Olen rakastunut kaupan myyjään. Mitä on tehtävissä?
Vaikea siinä keskellä kauppaa ruveta runoilemaan mitään, eikä hänkään voi tehdä aloitetta kun joutuu tekemään töitään. Jos en keksi muuta, niin menen töihin tuonne kyseiseen kauppaan. Onko mitään helpompaa ratkaisua?
Kommentit (39)
Lopeta se työtään tekevien ihmisten ahdistelu. Jos on ihan pakko jotain tehdä, niin anna lapulla numerosi, ja sano että jos kiinnostaa niin ota yhteyttä. Jos mitään ei kuulu, annat asian olla.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se työtään tekevien ihmisten ahdistelu. Jos on ihan pakko jotain tehdä, niin anna lapulla numerosi, ja sano että jos kiinnostaa niin ota yhteyttä. Jos mitään ei kuulu, annat asian olla.
Mutta entäs jos hänkin on kiinnostunut?
Väiti kirjoitti:
No sujauta sille lappu jossa numero ja viesti " oot kiinnostavan tuntuinen nainen/ mies, soittele jos kiinnostaa lähteä vaikka syömään, mä tarjoan!;)"
Vai, että oikee lompakkoloinen.
Kassalla kun maksat ostoksia sylkäiset sormiin ja näytät tytölle kahta sylkistä sormea ja sanot ''Haluutko tän keskarin sun anneliin ja etusormen pillukkaan ehh baby miten on?''
Minusta ap ei voi olla rakastunut, jos ei tunne ihmistä ollenkaan. Ap on vain järjettömän ihastunut ja vähän creepy.
Mäkin olin yhteen lähikaupan kassaan nuorempana ihastunut.
En koskaan kyllä mitään sanonut hymyilin vain, mutta en uskaltanut paljoa katsoa silmiin.
Elo meni vaikeaksi, kun en voinut ostaa enää mitään noloa kuten vessaperia tai epäterveelistä ruokaa saati alkoholijuomia.
Kauppa oli pieni eikä mikään edullisin käytin liikaa rahaa, enkä tiedä edes ihastuksen nimeä, kun lapussa luki vain harjoittelija.
Vierailija kirjoitti:
Jos en keksi muuta, niin menen töihin tuonne kyseiseen kauppaan.
Ihana. Sä vaan menet töihin sinne. Halusivat tai eivät.
"TERVE, mää tulin nyt teille töihin! Eiiii mitään muttia, täälläpä ollaan! Eli mistä voin aloittaa?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten hän ottaa yhteyttä, koska ap on antanut yhteystietonsa sillä lapulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä tapauksessa hän todennäköisesti ottaa antamaasi numeroon yhteyttä, ja voitte vaikka sopia treffit.
Mä oon niin kokenut ton. Olin töissä kaupassa ja yhtäkkiä se asiakas vaan oli siinä ja me molemmat tajuttiin että tunteita on. Vaik sitä jatkuu kolmisen vuotta niin ei se edennyt. Monesta syystä. Vieläkin kun nähdään niin sitä kipinää on...
Sitten oli alkoholisoitunut mies jolla myös mielenterveys ongelmia. Sanoi suoraan siinä kassalla että on ihastunut minuun ja aina hymyilee. Vaikkei hänellä oisi noita ongelmiakaan niin hän ei vaan nappaa. Eli ei ole sitä jotain.
Sun kannattaa flirttailla avoimesti ja pyytää kahville. Siitä se joko lähtee tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en keksi muuta, niin menen töihin tuonne kyseiseen kauppaan.
Ihana. Sä vaan menet töihin sinne. Halusivat tai eivät.
"TERVE, mää tulin nyt teille töihin! Eiiii mitään muttia, täälläpä ollaan! Eli mistä voin aloittaa?"
No, KUMMELISSA toi olis voinu onnistuakkin.. :D
Olin joskus itse hieman ihastunut erääseen ostarin helmeen, siis nuorempana. Enpä tehnyt asialle mitään. Vuosia myöhemmin meistä molemmista tuli erään lapsen kummeja, miltei tuntemattomina toisillemme, siinä vaiheessa en asiasta oikein viitsinyt edes mainita. Eipä sinänsä kiinnostanutkaan, mutta niin se elämä heittelee! :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikea siinä keskellä kauppaa ruveta runoilemaan mitään, eikä hänkään voi tehdä aloitetta kun joutuu tekemään töitään. Jos en keksi muuta, niin menen töihin tuonne kyseiseen kauppaan. Onko mitään helpompaa ratkaisua?
Ei ole muuta tehtävissä kuin
a) ostaa se koko kauppa itselle
b) perustaa kilpaileva kauppa ja palkata se myyjä riveihinsä
Ja mies on taas ihastunut ja naisten mielestä se on "creepya". Milloin miehillä on luvallista olla tunteet?
Älä vertaa terapeuttia ja kaupan myyjää toisiinsa. Terapeutilla ei voi olla sinun kanssasi suhdetta.
Jos myyjä hymyilee koko ajan se on aineissa.
Kommentteja.