Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka hyllytät lähikauppamme Kalinka- jugurtteja

Vierailija
09.11.2016 |

voisitko katsoa että mansikka jugurtit on mansikkajugurtin hinnan kohdalla eikä mikään vattu tai muu. Ja että ne hillot on joko päällä tai alla eikä sikinsokin ettei aina kanna kotiin väärää tavaraa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten kaupassa tota kerro

Vierailija
2/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten kaupassa tota kerro

Sanonu sata kertaa. Ei vaikutusta. Tänään oli mansikkajugurttien seassa joku granaatiomppu purkkeja. Kahdessa eri paikassa oli Kalinka mansikkajugurttia molemmissa hillo päällä. Sokeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllynreunan mukaanko ostat tavaran?  Kyllä mä ainakin katson pakkauksesta, mitä ostan.

Vierailija
4/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos ottaisit itse silmät käteesi.

Vierailija
5/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso itse mitä ostat. 

Vierailija
6/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavaksi rikon kalinkajugurtit  naamallesi.  kehtaatkin valittaa noin pienestä saatanan pelle.

Vierailija
7/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku näköjään suhtautuu Kalinka-jogurtteihin jopa minuakin suuremmalla vakavuudella.

Vierailija
8/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta hitossa koiran katsoa mutta tänään en huomannu katsoa että purkit joissa on vadelmajugurttia onkin mansikkapurkkien kohdalla kun kummankin hillo samanvärisiä. Jos se on ihan yksi sama nii miksi kaupat ei laita vaan että Kalinkajugurtit ja hinnan, vaan yksilöivät eri maut ja hillotustavat?

Vierailija
9/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ryhtyisit itse hyllyttäjäksi? Niitä paikkoja on aika usein tarjolla.

Vierailija
10/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No totta hitossa koiran katsoa mutta tänään en huomannu katsoa että purkit joissa on vadelmajugurttia onkin mansikkapurkkien kohdalla kun kummankin hillo samanvärisiä. Jos se on ihan yksi sama nii miksi kaupat ei laita vaan että Kalinkajugurtit ja hinnan, vaan yksilöivät eri maut ja hillotustavat?

Eikun sinä itse katsot eikä koirasi.

Vierailija
11/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hyödyttämässä ja aina huolellinen. Esim jos joku tuote on halvemman hinnan kohdalla kuin sen oikea arvo on se on myytävä sillä halvalla hinnalla. Näissä Kalinkoissa on sekä maku että allergia pointti. Lisäksi kauppaan pitää voida luottaa.

Vierailija
12/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisitko katsoa että mansikka jugurtit on mansikkajugurtin hinnan kohdalla eikä mikään vattu tai muu. Ja että ne hillot on joko päällä tai alla eikä sikinsokin ettei aina kanna kotiin väärää tavaraa.

Se maksaa enemmän, jos tuollaista rupeaa vaatimaan. Henkilökuntaa on vähennetty, joten hyllytyksessä on kovempi kiire. Ei siinä ehdi tuollaisia detaljeja miettiä.

Vierailija
13/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut hyödyttämässä ja aina huolellinen. Esim jos joku tuote on halvemman hinnan kohdalla kuin sen oikea arvo on se on myytävä sillä halvalla hinnalla. Näissä Kalinkoissa on sekä maku että allergia pointti. Lisäksi kauppaan pitää voida luottaa.

Hyllyttämässä

Vierailija
14/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska joissakin tuotteissa eri maut saattavat joskus olla eri hintaisia. Ja koska niitä hyllyn reunassa olevia viivakoodeja tarvitaan tilaamiseen.

Vierailija
15/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska joissakin tuotteissa eri maut saattavat joskus olla eri hintaisia. Ja koska niitä hyllyn reunassa olevia viivakoodeja tarvitaan tilaamiseen.

Niin ja kun ne on hyllytetty väärin asiakas saa väärän ja lisäksi kun ne tilaa tai kattoo saldona niin ne on päin persettä. Yleensähän tilaukset on automaattisia nykyää

Vierailija
16/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin aina nuorena miks mun äiti aina osti säännöllisin väliajoin jonkun väärän tuotteen ja harmitteli sitä sit kotona, siis äiti kuinka vaikeeta se nyt on ottaa se oikeen makunen jugurtti. Nyt kolmekymppisenä olen itsekin ainakin sata kertaa ostanut väärän makuista jugurttia jne... Mulla on työpäivän jälkeen pää niin pyörällä ja stressaantunut olo että välillä kannan kotiin ihan mitä sattuu.  Jos vadelmajugurttipurkkien seassa on joku toinen saman merkin jugurtti, en mä ainakaan huomaa että otan väärän makuisen jugurtin...

Vierailija
17/35 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hauskan pikkuinen ongelma, mutta voi silti aiheuttaa vaivaa :)

Itseä ärsyttää se, että odotan normaaleja marraskuun lämpimämpiä säitä ja aina kun katson 10 pv:n ennustetta, jossa sen viimeisille päiville (esim.14-15.11) ennustetaan jo plussa-keliä, niin tästä ku mennään pari pv. eteenpäin, niin se viimeisten päivien plussa-ennuste onkin muuttunut miinukseksi. Miksi helvetissä se voi joka kerta muuttua!?

Vierailija
18/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on itselle rankan työpäivän jälkeen mahdotonta katsoa siihen omaan koriin parista purkista se oikea maku, miten kuvittelette, että ne hyllyttäjät saavat sadoista samannäköisistä purkeista kaikki katsottua täsmälleen oikein? Ja asiakkaatkin niitä makuja siellä hyllyssä sekoittelevat.

Vierailija
19/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyllynreunan mukaanko ostat tavaran?  Kyllä mä ainakin katson pakkauksesta, mitä ostan.

Vierailija
20/35 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion banaani- ja mangojugurtitkin on ihan liian samanvärisiä pakkauksia. Pari kertaa olen ottanut väärää, pari kertaa ollut ottamassa kunnes viime hetkellä huomaan. En ole katsonut oliko hyllytetty oikein.