Mieheni kävi työpaikallani, työkaverin kommentti "Älä vaan sano että TOI oli se sun mies" ja tirskahti
Tämän työkaverin miesmaku tiedetään. Hän toitottaa aina että kuinka miehen on oltava 185cm tai yli ja pitää nostaa penkistä sen ja sen verran, tuo joka vuosi myös cosmopolitanin mieskalenterin taukohuoneeseen.
Mieheni on lyhyehkö mieheksi (167cm) ja hoikka. Minulle hän on kuitenkin äärettömän rakas ja siksi työkaverin kommentti sattui minuun.
Pitäisikö vaan unohtaa koko kommentti vai keksisinkö takaisin jonkun vastakommentin?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, kunnon miehen attribuutit:
- Yli 185cm
- 85-100kg
- Penkistä >100kg (sarjoja)
- Sininen vyö (tai parempi) Han Moo Doossa
- Osaa vetää Ukemin
- Jos naapuri tulee oven taakse valittamaan, varjonyrkkeilee varoitukseksi ja vetää tyylipuhtaan Ukemin.
- Tienaa yli 70000e vuodessa.
- Kuuntelee parempaa musiikkia
- Kulli on vähintään 18cm pitkä
Entä tatskat, pitääkö olla ja millaisia? Hanna Moodo kurssille ilmoittauduin jo.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska että naiset yleensä myöntää avoimesti että lyhyet miehet eivät ole miehiä mutta kun vastaavasti sanottaisiin lihavista naisista niin jumakauta sitä paskamyrskyä esim mediassa :D
Sitä nyt ei tiedä kuka näiden av-palstan kirjoitusten takana on. Oikeasti ilkeitä vai pelkästään sääliä hakevia ihmisiä. Vähän kriittistä otetta nyt mukaan jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Aika hauska että naiset yleensä myöntää avoimesti että lyhyet miehet eivät ole miehiä mutta kun vastaavasti sanottaisiin lihavista naisista niin jumakauta sitä paskamyrskyä esim mediassa :D
Tuota... no sanotaan sitten: Lihavat naiset ei ole miehiä!
Paskamyrsky alkakoon!
Kyllä tämä ap on tavallista jos olet kaunis nainen ja sinulla ei typeryksien mielestä ole komeaaa miestä muka. Nämä tyypit ovat myrkkytynnyreitä. Ajattele ettet voi millään kontrolloida niitä kaikkia ja se helpottaa.
Mun mies on 170 cm, eli melko lyhyt. Kuitenkin maskuliinisempi ja äijempi kuin moni muu tuntemani mies. Se osaa ottaa naisen ja on vielä niin törkeen hyvä nuoleen että järki lähtee.
Juttuhan on niin, että puoliso otetaan itselle, ei muille. Mä olisin varmaan ap:na ärähtänyt tuollaiselle tollo-työkaverille, että "mikäs vika mun miehessäni sun mielestä oikein on? Että annas ny tulla, kun sua hihityttää? Silmät väärällä paikalla?"
(jos työkaverisi on ikisinkku, niin eipä ihme että on..)
Sinun ei kannata enää muistella tai puuttua ääneen koko asiaan vaan anna olla. Mitä sitä 'helmiä sioille', kuten sanotaan. Ei se ymmärrä kuitenkaan. Nyt tiedät millainen työkaverisi on eli ei ainakaan koskaan sinun lähenen ystävä mutta ei tarvitsekaan; tulet hänen kanssaan toimeen mutta ei tarvitse olla läheisempi ystävä. Tällaisia on aina olemassa jokaisessa työpaikassa. Ja takana on kateus ja katkeruus toisen onnesta. Katsopa julkkisparejakin. Monet ovat niin että nainen on pitempi kuim mies ja silti ovat onnellisia eikä se heitä haittaa. Ole sinä vain onnellinen miehestäsi ja teidän rakkaudrestanne ja jätä tällaiset typeryydet omaan arvoonsa. Tulet unohtamaan asian ajan kanssa, mutta et sitä, että työkaverisi on moukka.
No mutta eiks se ole hyvä, ettei sun työkaveri kuolaa sun miestäs..? O.O
Todella törkeä. Pitäisin vain ne pakolliset välit. En kertoisi mitään yksityiselämästäni.
Olikose Brad Bitt sunnilleen tuon pituinen kuin miehesi? Vautsivau! Michael Douglas ja monet muut ihaillut miehet ovat n. 170 cm pitkiä. Eli ei se miehen pituudesta ole karisma kiinni.
Vierailija kirjoitti:
- Yli 185cm
- 85-100kg
- Osaa vetää Ukemin
- Jos naapuri tulee oven taakse valittamaan, varjonyrkkeilee varoitukseksi ja vetää tyylipuhtaan Ukemin.
Täs ois Kalevauvalle hyvää biisimatskuu.;D
Vierailija kirjoitti:
- Yli 185cm
- 85-100kg
- Osaa vetää Ukemin
"varjonyrkkeilee varoitukseksi" ehottomasti vuoden paras :)
Minä join kahvia kaverini kanssa kahvilassa, ja puhelin soi. Kaverini sanoi että uusi miehensä tulee moikkaamaan. Ovat seurustelleet 4kk enkö ollut vieläkään nähnyt häntä joten olin innoissani. Mies kun asteli paikalle, molemmilta loksahti leuat auki. Olin pettänyt omaa miestäni juuri tämän miehen kanssa viikkoa aiksisemmin....
Kaverini sitten miehen lähdettyä rupesi tivaamaan että miksi näytin niin pettyneeltä, eikö mies ollutkaan kiva tms. Minä siihen sopersin että 'odotin vain erinäköistä'...
Joko jätät kommentit huomioimatta ja puhut entistä ylpeämmin miehestösi tai toteat työkaverillesi: 'Meillä nyt arvosteaan hieman eri tason asioita kuin ulkonäkö..' Ja naurahdat perään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mies, joka ei ole ulkonäöltään aivan perinteisten komeusihanteiden mukainen. Olen kuullut tahattomia kommentteja hänen ulkonäöstään, mm. entinen pomoni tyrskähti hämmennystään muka-peitellen: TUOKO oli sun mies?
Jokaiselle näistä kommentoijista: Mun mies on parempi ja ihanampi kuin kenenkään teidän puolisot! Hän on maailman huolehtivaisin isä, tunnollinen aviomies, ahkera työntekijä, hoitaa kotityötkin toisella kädellä ja pisteenä iin päälle: hän osaa nuolla pimpulaa paremmin kuin kukaan, kenen kanssa olen ollut. Vituttaako? Hyvä.
Mistä sinä tiedät? Voi se komeakin mies olla kaikkea mainitsemaasi. Plus tietysti vielä komea.
pituudella ei ole minulle merkitystä ainakaan. Aviomies on pitkä ja mun silmissä suloisin ja komein mut pituus ei ollut syy rakastumiseen tai ees ihastumiseen. Häntä ennen seurustelin melko lyhyen, 170, miehen kans. Itte olen 175 eli oli mua lyhyempi. Pidin häntä seksikkäänä, äly oli se juttu kuten nykyisenkin kans, kun tää tutkija teki niitä yhtälöitään joista en tajunnut mitään kun olen ihan eri alalla niin näin hänet tosi haluttavana.
Pointti: ainakin mulle viehättävyys on niin monen asian summa että pituus yksistään ei vaikuta suuntaan tai toiseen. Se että aviomies on pitkä, on sattumaa. Ihastuin hänessäkin älyyn ja nokkeluuteen ekana :)
Vierailija kirjoitti:
- Yli 185cm
- 85-100kg
- Osaa vetää Ukemin
Unohdit viimeisen vaatimuksen:
- Eikä ole oikeasti olemassa (tai jos on, niin ajattelee itsekeskeisesti ja elää vain itseään, eikä muita varten)
Vain naisilta voi odottaa noin typerää käytöstä. Miestenmaailmassa tuollaisen kommentin suustaan päästäneelle paskakasalle olisi tehty selväksi, että se oli viimeinen kerta, ja seuraavasta samanlaisesta napsahtaa turpaan.
'Minun kultani kaunis on, vaik on kaitaluinen. Kun minä vien sen markkinoille, niin hevosetkin nauraa.'