Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kävi työpaikallani, työkaverin kommentti "Älä vaan sano että TOI oli se sun mies" ja tirskahti

Vierailija
09.11.2016 |

Tämän työkaverin miesmaku tiedetään. Hän toitottaa aina että kuinka miehen on oltava 185cm tai yli ja pitää nostaa penkistä sen ja sen verran, tuo joka vuosi myös cosmopolitanin mieskalenterin taukohuoneeseen.

Mieheni on lyhyehkö mieheksi (167cm) ja hoikka. Minulle hän on kuitenkin äärettömän rakas ja siksi työkaverin kommentti sattui minuun.

Pitäisikö vaan unohtaa koko kommentti vai keksisinkö takaisin jonkun vastakommentin?

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaani kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on, kunnon miehen attribuutit:

- Yli 185cm

- 85-100kg

- Penkistä >100kg (sarjoja)

- Sininen vyö (tai parempi) Han Moo Doossa

- Osaa vetää Ukemin

- Jos naapuri tulee oven taakse valittamaan, varjonyrkkeilee varoitukseksi ja vetää tyylipuhtaan Ukemin.

- Tienaa yli 70000e vuodessa.

- Kuuntelee parempaa musiikkia

- Kulli on vähintään 18cm pitkä

Unohdit viimeisen vaatimuksen:

- Eikä ole oikeasti olemassa (tai jos on, niin ajattelee itsekeskeisesti ja elää vain itseään, eikä muita varten)

Ja sen järki on siellä hauiksessa, joka on ainoa asia mistä hän kykenee puhumaan.  Minä, minä, minä ja minun hauikseni.

Vierailija
102/131 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT: Mulle kävi kerran toisenlaisesti. Mies piipahti työpaikalla ja sen jälkeen työkaveri tuli kysymään "oliko TOI SUN miehes?" Kyllä. Sitten hän naurahti hermostuneesti ja lehahti punaiseksi, painui koppiinsa.

Mies illalla sanoi, että se hänen stalkkerinsa oli meillä töissä. Tää mimmi oli sitkeesti yrittänyt saada miestäni (ennen mua), mutta mies ei lämmennyt. Oli lähes vuoden pommitellut FB yksityisviesteillä ja aina kun baarissa oli nähneet, niin kylkeen liimautui kiinni jne.

Heillä ei ollut mitään fyysistä ja muutamia kertoja sanonut suoraankin, ettei ole kiinnostunut. Silti vaan jatkoi. Mies oli lopettanut lähes kokonaan sosiaalisen elämänsä, niin sitten vasta alkoi hölläämään. Poissa silmistä, pois mielestä.

Nyt duunissa on se tilanne, että tuo mimmi välttelee mua. Se on hurjan tehokas, mä en ole sitä juurikaan nähnyt kuukauteen, vaikka samassa solussa työskennellään.

Kai mun pitäisi käydä aloittamassa keskustelua sen kanssa, koska on päiviä jolloin tuo välttely vaikeuttaa töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

>alle 180cm

>mies

Voi valita vain toisen.

Vierailija
104/131 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään uskottava juttu, täytyy ottaa mallia. 4/5

Vierailija
105/131 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla vielä aika nuoria. Ei sen puoleen, osaa ne vanhemmatkin olla tyhmiä.

Mutta siis, työkaverisi on kehittymätön.

Omat miesystäväni ja mieheni ovat aina olleet sellaisia 170 cm, vähän molemmin puolin. Itse olen 170 cm ja nykyinen mieheni on lyhyempi kun kengissäni on korkoa. Miestä se ei haittaa, eikä minua. Minulla on tämän mitan lisäksi vielä sellainen perversio, että tykkään kaljuista miehistä. Sun työkaveri kuolisi nauruun varmaan sitten vähintään: kalju, n. 170 cm, painoa 66 kg. Tosin penkistä menee se 100 kg. Omasta mielestäni tietysti mulla on maailman seksikkäin ja haluttavin mies. 

Anna kullallesi suukko ja unohda koko homma. 

Vierailija
106/131 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet on niin kuumia. <3 Ne on vahvan näköisiä jämeriä paketteja. En tykkää yhtään pitkistä miehistä joilla on ällöt kuikelojalat. :P

Vierailija
107/131 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

167cm on kyllä aika lyhytkasvuinen mieheksi.

Vierailija
108/131 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi vähän samoin. Kerroin asiasta miehelleni ja kostimme. Mies runkkasi purkkiin mällit jotka sekoitin työkaverin kermakahviin. Hymyilin koko sen ajan kun työkaverini kehui sekoittamaani espressoa.

Vierailija
109/131 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet on niin kuumia. <3 Ne on vahvan näköisiä jämeriä paketteja. En tykkää yhtään pitkistä miehistä joilla on ällöt kuikelojalat. :P

Pitkät miehet on useimmiten homoseksuaaleja. Eli aika turha niitä on useinkaan katsella. Lyhyet ovat usein myös parempia tappelemaan ja lihaksikkaampia.

Vierailija
110/131 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi sydämelle, ap, et kai vain huomaamattasi ole kehaissut miestäsi silloin tällöin siinä mielessä että läsnäolevat sinua kadehtisivat?

Vierailija
111/131 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vastaus, mistä sulle ITSELLESI tulee paras mieli (koska mitä väliä jonkun törpön tirskahtelijan mielipiteistä) on todeta vain ylpeästi hymyillen "on".

Vierailija
112/131 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi vähän samoin. Kerroin asiasta miehelleni ja kostimme. Mies runkkasi purkkiin mällit jotka sekoitin työkaverin kermakahviin. Hymyilin koko sen ajan kun työkaverini kehui sekoittamaani espressoa.

Espressossa ei oo kermaa eikä maitoa.

Vierailija
113/131 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on, kunnon miehen attribuutit:

- Yli 185cm

- 85-100kg

- Penkistä >100kg (sarjoja)

- Sininen vyö (tai parempi) Han Moo Doossa

- Osaa vetää Ukemin

- Jos naapuri tulee oven taakse valittamaan, varjonyrkkeilee varoitukseksi ja vetää tyylipuhtaan Ukemin.

- Tienaa yli 70000e vuodessa.

- Kuuntelee parempaa musiikkia

- Kulli on vähintään 18cm pitkä

Entä tatskat, pitääkö olla ja millaisia? Hanna Moodo kurssille ilmoittauduin jo.

Tottakai pitää olla, tribaaleja.

Vierailija
114/131 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, oon hiukan samoilla linjoilla. Mun mielestä lyhyemmät ihmiset ovat keskimäärin kauniimpia kuin pitkät, mittasuhteet ovat jotenkin tasapainoisemmat.

Vierailija
115/131 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa törkeä ja juntti työkaveri. Tuli ihan paha mieli :( mikä joitakin ihmisiä vaivaa?

Vierailija
116/131 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies, joka ei ole ulkonäöltään aivan perinteisten komeusihanteiden mukainen. Olen kuullut tahattomia kommentteja hänen ulkonäöstään, mm. entinen pomoni tyrskähti hämmennystään muka-peitellen: TUOKO oli sun mies?

Jokaiselle näistä kommentoijista: Mun mies on parempi ja ihanampi kuin kenenkään teidän puolisot! Hän on maailman huolehtivaisin isä, tunnollinen aviomies, ahkera työntekijä, hoitaa kotityötkin toisella kädellä ja pisteenä iin päälle: hän osaa nuolla pimpulaa paremmin kuin kukaan, kenen kanssa olen ollut. Vituttaako? Hyvä.

Mistä sinä tiedät? Voi se komeakin mies olla kaikkea mainitsemaasi. Plus tietysti vielä komea.

Eiköhän ihan jokaisessa hyvässä parisuhteessa se oma puoliso ole se maailman ihanin, oli tämä sitten kome, kaunis tai ei.

Vierailija
117/131 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki nää kommentit siitä et "onko sillä itsellä miestä": Tyhjän saa pyytämättäkin. Kun menet mihin tahansa puistoon ja ravistat puuta, sieltä tippuu syliin kymmenen 167-senttistä manletia (ja tusinan verran yh-isiä). Ei ole siis mikään ylpeiltävä saavutus "saada" hukkapätkä kumppaniksi - se ei ole saavutus vaan luovuttaminen.

Itse en ole koskaan deittaillut alle 185-senttisiä miehiä ja rima on kumppanien suhteen muutenkin korkealla. Hyvin on riittänyt vipinää rakkauselämässä. Jos joku työkaveri olisi ensin ylistänyt miestään ja sitten paikalle lyllertää puutarhatonttu... Tuo kommentti saattaisi lipsahtaa itseltänikin.

Vaatikaa miehiltänne jotain tasoa!

Vain miehiä vihaava ja halveksuva feminatsi sanoo näin. Jatka vain sitä ravistelua, tuollaisen syliin edes "manletit" ei halua tippua.

Hyvä yritys, hukkapätkä. Mun syliin ei manletin tipu ihan siitä syystä, et mä en ravistele manlet-puita. Sylin on täyttänyt oma rakas nyt pian kahden vuoden ajan, ja takuulla ei ole manlet. Niitä kohti en ole ns. kussutkaan koko sinä aikana kun olen miehiä treffaillut. Hyvin on silti riittänyt miehiä, ehkä juuri siksi etten oo helppo tapaus jolle kelpaa kuka tahansa.

Hassuu kuinka puolustushalusia manleteja täällä palstalla löytyy. Tiedätte itsekin olevanne pienoismalleja oikeista miehistä, right?

Mut onneksi tosiaan teillekin löytyy ottajia niistä, jotka eivät parempia saa. ❤

Tää kommentoija on feikki. On rakentanut roolin  jossa esittää itsetietoista sutturaa jolle ihmisen arvo - oma ja muiden - on keksittyjen kriteerien mukainen ulkonäkö.  Hahmo on ihan jees, varmaan kiinnostavaa yrittää mennä tällaisen ihmiskuoren nahkoihin. Kommentointi menee vähän överiksi kuitenkin, määrä ei tuo tässä tehoa. Joku yksittäinen, terävä loukkaus on tehokkaampi kuin puhdittomien herjojen sarja. Kirjoittajasta paistaa että hän ei ole kovin tottunut sanomaan napakasti tosielämässä. Mutta jatka vaan rooliharjoituksia!

Vierailija
118/131 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut, että miehelläsi on isompi meisseli, kun työkaverisi miehellä.

Ava Gardnerilta kysyttiin miksi hän viitsii seurustella itseään pienemmän 55-kiloisen rääpäleen kanssa (Frank Sinatra). Ava Gardner vastasi tyynesti. "mutta kun se viimeinen 5 kiloa on pelkkää munaa".

Tämä tosin tapahtui aikana, jolloin aikuiset eivät vielä olleet vaipuneet 11-vuotiaan tasolle mobiililaitteidensa, pelejensä ja somejensa takia.

Vierailija
119/131 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua 3 cm pidempi eli 174 ja saan usein kuulla "lyhyestä" ja "pienestä" miehestä. Minä olen rakastunut häneen tuollaisena, sellaisena hän kelpaa. Ap, Älä välitä kateellisen ilkeilystä! 😙

Vierailija
120/131 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kommentoijia. Oma mieheni on myös AP:n miehen mittainen, mutta ei hoikka vaan todella järeärakenteinen luonnostaan ja vahva (hän sanoo itse että muistuttaa "lego-ukkoa"). Minun silmääni maailman ihanin, komein, tyylikkäin, hauskin ja rakastavin mies. En vaihtaisi yhtään kehenkään muuhun. Sokerina pohjalla mä olen keskivertoa pidempi nainen, joten mehän ollaan ihan sopusuhtaisia! :) 

Yleensä en koe että meitä katsellaan tai kommentoidaan, mutta silloin kun kommenttia tulee se on ihan hirveän rumaa. Kamalinta oli kun ensimmäisten kommentoijien joukossa oli oma äitini, joka haukkui aivan lyttyyn! Sitä luulisi että vähintään omalle äidille tärkeintä olisi se että tyttärellä on mies joka pitää hyvänä ja tekee onnelliseksi, eikä se miltä mies näyttää. 

Kaikilla meillä on mielipiteet suunilleen kaikesta ja se on ihan OK, mutta tietyissä kohdin pitäisi osata pitää mölyt mahassa. Ääneen ei tuntemattomien ulkonäköä pitäisi kommentoida. Tämä on ihan tavallista käytöstapojen omaamista. Ja miestä ei pituus pahenna niin kuin ei pahenna naistakaan. 

t. kääpiön vaimo <3