämään keskellä viikkoa, josta sitten kömpii aamuyöstä mekastamaan luokseni, kun itsellä oli esim. työreissuun lähtö aamulla. Työmatkoistani oli ihan saatanallisen kateellinen, niille olisi halunnut ängetä mukaan, koska "ethän sä mitään siellä tee kuitenkaan". Lennot olisi pitänyt minun maksaa ja firman kustantamassa hotellihuoneessa olisi halunnut vetää lonkkaa. 

Valitti, kun en suostunut muuttamaan yhteen - hänhän olisi toki halunnut että olisin maksanut koko vuokran siitä hyvästä, että "menee tuet" kun hän jatkuvalla läsnäolollaan valaisee vuokrakämppääni. Ruokaa ei "osannut" laittaa, siivoaminen oli ikävää, mun olisi pitänyt hoitaa kauppa-asiatkin, kun "meneehän ne siinä sivussa". Hänestä oli ihan ok huijata rahaa vanhemmiltaan tai "vahingossa" ottaa pöydän kulmalle jäänyt 50 euroa.

Ihan täysi mulkku loinen, enkä väitä että kaikki työttömät olisi samanlaisia. Mutta miksi olisin halunnut pistää itseni uudelleen edes potentiaalisesti samanlaiseen tilanteeseen? Helpommalla pääsen, kun miehen kanssa kulkee arki suunnilleen samanlaisille urilla. 

Vierailija
45/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailin työtöntä yhdessä vaiheessa mutta lopetin sillä jutut ja selitykset oli sitä luokkaa että ei tule tekemään töitä sillä "valtio on mätä". Noo kukas sunki elämisen sit maksaa..

Siis oikeasti jätit, kun tajusit ettei se mene töihinja taloudellinen hyöty jää nollaan, mutta sitten keksit tekosyyn, jolla saat kuulostamaan sen paremmalta.

Vierailija
46/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on elämä muuten hallussa eikä käytä työltä säästyvää aikaa esim. kaljoitteluun, niin minulle miehen työttömyydellä ei ole mitään väliä.

Vierailija
47/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tokihan voisin seurustella, mutta sitten kun tekisimme jotain joka vaatii rahaa niin olettaisin hänen maksavan oman osuutensa kuten minäkin maksaisin oman osuuteni.

Eli en lähtisi pienestä palkasta kustantamaan aikuisen ihmisen elämistä, mutta jos omasta pussista OMAT menot maksaa, niin mikäs siinä.

Tosin, jos tekisi mieli vaikka ulkomailla, niin minä sinne kyllä lähtisin vaikka miehellä ei varaa, sillä elämä on liian lyhyt nurkissa nyhvättäväksi.

No niin. Kerrankin joku on rehellinen. Työssäkäynnin ei ole niin väliä, mutta rahaa pitää olla.

Olen seurustellut persaukisen miehen kanssa. Todella vittumaista kun pitää aikuista ihmistä kustantaa tai ostaa ruoat kahdelle yhden palkalla, siinä sitten kulkee rääsyissä ja eikä pääse mihinkään kovalla työllä tienaamiaan rahojaan kuluttamaan kun pitää yhden palkalla elää. 

Joo, ei enää ikinä, siinä omakin arki ankeutuu kun nuudeliateria on se viikon kohokohta kun muuten pitäisi äijä kustantaa vähistä rahoista ravintolaan eikä yksinkään kehtaisi mennä.

Vai, että nuudeliateria. Tässä tämän työttömän viikon ruokalista (kaikki itse tehtyjä mahdollisimman pitkälle):

Broilerilasagne

Uunilohi, perunat, tsatsiki-kastike

Tacot

Intialainen kanakastike ja quinoa

Jauhelihakastike ja perunat

Olen muuten tyylikkäimmin pukeutunut mies monessakin paikassa, johon menen. Tyylikkään vaatteen ei tarvitse olla kallista, koska kyse on puhtaudesta ja hyvästä muotisilmästä.

Eipä ole yhdenkään naisen koskaan tarvinnut ravintoillallisiani kustantaa, enkä siihen edes suostuisi. Tai no syntymäpäivänäni olen suostunut.

Vierailija
48/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos et mene töihin tienaamaan, olet:

lapsellinen, yksinkertainen, tyhmä, ruma, kalju, huonokäytöksinen, sosiaalisesti lahjaton, persoonaton, huonoitsetuntoinen, laiska, tylsä, narsisti, rasisti, pienimunainen, luonnevikainen, naistenvihaaja.

Sitten jos menet töihin, olet:

mukava, hauska, aikuinen, hyväkäytöksinen, sosiaalisesti lahjakas, hyvännäköinen, hyväitsetuntoinen, isomunainen, persoonallinen, hyväluonteinen, älykäs, metroseksuaali, moraaliarvoiltaan hyvä.

t. mammat.

Vierailija
49/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu taaskin tyypistä. Jos käyttää aikansa fiksusti, itseään kehittäen ja töitä hakien eikä makaa vain sohvalla valittamassa ja kaljoittele niitä vähiä rahojaan, niin ei mitään ongelmaa. Jos taas on saamaton mörrimöykky, joka ei tee yhtään mitään ja märisee vaan, niin kuka sellaista katselee? Mitään märisijää en katselisi, vaikka olisi missä töissä.

Vierailija
50/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös seurustellut pidempään työttömän miehen kanssa, jonka kanssa oleminen oli pelkkää narinaa siitä, kuinka minulla meni liikaa aikaa töissä enkä ehtinyt keskittyä hänen passaamiseensa. Työni oli hölynpölyä, josta maksettiin liikaa, mutta kuitenkin rahaa olisi pitänyt antaa tai vipata jatkuvasti, että pääsee kavereidensa kanssa kännäämään keskellä viikkoa, josta sitten kömpii aamuyöstä mekastamaan luokseni, kun itsellä oli esim. työreissuun lähtö aamulla.

Tämä. Olin kuulemma aina töissä ja aina väsynyt, emmekä viettäneet tarpeeksi aikaa yhdessä, vaikka käytin kaiken vapaa-aikani häneen niin, etten ehtinyt edes harrastaa. Siltä kai se tuntuu, jos on aikaa juoda kaljaa ja miettiä surkeuttaan 24/7.

Vierailija
51/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ehdoton rakkaus on lapsia varten.

Se, että sä kykene aitoon rakkauteen, ei tarkoita, että kukaan muukaan ei kynene.

Vierailija
52/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä aika millekään miehelle, koska mun elämän suurin rakkaus eli aihe vapaa vie kaiken mun ajan.

Vierailija
53/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu taaskin tyypistä. Jos käyttää aikansa fiksusti, itseään kehittäen ja töitä hakien eikä makaa vain sohvalla valittamassa ja kaljoittele niitä vähiä rahojaan, niin ei mitään ongelmaa. Jos taas on saamaton mörrimöykky, joka ei tee yhtään mitään ja märisee vaan, niin kuka sellaista katselee? Mitään märisijää en katselisi, vaikka olisi missä töissä.

Miehen pitää siis kuitenkin ymmärtää, että naiselle pitää maksaa parisuhteesta olemisesta, vaikka juuri nyt maksukykyä ei olekaan.

Vierailija
54/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää siis kuitenkin ymmärtää, että naiselle pitää maksaa parisuhteesta olemisesta, vaikka juuri nyt maksukykyä ei olekaan.

Voi tehdä esimerkiksi vapaaehtoistyötä.

Vierailija
55/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli palkkatyöhön ei ole pakko mennä?

Vierailija
56/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos tekee jotain hyödyllistä. Vapaaehtoistyö on hyödyllistä.

Vierailija
57/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, jos tekee jotain hyödyllistä. Vapaaehtoistyö on hyödyllistä.

Ok. Tämä on hyväksyttävissä.

Vierailija
58/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen hyväksikäyttöä?,

olisi oikea otsikko.

Vierailija
59/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen hyväksikäyttöä?,

olisi oikea otsikko.

Tarkoituksella työtön mies tuskin vaatii naiseltakaan työssäkäyntiä.

Vierailija
60/661 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska jos et mene töihin tienaamaan, olet:

lapsellinen, yksinkertainen, tyhmä, ruma, kalju, huonokäytöksinen, sosiaalisesti lahjaton, persoonaton, huonoitsetuntoinen, laiska, tylsä, narsisti, rasisti, pienimunainen, luonnevikainen, naistenvihaaja.

Sitten jos menet töihin, olet:

mukava, hauska, aikuinen, hyväkäytöksinen, sosiaalisesti lahjakas, hyvännäköinen, hyväitsetuntoinen, isomunainen, persoonallinen, hyväluonteinen, älykäs, metroseksuaali, moraaliarvoiltaan hyvä.

t. mammat.

Unohdit sen,ettei mies ole edes mies, jos ei alistu porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi