Minkä takia n. 35v+ naiset tekee tätä?!?
Jos olen esim. vaateostoksilla, he tunkevat samalle rekille vaikka kauppa olisi muuten tyhjillään. Miksi? Käyn jokaisen rekin tosi nopeasti ja järjestelmällisesti läpi enkä jää miettimään ja ihmettelemään. Pääsisivät aivan pian tonkimaan niitä vaatteita rauhassa. Ennen väistyin tieltä, mutta viime aikoina olen alkanut tekemään jotain seuraavista:
-"Tönäisen" eukon kyynärpäätaktiikalla kauemmas
-Pysähdyn aloilleni, tuijotan eukkoa jäätävästi, enkä tee elettäkään liikkuakseni tai katsoakseni vaatteita
-Tungen vielä lähemmäs kyseistä ihmistä
T. Nuori nainen
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sinulla on hieman tätimäinen maku vaatteiden suhteen, kun aina osut sille rekille, mille se vanhempi nainen on menossa?
Mutta kun se täti on jossain ihan muualla ja ryntää tiettyyn paikkaan vasta sitten kun minä menen sinne. Täti saattaa vasta astua kauppaan sisälle ja rynniä suoraan mun eteen. Ei haittaa jos tonkivat vaatteita mun takana tai lähettyvillä, mutta kun pitää tulla sentin päähän mun naamasta. Joskus jopa tarttuvat siihen vaatekappaleeseen, joka on jo mun kädessä. En ymmärrä.
Minä en ymmärrä, oletko sinä kaupassa etsimässä vaatteita vai kyttäämässä, missä 35+ naiset liikkuvat?
Ja täytyy lisätä, etten ikinä näe tällaista toimintaa. Ehkä alan vain sokeutua vanhuuttani.
36 vee
Mulla sama. Nämä myös toljottaa avoimesti. Sit jos tämmösellä on mies mukana, joka ei katso niitä vaatteita, niin ei hvetti, mitä kyyläystä. Ainoa mitä teen on, et poistun, kävelen ohi, tai korkeintaan harhautan. Menen naapurirekille ja palaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä sinulla on hieman tätimäinen maku vaatteiden suhteen, kun aina osut sille rekille, mille se vanhempi nainen on menossa?
Mutta kun se täti on jossain ihan muualla ja ryntää tiettyyn paikkaan vasta sitten kun minä menen sinne. Täti saattaa vasta astua kauppaan sisälle ja rynniä suoraan mun eteen. Ei haittaa jos tonkivat vaatteita mun takana tai lähettyvillä, mutta kun pitää tulla sentin päähän mun naamasta. Joskus jopa tarttuvat siihen vaatekappaleeseen, joka on jo mun kädessä. En ymmärrä.
Minä en ymmärrä, oletko sinä kaupassa etsimässä vaatteita vai kyttäämässä, missä 35+ naiset liikkuvat?
Ja täytyy lisätä, etten ikinä näe tällaista toimintaa. Ehkä alan vain sokeutua vanhuuttani.
36 vee
Niin se viel et eihän kaikkia katsota kiinnostuneena. Se vain on niin ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Tähän väliin pitää vielä lisätä, että kaikki mun naispuoliset ystävät on huomanneet saman ilmiön. Siis naiset iältään 20-27-vuotiaita. Oon päätynyt siihen lopputulokseen, että vanhemmat naiset haluaa vähintään alitajuisesti matkia nuorempia. Näitä ahdistelevia ja perässä kulkevia tätejä on osunut kohdalleni ainakin vaate-, kenkä- ja hajuvesiostoksilla. No kai se pitää ottaa kohteliaisuutena.
Ap
Alan kohta epäillä, että sulla on suorastaan harhoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut ton saman. Varsinkin keski-ikäisillä naisilla on joku ongelmia nuorempia kohtaan. Tää kärjistyy hyvin kassajonossa, aina on joku kärttynen akka takana tönimässä kärryillä jaloille tai kun olet lastaamassa ostoksia kassalle ängetään niitä omia ostoksia siihen samaan aikaan. Sitten huokaillaan ärsyyntyneenä kun huomauttaa asiasta.
Hassua, itse juuri muutama päivä sitten olin mieheni kanssa kaupassa kassalla ja siellä teini, isänsä kanssa työnsi kärrynsä, niin lähelle, että mieheni lähes suuttui. Sinä et tietenkään näe kuinka meitä "vanhuksia" kohdellaan. Näet vain sen mitä itsellesi tapahtuu.
Omasta kokemuksestani voin sanoa, ettei ole mitenkään harvinaista kuinka vanhempia naisia haukutaan ja kohdellaan huonosti miesten ja nuorten naisten puolelta. Milloin olemme katkeria, kärttyisiä, kateellisia, ilkeitä, ja nyt sitten tönimme kärryillä. Monesti olemme ihan täysin näkymättömiäkin. Paitsi tietysti silloin, kun päätämme milloin itse haluamme mennä määrätylle vaatetangolle. Silloin meistä tulee taas jotain kamalaa.
Vainoharhaiset nuoret, kuvittelevat oikeasti, että meitä vanhempia naisia kiinnostaa nuoret naiset, heidän vaateostoksensa, heidän miessäätönsä, kauneutensa, kroppansa tai mieshuomion kohteena olemiset.
Ei kiinnosta. Mutta sitähän he ei omassa itsekeskeydessään suostu millään uskomaan. Ei, vaikka miten sanotaan. Kaikki saadaan aina väännettyä kateudeksi.
Maailmassa on niin paljon muutakin, kun seksi, seksikkyys, miesten huomio ja nuorten kauneus. Eikä "vanhuksena" oleminen ole mitenkään tuskallista monellekaan naiselle. Sitä vain itsekeskeisten nuorten naisten ja miesten, joskus aivan mahdoton sisäistää.
Samaa ajattelin, miksi ihmeessä kukaan 35-vuotias haluaisi näyttää enää 21-vuotiaalta? Ei tässä "mummoiässä" halua edes tuoksua joltain parikymppisten suosimalta tusinatuoksulta. Se aika on jo ohitettu ja nyt nautitaan vakaasta, vaikkakin kiireisestä perhe-elämästä, jonka balanssiin ei kyllä nämä parikymppiset Jessicat vaikuta. Hetkellisesti toki tuijottava, aggressiivinen nainen vaaterekin äärellä voi mietityttää, lähinnä oman ja kanssashoppailijoiden turvallisuuden vuoksi. Mutta sitten sitä ajattelee, että poliisi kyllä korjaa tarvittaessa talteen epävakaimmat yksilöt.
Voi ap, ne ikivanhat mummot tuskin ovat edes huomanneetkaan sua tai ainakaan mitenkään erityisesti laittaneet merkille. Ei me vanhukset kuljeta koko ajan ympäristöä tutkaillen, kaupassa keskitytään ostoksiin, että päästään mahdollisimaan pian pois sieltä kaupasta, ei mennä sinne huvikseen pörräämäään, niinkuin sinä. Aika kuluu muutenkin kuin kaupassa.
Ihan ekaksi koeta uskoa, että koko maailma ei pyöri sun navan ympärillä, kaikki mitä tapahtuu, ei johdu susta tai sun tekemisistä. Sä vaan satut olemaan siinä missä olet. Olet yksi miljardeista, et sen kummempi kuin naapurin Reiska tai Ritva.