Vieläkö mammat sanovat että Trump on ällöttävä?
Kysyin asiaa täällä muutama kuukausi sitten ja tuomio oli, että Trump on ällöttävä eikä kelpaisi palstan naisille.
Kysytään uudestaan. Onko Donald Trump ällöttävä mies, jota sinä et huolisi? Kuvitellaan taas tilanne, että Trump pysähtyy viereesi limusiinilla kun olet New Yorkin lomalla, ja kehottaa hyppämään autoonsa. Kieltäydytkö tarjouksesta päästä First ladyksi Melanien tilalle?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammojen tekopyhyys loistaa aurinkoakin kirkkaammin.
Trumpilla on niin paksu lompakko, että hän saa minkä tahansa naisen. Suomalainen nauta ei ehkä kuitenkaan kelpaa, koska taso.
Millanen ihminen kirjoittaa tälläistä? Edes provona. Voitko kertoa hieman itsestäsi ja voitko sanoa saman livenä vai eikä ole munaa?
Realisti. Eikä ole provo. Tämä asia on todistettu aina uudestaan ja uudestaan. Voin sanoa saman livenä ja munaa löytyy. Ei totuutta kannata edes yrittää kieltää. Jos yrität, paljastat samalla tekopyhyytesi. Koko maailman historia todistaa vaikutusvallan kiihottavuuden.
Ei ole realistista kuvitella, että kaikki tai edes suurin osa ihmisistä toimii tuolla sun pillu-lompakko-akselilla. Mutta kyllä mä toisaalta ymmärrän, että jos on hirveän yksinäinen, eikä ole oikein kontakteja ja kaverisuhteita, niin maailma varmasti näyttää hirveän kylmältä paikalta.
Ei tämä ole mitään kuvitelmaa.
Ja olkiukkojen rakentelu kumoaa argumenttisi. Sori, hävisit.
Kuvitteletko sä, että näitä sun avauksia ei olisi jotenkin helppo tunnistaa?
Kerro kuka minä olen. En ole AP.
Te tekopyhät valehtelijat koitatte vängätä väkisin evoluutiota vastaan. Se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trumpilla on niin paksu lompakko, että hän saa minkä tahansa naisen. Suomalainen nauta ei ehkä kuitenkaan kelpaa, koska taso.
Millanen ihminen kirjoittaa tälläistä? Edes provona. Voitko kertoa hieman itsestäsi ja voitko sanoa saman livenä vai eikä ole munaa?
Realisti. Eikä ole provo. Tämä asia on todistettu aina uudestaan ja uudestaan. Voin sanoa saman livenä ja munaa löytyy. Ei totuutta kannata edes yrittää kieltää. Jos yrität, paljastat samalla tekopyhyytesi. Koko maailman historia todistaa vaikutusvallan kiihottavuuden.
Ei ole realistista kuvitella, että kaikki tai edes suurin osa ihmisistä toimii tuolla sun pillu-lompakko-akselilla. Mutta kyllä mä toisaalta ymmärrän, että jos on hirveän yksinäinen, eikä ole oikein kontakteja ja kaverisuhteita, niin maailma varmasti näyttää hirveän kylmältä paikalta.
Te tekopyhät valehtelijat koitatte vängätä väkisin evoluutiota vastaan. Se ei onnistu.
Olet se, joka vinkuu täällä päivät pitkät näitä samoja juttuja, koska kukaan nainen ei murtaudu kotiisi antamaan sulle pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi saakeli. =DD Että oikein minkä tahansa naisen? Olet ihan sekaisin. Luulenpa että suurin osa on aika kaukana hänen ulottuviltaan. Hänen tasonsa on aika matala, vanha, irstas, tyhmä ja ällöttävä ulkonäöltään. En tunne yhtään naista jolle tuollainen kelpaisi vaikka olisi kuinka rikas. Itse juoksisin karkuun niin kovaa kun pääsisin jos jossain törmäisin, mutta siihen törmääminen ei onneksi ole kovinkaan todennäköistä kuitenkaan...
Kaikki tuntemasi naiset ottaisivat hänet avosylin vastaan, sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet se, joka vinkuu täällä päivät pitkät näitä samoja juttuja, koska kukaan nainen ei murtaudu kotiisi antamaan sulle pillua.
Ei meille tarvitse murtautua, ovi on auki. Vaimoni kertoo mielellään teille totuuden.
Olisiko lisää olkiukkoja? Luuserit.
Aika jännä, että kiellätte tosiasian. Kyse on nimenomaan evoluutiosta, nainen heikompana ja suvunjatkamishalukkaana on aina hakeutunut vahvan ja valtaa omaavan miehen kumppaniksi, se on geeneissä. Ikiaikaisten geenien vaikutusta on turha kieltää.
Muistellaanpa vain, kuinka Minttua haukuttiin onnenonkijaksi, kun tämä alkoi seurustella Kimin kanssa. Palsta tättyi Minttua haukkuvista kommenteista. Jenkkien pressoilla useammallakin on taustallaan erilaisia seksiskandaaleja vieraiden naisten kanssa. Etelä-Korean päämies on otsikoissa rakastajattarensa takia. Tässä vain muutama esimerkki.
Nämä naiset ovat käyttäneet ulkonäköään ja sitä tiettyä naisen "avua" päästääkseen edes lähelle mahtimiehiä.
Minä olen nainen, mutta realisti. Kovin moni tuntuu kieltävän tosiasiat. Ovatko he sitten niitä, joiden avut eivät riitä moiseen, nimittäin vain pieni prosentti meistä naisista haluaa seistä omilla jaloillaan ja pärjätä älynsä ja osaamisensa avulla.
Olkaa hyvä, pa*kamysky voi alkaa. Evoluutiota ette kuitenkaan voi kieltää.
Hyi saakeli. =DD Että oikein minkä tahansa naisen? Olet ihan sekaisin. Luulenpa että suurin osa on aika kaukana hänen ulottuviltaan. Hänen tasonsa on aika matala, vanha, irstas, tyhmä ja ällöttävä ulkonäöltään. En tunne yhtään naista jolle tuollainen kelpaisi vaikka olisi kuinka rikas. Itse juoksisin karkuun niin kovaa kun pääsisin jos jossain törmäisin, mutta siihen törmääminen ei onneksi ole kovinkaan todennäköistä kuitenkaan...