Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion juoda lasin viiniä joulupöydässä, vaikka imetän

Vierailija
10.11.2016 |

Tulkaa haukkumaan alkkikseksi, te av-palstan pyhimysmammat! Saatanpa ottaa myös yhden oluen saunan jälkeen tänään.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä jumalauta sä luulet kiinnostavan sun juomiset? Newsflash: sun elämä ei oikeesti oo niin kauheen mielenkiintosta. Ja se että jaksat tehtailla alotuksia samasta aiheesta jo toista päivää vaan todistaa tän, hanki elämä. Hoida nyt sitä vauvaa tai pistä se hoitoon ja juo ittes koomaan, kunhan lakkaat kirjottelemasta tänne. Oot superhuono mutsi ja superhuono provoilija.

Vierailija
2/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Yksinkertaisinkin mamma ymmärtää, että varsinkaan hitaasti juotu mieto alkoholijuoma ei edes nosta alkometrin lukemaa nollasta mihinkään.

Ongelmia alkoholi aiheuttaa vasta silloin, kun ei millään malta jättää ottamista vain yhteen ja mikä pahinta, ei edes näe mitään syytä pysyä selvin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion juoda jouluna pullon viiniä mutta en kyllä imetä, enkä juo koko pullollista kerralla. Saunajuomaksi olutta.

Vierailija
4/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion juoda jouluna pullon viiniä mutta en kyllä imetä, enkä juo koko pullollista kerralla. Saunajuomaksi olutta.

Ps.  Joulu ei ole ryyppäysjuhla.

Vierailija
5/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps.  Joulu ei ole ryyppäysjuhla.

Ei olekaan. En ole niin väittänytkään. Pullo viiniä = lasillinen viiniä/ateria kahden päivän aterioille ja tölkki saunaolutta.

6/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä sitä saattaa ottaa kun on antanut juuri maitoa ja jos voi olla varma että vauva ei tuntiin- kahteen tarvi tissiä. Se täytyy kattoa..

Vierailija
7/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Joo, kyllä sitä saattaa ottaa kun on antanut juuri maitoa ja jos voi olla varma että vauva ei tuntiin- kahteen tarvi tissiä. Se täytyy kattoa..

Ei tarvitse yhden lasin kanssa pitää mitään varoaikoja, eikä kyllä kahdenkaan.

Vierailija
8/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osa imettävistä naisista luulee että ne on poikkeuksellisen rohkeita, erilaisia ja moderneja jos ne luo lasin viiniä? Kun niitä hysteerikkomammoja se kauhistuttaa, mutta suurinta osaa ei jaksa kiinnostaa.. Mä oon seurannut vierestä tätä "nyt mä otan ainakin sen lasin viiniä" ja kuunnellut sen jälkeen pyytämättä sen saarnan siitä mikä tutkimustulos sanoo mitäkin. Ja sit on näitä keiden mielestä heidän lapsilleen ei saa edes näyttää kaljapulloa ennen kuin se vauveli ( <3 <3 <3) on vähintään 35, mutta silloin sillä on jo omia vauvoja niin ei sitä enää voi sit ryyppääminen kiinnostaa kuitenkaan..

Vierailija
9/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Mitä oon sun aikaisemmista keskusteluista päätellyt, niin eikös sulla oo jonkinlaisia mt-ongelmia ja alkoholiongelma? Jos ei oma juominen pysy hanskassa niin ei kannata tulla neuvomaan ketään muuta...

10/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Nykyviinissä on helposti 15t-%.. Se on melko helvetin väkevää ja kyllä jos sellaista kietaisee pitkän lasillisen täytyy hetki vartoilla. On totta että veren alkoholipitoisuus on promilleja tuosta viinin alkoholipitoisuudesta ja siitä erittyy rintamaitoon osa mutta kuitenkin..

Itse olen pystynyt asian kanssa elämään vaikka neljää lasta olen imettänyt ja melkoinen nappasuu viinin kanssa olenkin..

Vierailija
11/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Nykyviinissä on helposti 15t-%.. Se on melko helvetin väkevää ja kyllä jos sellaista kietaisee pitkän lasillisen täytyy hetki vartoilla. On totta että veren alkoholipitoisuus on promilleja tuosta viinin alkoholipitoisuudesta ja siitä erittyy rintamaitoon osa mutta kuitenkin..

Itse olen pystynyt asian kanssa elämään vaikka neljää lasta olen imettänyt ja melkoinen nappasuu viinin kanssa olenkin..

No minä en ole nappasuu, mutta kun se veren ja maidon alkoholipitoisuus on tosiaan promilleja, niin ei ole mitään syytä pitää mitään varoaikoja. Pidä sinä toki se väliaika, mutta ei tarvitse sitä muille neuvoa.

12/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Mitä oon sun aikaisemmista keskusteluista päätellyt, niin eikös sulla oo jonkinlaisia mt-ongelmia ja alkoholiongelma? Jos ei oma juominen pysy hanskassa niin ei kannata tulla neuvomaan ketään muuta...

Häh?? Jaa mulla? En oo kyllä osallistunut mihinkään aihetta koskevaan keskusteluun..

Vierailija
13/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Voi helvetti että ootte tyhmiä kuin aasit.

Vierailija
14/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pumppaisin tuossa tilanteessa maitoa ennen alkoholin nauttimista, jos vauva suinkin juo maitoa tissin lisäksi tuttipullosta tai esim. hörppyyttämällä.

Vierailija
15/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Voi helvetti että ootte tyhmiä kuin aasit.

Siinä olikin tosi hienosti perusteltu, miksi me (ketkä me?) ollaan tyhmiä kuin aasit. Ei, hetkinen, eihän siinä ollutkaan mitään perusteluja! Viestin arvo on siis 0.

16/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

No minä en ole nappasuu, mutta kun se veren ja maidon alkoholipitoisuus on tosiaan promilleja, niin ei ole mitään syytä pitää mitään varoaikoja. Pidä sinä toki se väliaika, mutta ei tarvitse sitä muille neuvoa.

No kyllä siinä täytyy vähän väliä pitää, eihän se ole mukavaa pikku päissään vauvalle maitoa antaa, etkä edes saa ottaa vauvaa syliin jos olet maistissa.. Kannattaa muistaa sekin.

Vierailija
17/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pumppaisin tuossa tilanteessa maitoa ennen alkoholin nauttimista, jos vauva suinkin juo maitoa tissin lisäksi tuttipullosta tai esim. hörppyyttämällä.

Miksi?

Vierailija
18/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Siksi!

Vierailija
19/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

No kyllä siinä täytyy vähän väliä pitää, eihän se ole mukavaa pikku päissään vauvalle maitoa antaa, etkä edes saa ottaa vauvaa syliin jos olet maistissa.. Kannattaa muistaa sekin.

Miksi pitää vähän väliä pitää, kerro nyt se. Jos mä juon ruuan kanssa lasin viiniä, en ole päissäni.

Vierailija
20/91 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Siksi!

Eli et osaa selittää, tuntuu vain siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän