Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka hyllytät lähikauppamme Kalinka- jugurtteja

Vierailija
09.11.2016 |

voisitko katsoa että mansikka jugurtit on mansikkajugurtin hinnan kohdalla eikä mikään vattu tai muu. Ja että ne hillot on joko päällä tai alla eikä sikinsokin ettei aina kanna kotiin väärää tavaraa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella lukemaan, eikä valita kuvien perusteella.

Vierailija
22/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totta hitossa koiran katsoa mutta tänään en huomannu katsoa että purkit joissa on vadelmajugurttia onkin mansikkapurkkien kohdalla kun kummankin hillo samanvärisiä. Jos se on ihan yksi sama nii miksi kaupat ei laita vaan että Kalinkajugurtit ja hinnan, vaan yksilöivät eri maut ja hillotustavat?

Koska joissakin tuotteissa eri maut saattavat joskus olla eri hintaisia. Ja koska niitä hyllyn reunassa olevia viivakoodeja tarvitaan tilaamiseen.

Niin ja kun ne on hyllytetty väärin asiakas saa väärän ja lisäksi kun ne tilaa tai kattoo saldona niin ne on päin persettä. Yleensähän tilaukset on automaattisia nykyää

Ne tilaukset kirjautuu sisäänostettujen ja ulosmyytyjen artikkelien taseesta. Sillä ei ole mitään väliä, että missä päin kauppaa ne artikkelit sijaitsevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin piti kerran ostaa perunoita, mutta ostinkin vahingossa appelsiineja, kun ne oli hyllytetty väärin. Ehdin jo kuoria ja keittääkin, mutta kun meinasin soseuttaa, huomasin, että nyt on jokin pielessä.

Vierailija
24/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni tuotteiden hyllytys oikeille paikoille on myyjän vastuulla. Asiakkaan pitää pystyä luottamaan kauppaan. Virheitä saa sattua mutta jos se on jatkuvaa kuten tässäkin tapauksessa, niin kyllä se on jo välinpitämättömyyttä asiakasta kohtaan.

T. Myyjä itsekin

Vierailija
25/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin piti kerran ostaa perunoita, mutta ostinkin vahingossa appelsiineja, kun ne oli hyllytetty väärin. Ehdin jo kuoria ja keittääkin, mutta kun meinasin soseuttaa, huomasin, että nyt on jokin pielessä.

tähän olisi oikeampi esimerkki kuvaamaan apn tilannetta se että annabelle-peruna on hyllytetty fontana-perunan paikalle. Kumman vastuulla ostaako asiakas oikeaa tuotetta?

Vierailija
26/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mielestäni tuotteiden hyllytys oikeille paikoille on myyjän vastuulla. Asiakkaan pitää pystyä luottamaan kauppaan. Virheitä saa sattua mutta jos se on jatkuvaa kuten tässäkin tapauksessa, niin kyllä se on jo välinpitämättömyyttä asiakasta kohtaan.

T. Myyjä itsekin

Mutta kun tässä ei ole kysymys siitä, että tuote olisi kokonaan väärä tai että hinta olisi väärä. Jos kaikilla kalinka-jogurteilla on sama hinta, ei asiakasta kyllä mitenkään johdeta harhaan, jos mansikka- ja vadelmajogurtit vaihtavat keskenään paikkaa, kun sen tuotteen nimi katsotaan ensisijaisesti siitä itse tuotteesta, eikä hintalapusta.

Vierailija
27/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Myyjä itsekin

Mutta kun tässä ei ole kysymys siitä, että tuote olisi kokonaan väärä tai että hinta olisi väärä. Jos kaikilla kalinka-jogurteilla on sama hinta, ei asiakasta kyllä mitenkään johdeta harhaan, jos mansikka- ja vadelmajogurtit vaihtavat keskenään paikkaa, kun sen tuotteen nimi katsotaan ensisijaisesti siitä itse tuotteesta, eikä hintalapusta.

Ymmärsin kyllä. Hintalapuissa kuitenkin lukee esim. Kalinka mansikka tai Kalinka vadelma niin mielestäni jos myyjä siitäkin huolimatta haluaa hyllyttää ne väärille paikoille niin voi varmaan vaihtaa myös ne hintalaput oikeille paikoille. Tiedän useita asiakkaita, jotka etsivät oikeaa tuotetta hintalappuja lukemalla kun ne ovat monesti selkeämpiä lukea kuin pakkauksien pienet printit. Kuten sanoin, välinpitämättömyyttä asiakasta kohtaan.

T. sama myyjä

Vierailija
28/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pieneltä ongelmalta, mutta tämä on kyllä minulla yksi asia mikä vaikuttaa kaupan valintaa. Olen huomannut monta kertaa että meidän K-supermarketissa hyllytetään tuotteita/ laitetaan tarjouslappuja vääriin paikkoihin. Monta kertaa ole bongannut kaupasta jonkun kana tms. tarjouksen, esim. 2 pkt -30 %. Sitten olen ottanut kaupassa kaksi pakettia siitä tarjouslapun kohdalta olevasta pinosta ja vasta kotona kuittia tarkistaessa huomannut että enpä saanutkaan alennusta. Katsoin tarjousta tarkemmin ja houmasin ettei se koskekaan ostamaani tuotetta. Seuraavalla kerralla kaupassa muistin tämän ja katsoin tarkemmin että missä ne tarjoustuotteet oikein olivat, niin ne olivatkin kauempana tarjouslapusta ja lapun kohdalla oli jotain muuta, hämäävästi samannäköistä tuotetta. Voisinhan toki itse tarkistaa joka kerta että ostanko nyt varmasti juuri sen tuotteen, jotka on listattu kärpäsen paskan kokoisella fontilla lappuun, voisin kassalla varmistaa että tulleko oikea hinta, heti maksamisen jälkeen tarkistaa kuitin ja vielä kotoakin lähteä palauttamaan väärää tuotetta. Mieluummin kuitenkin asioin sellaisessa kaupassa, joka ei johda asiakkaitaan harhaan.

Vierailija
29/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä hinta on ihan eri asia kuin tuotteen väärä hyllypaikka. Hintaa ei näe kuin siitä hyllyn reunasta, mutta tuote kyllä nähdään, kun se itse laitetaan kärryyn.

Vierailija
30/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö edes mielessä, että ne oli hyllytetty ihan oikein, mutta joku asiakas sotkenut ne? Vai meinaatko, että hyllyttäja hyllyttä tavaroita pitkin myymälää ihan miten sattuu? 

Vierailija
31/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupassa asiakkaat siirtelee välillä kokonaisia jugurttilavoja kun haluavat kaivaa sieltä alimmaisesta tuoreempaa. Siellä on sitten mansikkajugurtit banaanijugurttien päällä yms.

Vierailija
32/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kauppaa?

Vierailija
33/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa jos kerrosviilipurkki kaatuu liukuhihnalla, eli kassa ei linkoa niitä sinne sivuun, vaan päästää hihnalla muiden ostosten sekaan ja sitten purkki kaatuu ja se päällikerros lähmääntyy ja hillo ihan sekaisin, siis vituttaa ihan kympillä. Samalla nolottaa mennä sinne nauhan viereen kyttäämään viilipurkkeja, että voi tarvittaessa itse lapioida ne sivuun. Auta armias jos kaatuvat kotimatkalla ostoskassissa kyljelleen, niin voi vitutuksen määrää.

Ymmärrän ap:tä. Nää on kuulkaa vakavia juttuja.

Vierailija
34/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyllynreunan mukaanko ostat tavaran?  Kyllä mä ainakin katson pakkauksesta, mitä ostan.

Kalinkasta en tiedä mutta ainakin Skyr-purkeissa se maku lukee niin pienellä että ilman lukulaseja ei näe, ja silloin tulee vahingossa otettua väärä jos ne purkit on sikinsokin siellä. Voihan tietty olla että hyllyttäjälläkin huono näkö. Minua myös ärsyttää jos ne on väärissä pakoissa, ja meidänkin kaupassa tätä valitettavasti tapahtuu usein.

Vierailija
35/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asia on hyllyttäjän vastuulla. Joskus olen kysynyt jotain tuotetta kun hintalapun kohdalle on hyllytetty muuta. Sitten myyjä katsoo täyttä hyllyä mutta piccolinkki ilmoittaa ettei lapun tuotetta ole lainkaan. Kaikki tuotteet ei vieläkään tule kauppoihin varasto taseen mukaan.

Maitotuotehyllyt täytetään usein takaa pikkukaupoissa joten virhe mahdollisuus on isompi. Mutta jos lapussa lukee Mansikka Kalinka jugurtti niin kyllä siitä pitää löytyä myös sitä. Jatkuvasti niitä ei muut asiakkaat sotke.