Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät kaipaa työttömän miehen rakkautta?

Vierailija
10.11.2016 |

Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?

Kommentit (661)

Vierailija
361/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh no parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Tarkoitatko, että naisen logiikalla jos mies ei ole töissä on hänen kanssaan solmittu suhde automaattisesti huono suhde?

Jos ihminen ei tee elettäkään elättääkseen itseään niin jossain on perustavanlaatuista vikaa eikä hänen kanssaan solmittu suhde ole minulle hyvä. En myöskään hyväksy verorahoillani loisimista enkä halua tällaisen ihmisen kanssa parisuhdetta. Mieheni ei ole töissä, opiskelee vielä useamman vuoden ja meillä on loistava suhde, ei ole rahasta eikä työpaikasta kiinni vaan asenteesta. Ja siis itse olen töissä ja tienaan meidän rahat.

Vierailija
362/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä palkkaisessa työssä mutta naisille kerron aina olevani työtön jotta minun ei tarvitse tuhlata aikaani näihin gold diggereihin vaan voin keskittyä löytämään itselleni elämän kumppania ja naista joka välittää minusta eikä lompakostani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset siivestävät, eivätkä lainkaan häpeä sitä. Se on uskomatonta.

Sitten nämä samat siipeilijät kuitenkin huutavat, että heitä pitäisi kohdella parisuhteessa ja yhteiskunnassa tasavertaisina. Sekin on uskomatonta. 

Vierailija
364/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

N 43 kirjoitti:

Saaralla on kuitenkin sellainen periaate, että yhteiskunnan tuet ovat tarkoitettu väliaikaiseen taloudelliseen hätään, niitä ei sovi käyttää väärin vain koska ei laiskuuttaan halua töissä käydä. Hän siis hyväksyy sinun työttömyytesi, mikäli sinä kuitenkin haet töitä ja pyrit työllistymään. Kerrotko nyt, että miten Saara vaatii sinulta rahaa itselleen? Luettele vaikka kolme konkreettista kohdetta, joihin Saara haluaa sinulta rahaa itselleen tässä tilanteessa.

Tulihan sieltä taas jotkut moraaliarvot, jotka käyvät näppärästä tekosyystä vaatia rahaa.

Ja nainen kyllä saa miehen tulotasosta taloudellisen hyödyn. Useimmat haluavat sen vain välillisesti eikä puhtaana käteenn.

Okei, ja nyt kerrotko ihan konkreettisin esimerkein, että mitä rahaa ja mihin tarkoitukseen Saara sinulta esitämässäni tilanteessa vaatii joko välillisesti taikka suoraan?

Tullut ikinä puheeksi eksien kanssa. Se on kuiten varma asia, että nainen pysty karsimaan omia kulujaan, jos mies käy töissä ja tienaa enemmän mitä saa tukia. Se ei tarkoita suoria tulonsiirtoja, mutta kuitenkin nainen pystyy karsimaan omiaan menojaan sitä enemmän mitä enemmän mies pystyy karsimaan naisen tuloja ja siten naiselle jää enemmän rahaa omaan käyttöön. Sen takia nainen vaatiikin mieheltä mieheltä työssäkäyntiä tai vähintään yönhakua.

En ole kysynyt sinulta existäsi taikka joistain muista naisista yleisesti yhtään mitään, joten voisitko ystävällisesti lakata saivartelemasta. Kyse on nyt vain ja ainoastaan kertomastani esimerkkitapauksesta, jossa sinä seurustelet Saaran kanssa.

Vastaa nyt suoriin kysymyksiini suoraan, ole hyvä:

1) Mitä rahaa ja mihin tarkoitukseen Saara sinulta esittämässäni tilanteessa vaatii joko välillisesti taikka suoraan?

2) Luettele vaikka kolme konkreettista kohdetta, joihin Saara haluaa sinulta rahaa itselleen.

Hienosti olet jaksanut vääntää asiasta, mutta valitettavasti turhaan. Ei Lompakko-Lasse luovuta. Väänsin itse hänen kanssaan aikoinaan eikä hän pystynyt osoittamaan miten minä taloudellisesti hyötyisin miesystävästäni, mutta siitä huolimatta hän jaksaa jatkaa. Joka saatanan päivä, viikosta toiseen ja ilmeisesti vuodesta toiseen.  Minun arvioni on, että kyse on defenssistä; hän on ollut niin pitkään pois työmarkkinoilta, että sinne palaaminen tuntuu ylivoimaiselta, ja jotta hän voisi säilyttää omanarvontuntonsa rippeet hän on kääntänyt asian niin, ettei hän edes haluaisi töihin.

Vierailija
365/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat mieluummin kissansa kanssa kaksin kuin antavat työttömän miehen rakastaa heitä. Miksi työttömän miehen sylin lämpö ei sulata naisten jääsydämiä?

Miksi miehet eivät kaipaa ruman naisen rakkautta?

Juovat mieluummin yksin kotona kaljaa ja katsovat telkkaria.

Vierailija
366/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelu ja työssäkäynti ovat normeja. Vapaaehtoinen työttömyys on outoa eikä sovi monen arvomaailmaan. Minulle oudointa näissä sossurotissa on se, että miten he pystyvät olla tekemättä mitään tärkeää menettämättä mielenterveyttään ja itsearvostustaan. Ja kyllä, työ on tärkeää. Jokainen työpaikka palvelee suoraan tai välillisesti maansa kansalaisia. Jos suurin osa ihmisistä olisi saamattomia sossurottia, ihmiset näkisivät nälkää, taloja ei rakennettaisi jne. Tämä yksi ja sama sossurotta ulisee jatkuvasti "perseen myymisestä suuryrityksille" tms. No sossurotta, mikset mene työskentelemään johonkin muuhun kuin suuryritykseen? Voisit työskennellä vaikka kunnalla tai valtiolla (onko sillä väliä otatko valtion rahat kelasta vai työssäkäynnistä? Saisit työstä myös paljon enemmän vihaamasi valtion rahoja). Voit myös perustaa oman yrityksen tai hakeutua töihin johonkin eettisesti toimivaan pieneen yritykseen. Me kaikki tiedämme, että sinun tapauksessasi työttömyytesi johtuu laiskuudestasi, saamattomuudestasi, itsekkyydestäsi ja lapsellisuudestasi. Nämä eivät ole tosiaankaan toivottavia ominaisuuksia aikuisessa kumppanissa. Olemme täten selvittäneet tämän suuren mysteerin eli miksi et löydä naista.

Vierailija
367/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itekkin työtön nainen, ja minulla kylläkin on tulollinen mies, mutta tottahan on, että en kyllä työttömään mieheen vaihtaisi, ja syy on ihan yksinkertaisesti se, että rahaa pitää olla, millä voi kustantaa elämisen kuluja, ja työttömyyskorvaus on niin pieni, että ei sellaiset pikkurahat riitä elämiseen.

Ajatella, jos olit syntynyt mieheksi. Silloin kukaan nainen ei elättäisi tullaista loista. Mulla on sellainen käsitys, että suurin osa työttömistä miehistä ei todellakaan oleta, että nainen häntä jotenkin elättäisi. Oli työssä tai ei.

Vierailija
368/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh no parempi yksin kuin huonossa suhteessa.

Tarkoitatko, että naisen logiikalla jos mies ei ole töissä on hänen kanssaan solmittu suhde automaattisesti huono suhde?

Totta kai se on huono suhde, kun taloudellinen hyöty kää olemattomaksi.

Vierailija
369/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ömegamies kirjoitti:

Kuvittelet olevasi joku uniikki lumihiutale ja vallankumouksellinen ajattelija, vaikka teet kiltisti sitä mitä sun halutaankin tekevän, eli pysyt nöyrästi pois jaloista aiheuttamasta harmia ja kannat oman kortesi kekoon kylvämällä eripuraa lammaslaumaan.

En kuvittele. Suurin syy sille miksi en käy töissä, on se, että työnteko on tylsää, aikaavievää ja sitovaa enkä tarvitse rahaa mihinkään tämän enempää.

Vierailija
370/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sossurotta, mikset mene työskentelemään johonkin muuhun kuin suuryritykseen?

Siksi, että siinä joka tapauksessa olisi välillisesti alistunut porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.

Vierailija
371/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän on ollut niin pitkään pois työmarkkinoilta, että sinne palaaminen tuntuu ylivoimaiselta,

Poissa? En mä ole ikinä ollut työmarkkinoilla.

Vierailija
372/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä palkkaisessa työssä mutta naisille kerron aina olevani työtön jotta minun ei tarvitse tuhlata aikaani näihin gold diggereihin vaan voin keskittyä löytämään itselleni elämän kumppania ja naista joka välittää minusta eikä lompakostani.

Luuletko olevasi isokin saalis? Lähdet siitä oletuksesta, että kaikki tapaamasi ihmiset miettivät vain pikku säästöjesi kimppuun pääsemistä. En soisi tuollaista kumppania edes pahimmalle viholliselleni.

Vierailija
373/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on outoa jos joku on työtön, varsinkin pidempiä aikoja. Koska en halua mun rahoilla elättää työtöntä miestä. Koska työttömällä miehellä ei ikinä olisi varaa matkustaa minun kanssa ellen tarjoa matkat. Koska työtön mies tuo mulle mieleen jonkun saamattoman, sivistymättömän, elämämkoululaisen jonka harrastuksen on sohvalla makoilu olutta litkien. Koska itse teen kovasti työtä ansaitakseni palkkaa niin että en tarvitse yhteiskunnalta tukia. Koska maass on pljon miehiä jotka ovat työssäkäyviä ja heillä on elämänhallinta hallussa. Siksi

Kovasti on perheitä joissa on sairaanhoitaja ja insinööri. Niissä perheissä naisella ei olisi ikimaailmassa varaa matkustaa lasten kanssa etelään jos ei olisi miehen palkkaa.  Kummasti tämä ei aiheuta keskustelua...

Vierailija
374/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itekkin työtön nainen, ja minulla kylläkin on tulollinen mies, mutta tottahan on, että en kyllä työttömään mieheen vaihtaisi, ja syy on ihan yksinkertaisesti se, että rahaa pitää olla, millä voi kustantaa elämisen kuluja, ja työttömyyskorvaus on niin pieni, että ei sellaiset pikkurahat riitä elämiseen.

Ajatella, jos olit syntynyt mieheksi. Silloin kukaan nainen ei elättäisi tullaista loista. Mulla on sellainen käsitys, että suurin osa työttömistä miehistä ei todellakaan oleta, että nainen häntä jotenkin elättäisi. Oli työssä tai ei.

Me elätämme palstan sossurottaa. Emme haluaisi, mutta joudumme. Sääli kun tuollaisten ei anneta kuolla ojaan.

Vierailija
375/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että siinä joka tapauksessa olisi välillisesti alistunut porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.

Ei vaan "siksi että työnteko on tylsää, aikaavievää ja sitovaa enkä tarvitse rahaa mihinkään tämän enempää."

Niinhän sinä juuri sanoit. Älä nyt suotta vedä sitä feikki-idealismiasi enää mukaan kun edellisessä viestissä juuri myönsit että siitä ei ole kyse. 

Vierailija
376/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ömegamies kirjoitti:

Kuvittelet olevasi joku uniikki lumihiutale ja vallankumouksellinen ajattelija, vaikka teet kiltisti sitä mitä sun halutaankin tekevän, eli pysyt nöyrästi pois jaloista aiheuttamasta harmia ja kannat oman kortesi kekoon kylvämällä eripuraa lammaslaumaan.

En kuvittele. Suurin syy sille miksi en käy töissä, on se, että työnteko on tylsää, aikaavievää ja sitovaa enkä tarvitse rahaa mihinkään tämän enempää.

Vihdoinkin myönnät sen, minkä olemme jo ajat sitten sinusta tienneet: olet yksinkertaisesti laiska ja tylsämielinen. Ihan turha höpöttää jostain idealismista (lampaat suurpääoman palveluksessa tms.), koska et sinä oikeasti sen vuoksi ole työtön, vaan siksi, että et vain viitsi persettäsi sohvalta nostaa. Koura ojossa odottelet kuitenkin yhteiskunnalta rahaa. Hyi, häpeäisit.

Vierailija
377/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

4wt kirjoitti:

käyttäjä-313 kirjoitti:

Selkeästi sitä täytyy olla, kun kiemurtelet tällä palstalla ihan ilmaiseksi päivittäin - lihava tili olisi siis vain sivutuote.

Ei ole. En tee edelleenkään mitään rahan takia.

Okei, eli siis oli liian vaikea konsepti. Pahoittelut siitä. 

Ei ole. En hyväksy rahaa edes sivutuotteena tekemisistäni, vaan varmistan, että jos teen jotain, teen sen ilmaiseksi.

Kuitenkin haluat parisuhteen, joka väistämättä nostaisi elintasoasi.

Miten niin? En mä vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä.

Vierailija
378/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ömegamies kirjoitti:

Vihdoinkin myönnät sen, minkä olemme jo ajat sitten sinusta tienneet: olet yksinkertaisesti laiska ja tylsämielinen. Ihan turha höpöttää jostain idealismista (lampaat suurpääoman palveluksessa tms.), koska et sinä oikeasti sen vuoksi ole työtön, vaan siksi, että et vain viitsi persettäsi sohvalta nostaa. Koura ojossa odottelet kuitenkin yhteiskunnalta rahaa. Hyi, häpeäisit.

Voin kyllä tehdä monenlaista, kunhan siihen ei liity mitenkään raha ja tienaaminen.

Vierailija
379/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan "siksi että työnteko on tylsää, aikaavievää ja sitovaa enkä tarvitse rahaa mihinkään tämän enempää."

Niinhän sinä juuri sanoit. Älä nyt suotta vedä sitä feikki-idealismiasi enää mukaan kun edellisessä viestissä juuri myönsit että siitä ei ole kyse. 

Idealismi-jutut ovat mammojen keksimiä pitkälti. Kyse on enemmän siitä, ettei vaan kiinnosta nöyrästi toteuttaa jonkun paikallisen wannabe-Trumpin käskyja viikosta toiseen rahan takia.

Vierailija
380/661 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on outoa jos joku on työtön, varsinkin pidempiä aikoja. Koska en halua mun rahoilla elättää työtöntä miestä. Koska työttömällä miehellä ei ikinä olisi varaa matkustaa minun kanssa ellen tarjoa matkat. Koska työtön mies tuo mulle mieleen jonkun saamattoman, sivistymättömän, elämämkoululaisen jonka harrastuksen on sohvalla makoilu olutta litkien. Koska itse teen kovasti työtä ansaitakseni palkkaa niin että en tarvitse yhteiskunnalta tukia. Koska maass on pljon miehiä jotka ovat työssäkäyviä ja heillä on elämänhallinta hallussa. Siksi

Kovasti on perheitä joissa on sairaanhoitaja ja insinööri. Niissä perheissä naisella ei olisi ikimaailmassa varaa matkustaa lasten kanssa etelään jos ei olisi miehen palkkaa.  Kummasti tämä ei aiheuta keskustelua...

Mitä helvettiä sönkötät :D Vai ettei ikimaailmassa olisi varaa :D

Olet kyllä niin vieraantunut todellisuudesta että hohhoijaa...

Harva täällä on sitäpaitsi vaatinut vähintään yhtäsuurta palkkaa kumppaniltaan, enemmänkin on ollut kyse siitä että edes yrittää elättää itse itsensä. Jos vaihtoehdot on elämäntapasossuloinen jolle jää käteen se 500e kuussa tai vaikka vajaita tunteja tekevä siwan kassa jolle jää se sama 500e käteen niin valinta on aika selvä.