Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen rakkautta?

Vierailija
10.11.2016 |

Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?

Kommentit (661)

Vierailija
321/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

1) Mitä rahaa ja mihin tarkoitukseen Saara sinulta esittämässäni tilanteessa vaatii joko välillisesti taikka suoraan?

Ilmeisesti johonkin kerran vaatii työssäkäyntiä tai vähintään työnhakua.

Sinä tiedät miksi Saara vaatii työnhakua, koska minä olen sen kertonut jo sinulle. Joten vastaa nyt vihdoin ja viimein esittämiini kysymyksiin:

Niin, jokainen voi kehittää päässään hypoteettiseen hahmon ja päättää, että näiden ja nöiden syiden takia se vaatii mieheltä työssäkäyuntiä.

Jos kiemurtelulle olisi joku NHL-tyyppinen sarja niin sinä olisit kyllä Suomen kovapalkkaisimpia "urheilijoita".  Siis ainakin jos ammattilaiskiemurtelijan ura ei kuulosta korviisi liikaa työltä  ;)

En olisi. En tee mitään rahasta.

Paitsi et kävit toisen asteen koulutuksen, et saisit työkkäristä rahaa. Olet ahne loinen.

Ei lasketa tekemiseksi. Ei siellä mitään joutunut tekemään, riitti kun ilmaantui paikalle.

Minkä koulutuksen saa ilmaantumalla vain paikalle?

Sähkömies, elektroniikkapuoli. Mitään ei käytännössä vaadittu. Amiksesta kyllä pääsee kyllä pääsee läpi, vaikka ei tekisi mitään.

Ilmeisesti oot aika vanha, sillä pari vuotta sitten ainakin vaadittiin enemmän kuin paikalle ilmestymisen saadakseen hyväksyttyjä numeroita.

Mistä tiedät mitä vaaditaan? Ei amis halua oppilaita jumittaan amikseen yli kolmeksi vuodeksi, sillä jokaisesta oppilaasti saa valtion tukea ja siksi kouluille on edullista, että oppilaat vaihtuvat niin nopeasti kuin mahdollista.

Tosin ihan nuori en enää ole, täytin loppukeväästä 30.

322/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

1) Mitä rahaa ja mihin tarkoitukseen Saara sinulta esittämässäni tilanteessa vaatii joko välillisesti taikka suoraan?

Sinä tiedät miksi Saara vaatii työnhakua, koska minä olen sen kertonut jo sinulle. Joten vastaa nyt vihdoin ja viimein esittämiini kysymyksiin:

Niin, jokainen voi kehittää päässään hypoteettiseen hahmon ja päättää, että näiden ja nöiden syiden takia se vaatii mieheltä työssäkäyuntiä.

Miksi et suostu vastaamaan esittämiini kysymyksiin? Etkö siis keksi yhtään ainutta esimerkkiä, mihin ja paljonko Saara sinulta rahaa olisi vaatimassa?

Johan tuli: auto, omakotitalo, kesämökki. Vai eikö kelpaa?

Minä jo kerroin sinulle, että Saara ei halua sinulta rahaa autoon, kesämökkiin, omakotitaloon taikka mihinkään muuhunkaan. Sinun pitäisi nyt sitten vain keksiä ne konkreettiset esimerkit, että mihin Saara sulta rahaa vaatii, kun kerran olet sitä mieltä, että johonkin hän sitä sinulta vaatii kun työnhakua sinulta haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4wt kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Jos kiemurtelulle olisi joku NHL-tyyppinen sarja niin sinä olisit kyllä Suomen kovapalkkaisimpia "urheilijoita".  Siis ainakin jos ammattilaiskiemurtelijan ura ei kuulosta korviisi liikaa työltä  ;)

Paitsi et kävit toisen asteen koulutuksen, et saisit työkkäristä rahaa. Olet ahne loinen.

Ei lasketa tekemiseksi. Ei siellä mitään joutunut tekemään, riitti kun ilmaantui paikalle.

Sähkömies, elektroniikkapuoli. Mitään ei käytännössä vaadittu. Amiksesta kyllä pääsee kyllä pääsee läpi, vaikka ei tekisi mitään.

Ilmeisesti oot aika vanha, sillä pari vuotta sitten ainakin vaadittiin enemmän kuin paikalle ilmestymisen saadakseen hyväksyttyjä numeroita.

Mistä tiedät mitä vaaditaan? Ei amis halua oppilaita jumittaan amikseen yli kolmeksi vuodeksi, sillä jokaisesta oppilaasti saa valtion tukea ja siksi kouluille on edullista, että oppilaat vaihtuvat niin nopeasti kuin mahdollista.

Siis sähkömieheksi valmistuu oppimatta yhtään mitään sähkötöistä? Minkä takia sitten rakennuspuolella kaikkiin sähköasennuksiin hommataan koulutettu sähkömies, eikä joku tavan timpuri kelpaa tekemään sen minkä verran taitaa?

Eikö sähköpuolen ammattikoulutukseen sisälly edes käytännön harjoitteluita?

Vierailija
324/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Miksi et suostu vastaamaan esittämiini kysymyksiin? Etkö siis keksi yhtään ainutta esimerkkiä, mihin ja paljonko Saara sinulta rahaa olisi vaatimassa?

Minä jo kerroin sinulle, että Saara ei halua sinulta rahaa autoon, kesämökkiin, omakotitaloon taikka mihinkään muuhunkaan.

Edelleenkin mahdoton vastata sun hypoteettisen Saaran motiiveihin. Niitä kun voit tarvittaessa muokata sopimaan sun omaan agendaan.

Vierailija
325/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Siis sähkömieheksi valmistuu oppimatta yhtään mitään sähkötöistä? Minkä takia sitten rakennuspuolella kaikkiin sähköasennuksiin hommataan koulutettu sähkömies, eikä joku tavan timpuri kelpaa tekemään sen minkä verran taitaa?

Elektroniikkapuoli ei ole sama asia kuin voimapuoli. Kai sitä jotain täytyy tietää, mutta kyllä sitä voi silti sanoa, että eipä siellä oikein mitään tarvinnut tosissaan tehdä ja silti paperit tuli. Ei ne kuitenkaan mitkään sähköinsinöörin paperit ole, vaan pelkkä elektroniikka-asentaja.

Ja se on muuten ihan normaalia, että timpurit tekevät sähkötyöt itse, vaikka niin ei saisikaan tehdä.

326/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Minä jo kerroin sinulle, että Saara ei halua sinulta rahaa autoon, kesämökkiin, omakotitaloon taikka mihinkään muuhunkaan.

Edelleenkin mahdoton vastata sun hypoteettisen Saaran motiiveihin. Niitä kun voit tarvittaessa muokata sopimaan sun omaan agendaan.

Edelleenkään en ole Saaran motiiveista kysynyt sinulta yhtään mitään. Sinä tiedät Saaran motiivit, koska olen ne sinulle kertonut. Sinä väität Saaran haluavan sinulta rahaa, mutta et edelleenkään ole kyennyt kertomaan, että mitä rahaa ja mihin tarkoitukseen hän sinulta haluaa.

Mutta hei, turha tästä on enää jankuttaa. Selvää meille molemmille lienee jo se, että sinä väität työnhaun vaatimisen olevan sama asia kuin rahan vaatiminen, mutta olet täysin kyvytön esittämään ensimmäistäkään järkevää perustetta väitteellesi. Tämä ei sinänsä yllätä, koska et ole kyennyt perustelemaan mitenkään monia muitakaan jankkaamiasi vakiofraaseja.

Hyvää yötä.

Vierailija
327/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Sinä väität Saaran haluavan sinulta rahaa, mutta et edelleenkään ole kyennyt kertomaan, että mitä rahaa ja mihin tarkoitukseen hän sinulta haluaa.

Niin, edelelenkin sun omakeksityn hypoteettisen hahmon mielihaluja on vaikea tietää muiden kuin sun itse.

Taidat olla maistissa kun olet noin hyökkäävä ja agressiviinen? Loppuun vielä dramaattinen hyvää yötä.

Vierailija
328/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Et tietenkään tekisi sitä rahasta, vaan intohimosta lajiin. Selkeästi sitä täytyy olla, kun kiemurtelet tällä palstalla ihan ilmaiseksi päivittäin - lihava tili olisi siis vain sivutuote. Vai onko tuo mustavalkoiselle maailmankuvallesi liian järisyttävä konsepti? 

Vierailija
329/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä-313 kirjoitti:

Selkeästi sitä täytyy olla, kun kiemurtelet tällä palstalla ihan ilmaiseksi päivittäin - lihava tili olisi siis vain sivutuote.

Ei ole. En tee edelleenkään mitään rahan takia.

330/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Sinä väität Saaran haluavan sinulta rahaa, mutta et edelleenkään ole kyennyt kertomaan, että mitä rahaa ja mihin tarkoitukseen hän sinulta haluaa.

Niin, edelelenkin sun omakeksityn hypoteettisen hahmon mielihaluja on vaikea tietää muiden kuin sun itse.

Taidat olla maistissa kun olet noin hyökkäävä ja agressiviinen?

Minä olen kertonut sulle Saaran mielihalut pariin eri otteeseen ja kertomaani sisältyy se, että hän ei pyydä sinulta rahaa mihinkään, hän ainoastaan edellyttää sitä, että aikuinen ihminen edes pyrkii hankkimaan itse oman elatuksensa. Sinä olet keksinyt Saaran haluavan rahaa, joten luulisi että juuri sinä pystyisit ihan itse keksimäsi väitteen perustelemaankin. Mutta et siis mitä ilmeisimmin kykene.

331/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Selkeästi sitä täytyy olla, kun kiemurtelet tällä palstalla ihan ilmaiseksi päivittäin - lihava tili olisi siis vain sivutuote.

Miksi sitten olet ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi ja haet työmarkkinatukea ja toimeentulotukea, jollet rahan takia?

Vierailija
332/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Minä olen kertonut sulle Saaran mielihalut pariin eri otteeseen ja kertomaani sisältyy se, että hän ei pyydä sinulta rahaa mihinkään, hän ainoastaan edellyttää sitä, että aikuinen ihminen edes pyrkii hankkimaan itse oman elatuksensa.

Saara on kuitenkin sun omakeksimä hypoteettinen hahmo.

Vierailija
333/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Miksi sitten olet ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi ja haet työmarkkinatukea ja toimeentulotukea, jollet rahan takia?

Sitä ei laskea tekemiseksi.

Ja sillehän en voi mitään, että on käytännössä pakko saada tietyn verran rahaa joka kuukausi. Tuilla eläminen on kuitenkin hyvä tapa sabotoida systeemiä.

Vierailija
334/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4wt kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Kai mä nyt jumalauta tiedän mitä amikses vaaditaan, kun pari vuotta sitten sieltä valmistuin. Ja mitä tulee sähköasennuksiin työmaalla. Yksikään timpuri ei laita siellä sähköjä, vaan kyllä siellä erikseen sähkömiehet käyvät.

Vierailija
335/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Okei, eli siis oli liian vaikea konsepti. Pahoittelut siitä. 

Vierailija
336/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäjä-313 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Okei, eli siis oli liian vaikea konsepti. Pahoittelut siitä. 

Ei ole. En hyväksy rahaa edes sivutuotteena tekemisistäni, vaan varmistan, että jos teen jotain, teen sen ilmaiseksi.

Vierailija
337/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Sitä ei laskea tekemiseksi.

Ja sillehän en voi mitään, että on käytännössä pakko saada tietyn verran rahaa joka kuukausi. Tuilla eläminen on kuitenkin hyvä tapa sabotoida systeemiä.

Vai että ihan sabotoida systeemiä :D Lukisit vaikka vähän historiaa, aikaahan sulla on. Aloita vaikka Roomasta. "Leipää ja sirkushuveja", kuulostaako tutulta - nykymallihan on suurinpiirtein "pleikkaa ja toimeentulotukea"?  Sä huutelet täällä päivittäin muita lampaiksi, etkä tajua että olet yksi niistä lampaista, joka elää valtaapitävien almuista. Sä tuut valtaapitäville halvemmaksi, kun pysyt poliittisesti kastroituna siellä sossun maksamassa kuutiossasi purkamassa epämääräistä ahdistustasi solvaamalla netissä niitä toisia aavistuksen paremmin pärjääviä lampaita.

Kuvittelet olevasi joku uniikki lumihiutale ja vallankumouksellinen ajattelija, vaikka teet kiltisti sitä mitä sun halutaankin tekevän, eli pysyt nöyrästi pois jaloista aiheuttamasta harmia ja kannat oman kortesi kekoon kylvämällä eripuraa lammaslaumaan.

Toki sun juttuja pidempään lukeneille kaikille on varmasti jo selvää, ettei susta oikeasti miksikään idealistiksi olisikaan, vaan se lampaan rooli sopii sulle oikein hyvin kunhan voit näennäisesti esittää jotain muuta lauman suomasta turvasta tinkimättä.

Vierailija
338/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?

Jos mun mies jäis työttömäksi niin ei se rakkaus siitä mihinkään häviäisi. Melko raskaita aikoja ollaan aikanaan käyty läpi ilman työttömyyttäkin. Enkä mä silloin ekoja kertoja tavatessa kysellyt työpaikan perään. Mies itsessään oli kiinnostava. Eli ei se työttömyys ole ratkaiseva ominaisuus.

Mutta huomaan että kutsut itseäsi työttömäksi mieheksi. Se on siis jotenkin sinulle ominainen piirre johon olet kiintynyt ja jonka ominaisuutena uskot pelottelevan naisia pois. Se varmasti on totta tilanteessasi. On työttömiä jotka ovat paljon muutakin ja sitten on työttömiä joille se on ominaisuus ja elämän keskeinen piirre. Ei kuulosta kovin mielenkiintoiselta eikä rakastettavalta.

339/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Minä olen kertonut sulle Saaran mielihalut pariin eri otteeseen ja kertomaani sisältyy se, että hän ei pyydä sinulta rahaa mihinkään, hän ainoastaan edellyttää sitä, että aikuinen ihminen edes pyrkii hankkimaan itse oman elatuksensa.

Saara on kuitenkin sun omakeksimä hypoteettinen hahmo.

Tavallaan on ja tavallaan ei. Sinun tyttöystävänäsi hän on hypoteettinen hahmo, mutta naisena ja ihmisenä ei ole. Saaran kaltaisia naisia on paljon. Minä olen Saaran kaltainen ja suurin osa ystävistäni on hänen kaltaisiaan. Suurin osa tuntemistani miehistäkin on Saaran kaltaisia. Meitä Saaran kaltaisia ihmisiä yhdistää se arvomaailma, että yhteiskunnan tukien väärinkäyttö on moraalitonta ja että aikuisten velvollisuuksiin kuuluu tehdä jotain oman elatuksensa eteen. Edes yrittää. Ja se, että vaadimme kumppaneiltamme samankaltaista arvomaailmaa, ei merkitse sitä, että vaadimme sitä hyötyäksemme itse toisesta taloudellisesti.

340/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukien käyttämisessä ei ole mitään moraalitonta. Eikä siinä ole kysymys rahasta, vaan selviämisestä. Nyt kun meillä on järjestelmä missä on vaikea saada omaa ravintoa ja olemme sopineet että yhteiskuntana pidämme huolta kaikista, niin miksi ihmeessä sitten tukia ei saisi nostaa? Eikä kysymys ole rahasta, vaikka tuet vaihdettaisiin suoraan ruuaksi ja majoitukseksi missä voi selvitä kylmän talven yli, niin samalla tavallahan sekin riittäisi, ei varsinaista rahaa tarvitse selviämiseen. Tuskin kukaan ajattelee, että heittäydympä nyt työttömäksi, että saan paljon rahaa.

Ymmärrän hyvin jos joku haluaa irrottautua systeemistä jossa riistetään työpanosta ihmisiltä kohtuuttomalla järjestelmällä, missä on rakennettu valtava työttömyys ja työpaikkoja on pelkästään kourallinen. Olisi eri asia, jos olisi oikeasti tarvetta työntekijöille ja paljon työpaikkoja ja työstä maksettaisiin kohtuullinen korvaus ja sinun työpanostasi oikeasti arvostettaisiin.