Etkö ymmärrä että se ujpo arka mies voi olla sisältä kultaa ja oikea aarre?
Miksi kerta toisensa jälkeen silti hinkuat niitä jänniksiä jotka on supliikkeja ja rajuja mutta särkevät sydämesi?
Olisko aika vaihtaa taktiikkaa ja lähestyä sitä ujoa joka ei hakkaa?
Kommentit (41)
Jos noin on, tule tänne, myyn sinut kiertävälle kullanostajalle.
Minun kokemukseni on se että mies joka väittää olevansa aarre jota kukaan ei vaan huoli, ovat yleensä niitä pahimpia psykoja, hakkaajia jne.. Pysyn kaukana jatkossakin.
Aroilla miehillä on pään sisällä isoja ongelmia.
"Olisko aika vaihtaa taktiikkaa ja lähestyä sitä ujoa joka ei hakkaa?"
AHAHHA HA.
Lähestyin tällaista ja auta armias kuinka väkivaltaiseksi se loppupeleissä osoittautui.
Teitä onkin täällä monta tänään.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6277073/olisipa-kiva-olla-nyt-jossain-h…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6277119/kaikki-pitaa-hauskaa-halloween-…
Sopikaa vaikka tapaaminen ihan keskenänne, se voisi olla terapeuttista.
Olen lähestynyt, mutta ei minulla ollut aikaa yrittää tutustua mykkään.
Ujo ei hakkaa, se lyö kerralla kuolettavasti?
Ujo ja arka mies kuulostaa joltain holhottavalta reppanalta. Haluan tasaveroisen aikuisen parisuhteen, en mitään vanhempi-lapsi-suhdetta aikuisen kanssa. Miten tuollaiseen perässä vedettävään arkailijaan voisi tuntea mitään seksuaalista vetoa?
Jos olet aarre, arvostat itseäsi ja menet terapiaan että pääset arkuudesta
Vierailija kirjoitti:
Ujo ja arka mies kuulostaa joltain holhottavalta reppanalta. Haluan tasaveroisen aikuisen parisuhteen, en mitään vanhempi-lapsi-suhdetta aikuisen kanssa. Miten tuollaiseen perässä vedettävään arkailijaan voisi tuntea mitään seksuaalista vetoa?
Aamen. Aikuinen nainen joka on mahdollisesti kasvattanut jo lapsensa aikuiseksi, ei halua enää huoltosuhdetta vaan parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mykkä mies lyö varoittamatta.
Tässä on muuten totuus. Jos mies ei osaa käsitellä tunteita ja keskustella, hän turvautuu helposti väkivaltaan. Vankilathan on näitä täynnä.
Sinunlaisesi ovat vain sitä pllua vailla.
Naisten odotetaan pärjäävän ja pitävän huolta itsestään varsinkin ulkoisesti. Olisi ihan reilua että vastavuoroisesti miehet edes opettelisivat normaaleja sosiaalisia taitoja.
Ujo ja arka vai? Kuulostaa aivan metsän eläimeltä, saaliilta.
Senkus on. En mä silti kiinnostu mistään hiljaisesta, ujosta, nyhveröstä kun pidän sosiaalisista, ulospäin suuntautuvista ja supliikeista ihmisistä. Sydämen särkyminen on ihan normaalia elämää, jos niin käy niin sit surraan, en mä etukäteen ala sitä murehtimaan ja valikoimaan jotain nyhvää jota en halua, sen takia että pelkäisin itseäni miellyttävän särkevän sydämeni.
Ja poistoon.