Mieheni kävi työpaikallani, työkaverin kommentti "Älä vaan sano että TOI oli se sun mies" ja tirskahti
Tämän työkaverin miesmaku tiedetään. Hän toitottaa aina että kuinka miehen on oltava 185cm tai yli ja pitää nostaa penkistä sen ja sen verran, tuo joka vuosi myös cosmopolitanin mieskalenterin taukohuoneeseen.
Mieheni on lyhyehkö mieheksi (167cm) ja hoikka. Minulle hän on kuitenkin äärettömän rakas ja siksi työkaverin kommentti sattui minuun.
Pitäisikö vaan unohtaa koko kommentti vai keksisinkö takaisin jonkun vastakommentin?
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sattui sinuun? Jos mies on sinulle täydellinen, niin mitä jonkun toisen mielipide liikuttaa ja ainakaan kukaan tuollainen ei tule tyrkyttämään itseään hänelle.
Koska totuus on se että pituus miehellä on oikeasti naisilla se melkeimpä tärkein tekijä miehessä. Aloittajalla on ehkä kamppailua omantunnon kanssaan siitä voittaako rakkaus vai se että ei itsekään pidä miestään viehättävänä siis ulkoisesti. Siksi kollegansa kommentti varmaan kirpaisi.Uskoisin että tämä on ongelma kaikkien pariutuminen lyhyiden miesten naisilla ( mikäli naisen on onnistunut edes saamaan )vaikka eihän sitä myönnetä. Itse siis lyhyt mies ja tiedän nämä kuviot hyvin.
Tämä taitaakin olla se syy miksi lyhyenä miehenä olen niin masentunut, kyllästynyt elämään sekä itsetuhoinen ja mietin elämäni lopettamista. Raskasta on kun kaikki vähättelee arvoani vain yhden ominaisuuden takia ja siksi kukaan nainenkaan ei voi rakastaa tai pitää komeana minua. Tuntuu varmaan samalta kuin kärsiä kehitysvammaisuudesta sosiaalisesti: kantaen taakkaa mille ei itse ole tehnyt mitään ansaitakseen sitä.
Itse olin n 15 v sinkkuna ihan kauniin näköinen. Mulla oli kiiltävät, siis hyväkuntoiset vaaleat pitkät hiukset, isot siniset silmät, pukeudun aina ihan klassisesti ja olen töissä hyvin naismaisessa työssä.
En saanut miesten päitä käännettyä kun kävelin ohi, mutta jos olin seurassa, jossa oli miehiä ja naisia, sain aina illan päätteeksi puhelinnroita.
Tapasin mieheni baarissa. Olin työkaverini kanssa siellä, hän on , siis nainen, alle 160 cm pitkä, hyvin pyöreä, on ollut nuorena paha akne ja naama on täynnä epätasaisuuksia . Puhuu aika härskejä ja käy suoraa esim miehen takapuoleen kiinni. Ja on minua yli 10 v vanhempi.
Työkaverin asiakas oli ravintolassa ja menimme samaan seuraan . Työkaveri iski nykyiseen mieheeni silmät heti, mutta työkaveri jäi vaille huomiota. Me siis istuimme pöydässä ja tämä heitteli juttuja koko ajan ja mies kauniisti ne torjui.
Lopulta työkaveri pyysi mua vessaan ja sanoi nyt vaihdetaan paikkaa. Tää on täynnä ällötyksiä tai jotain vst. Ilmoitin jääväni ja työkaveri lähti yksin.
Me sitten aloimme siitä illasta asti seurustelemaan mieheni kanssa, menimme aikanaan naimisiin ja työkaveri polttareissa kertoi kun hän oli heti nähnyt meistä tulee pari ja oli naittanut meidät.
Maanantaina työkaveri heti kahvipöydässä kertoi kuinka rumia miehiä oli liikkeellä jne. Olin hiljaa kun mehän olimme miehen kanssa tavattu vasta pari pv aikaisemmin.
Kun juttu oli jatkunut jo jonkin aikaa, tuli mies hakemaan minut töistä ja työkaverin silmät olivat tippua päästä. Miehelläni oli silloin hyvin pitkät ja tummat hiukset, jäi hyvin mieleen.
Kesäjuhlissa työkaveri kertoi kyllä mies olisi päässyt hänenkin luo, mutta valitsi sitten minut.
No joo, jotkut valittaa ja jotkut jäävät ilman.
Vierailija kirjoitti:
Tämän työkaverin miesmaku tiedetään. Hän toitottaa aina että kuinka miehen on oltava 185cm tai yli ja pitää nostaa penkistä sen ja sen verran, tuo joka vuosi myös cosmopolitanin mieskalenterin taukohuoneeseen.
Mieheni on lyhyehkö mieheksi (167cm) ja hoikka. Minulle hän on kuitenkin äärettömän rakas ja siksi työkaverin kommentti sattui minuun.
Pitäisikö vaan unohtaa koko kommentti vai keksisinkö takaisin jonkun vastakommentin?
vastaa jos akka kuolaa kalenterin miehiä sun naamalla tollasia ei saa, tai hyvä jos jaksaa nostaa x kg kun et ole mikään pikkukeiju... tai ehkä kannattaa vaan olla
Koska totuus on se että pituus miehellä on oikeasti naisilla se melkeimpä tärkein tekijä miehessä. Aloittajalla on ehkä kamppailua omantunnon kanssaan siitä voittaako rakkaus vai se että ei itsekään pidä miestään viehättävänä siis ulkoisesti. Siksi kollegansa kommentti varmaan kirpaisi.Uskoisin että tämä on ongelma kaikkien pariutuminen lyhyiden miesten naisilla ( mikäli naisen on onnistunut edes saamaan )vaikka eihän sitä myönnetä. Itse siis lyhyt mies ja tiedän nämä kuviot hyvin.
Aivan naulan kantaan. Jos pituus ei oikeasti aloittajaa yhtään mietityttäisi, ei hän olisi tulkinnut työkaverin kommentin johtuneen nimenomaan siitä.
Terv. Mies 168 cm
Käyttäjä2995 kirjoitti:
Älä välitä,jos joku on niin pinnallinen että arvostelee ihmisarvon pituuden tai ulkonäön perusteella hänellä on vielä paljon opittavaa elämässään
Tai toisinsanoen, hän ei ole vielä oppinut elämästä mitään.
Törppö ja käytöstavaton on tämä sinun työkaverisi. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tuollaiset kommentoinit. Kertoo kommentoijasta itsestään aika paljon, jos muista heittelee tuollaisia (loukkaavia) kommentteja, varsinkin kun ulkonäöstä puhutaan, mihin ei kellään tulisi olla mitään sanomista, varsinkaan negatiivisessa mielessä. Päässään voi ajatella mitä haluaa, mutta fiksu ihminen ei niitä ajatuksia tuo ilmi eikä esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se sattui sinuun? Jos mies on sinulle täydellinen, niin mitä jonkun toisen mielipide liikuttaa ja ainakaan kukaan tuollainen ei tule tyrkyttämään itseään hänelle.
No en kyllä usko että tuosta on kyse. Tuntuuhan se nyt yksinkertaisesti aina pahalta jos rakkaasta ja tärkeästä ihmisestä sanotaan pahasti. Lapsellinen työkaveri sinulla, hän ei ehkä itse ole koskaan ollut rakastunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos et tosta kohtaa heti osannut vastata huumorilla niin anna olla. Jälkeen päin "selittelemällä" sitä kaivaa vaan itselleen syvemmän kuopan, josta ei helpolla pois pääse.
Voihan sitä joskus sanoa vaikka, että menee rakkaan ukon kanssa syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä usko että tuosta on kyse. Tuntuuhan se nyt yksinkertaisesti aina pahalta jos rakkaasta ja tärkeästä ihmisestä sanotaan pahasti. Lapsellinen työkaveri sinulla, hän ei ehkä itse ole koskaan ollut rakastunut.
Mä uskon kyllä että se on juuri noin. Jotenkin se kirpaisi aptä, ei muuten olisi edes kiinnittänyt huomiota. Ilkeä työkaveri, jotenkin tyytymätön ap. Mulla oli lyhyt mies ja harmiksi en vaan kokenut häntä seksikkäänä. Oli aika hintelä ja aina oon halunnut kokea oloni siroksi ja pienemmäksi kuin mies. Ehkä jos olis ollut enemmän massaa. Suhde lopulta katkesi mun haluttomuuteen vaikka yritin vuosia.
Muita kommentteja lukematta, ei v*ttu mikä törppö.
Jätä täysin omaan arvoonsa tökerine kommentteineen, äläkä alennu samalle tasolle (haukkumaan häntä tai miestään tai ketään muutakaan). Ehkä joskus tajuaa oman tyhmyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas inhottavasti sanottu sun työkaverilta. Jätä omaan arvoonsa ja nauti siitä että sulla hyvä on mies jota rakastat. Arvaanko oikein että työkaverisi on sinkku?
Kaikki sinkuthan on kateellisia tästä suuresta saavutuksesta, kun joku nainen on saanut itsellee miehen josta voi tehdä oman egonsa jatkeen ja jonka avulla voi päteä, kun jollakin ei sitä miestä ole.
Minäkin sinkkuäiti mollaan kavereitten miehiä ajankulukseni. Kieltämättä tuo kommentti sinkkuudesta särähti,mutta ehkä se ei ollut täysin harkittu kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon kyllä että se on juuri noin. Jotenkin se kirpaisi aptä, ei muuten olisi edes kiinnittänyt huomiota. Ilkeä työkaveri, jotenkin tyytymätön ap. Mulla oli lyhyt mies ja harmiksi en vaan kokenut häntä seksikkäänä. Oli aika hintelä ja aina oon halunnut kokea oloni siroksi ja pienemmäksi kuin mies. Ehkä jos olis ollut enemmän massaa. Suhde lopulta katkesi mun haluttomuuteen vaikka yritin vuosia.
Et sitten vienyt sitä hintelää exääsi salille ja syöttänyt proteiinia ja pasta.
Olen puhunut kirjoitti:
Tämä taitaakin olla se syy miksi lyhyenä miehenä olen niin masentunut, kyllästynyt elämään sekä itsetuhoinen ja mietin elämäni lopettamista. Raskasta on kun kaikki vähättelee arvoani vain yhden ominaisuuden takia ja siksi kukaan nainenkaan ei voi rakastaa tai pitää komeana minua. Tuntuu varmaan samalta kuin kärsiä kehitysvammaisuudesta sosiaalisesti: kantaen taakkaa mille ei itse ole tehnyt mitään ansaitakseen sitä.
Olin pitkään ihastunut yhteen itseäni lyhyempään ja suoraan sanottuna ei-niin-komeaan koulutoveriin. Hän oli päälle päin ilkeä, varsinkin naisille, mutta jotenkin näin hänen sisimpäänsä ja se mies sisällä oli suloinen nallekarhu. Mitään en ihastumiselle tehnyt kun olen parisuhteessa, joten parempi vain unohtaa.
Tunnen myös oikeastikin pariutuneita lyhyitä miehiä. Elämä on lyhyelle miehelle varmaan käsittämättömän raskasta. Toisaalta, kun löydät naisen, joka sinua rakastaa tiedät ainakin, että sinua rakastetaan itsesi vuoksi, ei pitkän varren tms. attribuuttien vuoksi.
Vähän sama kuin baarissa ollessa kun saa huomiota täydessä tällingissä sitä miettii, että näkisitpä aamulla finnisen naamani...
Itsekin olen toisaalta aika pinnallinen ja veemäinen ihminen, mutta on sydämen sivistystä osata sosiaalisissa tilanteissa piilottaa ne mädät kohdat pinnan alle ja kohdella ihmisiä kunnolla. Harmi ettei moni osaa ja sitten naljaillaan asioista joille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri ei ole mallin mitoissa siis, on itse ylipainoinen mutta kutsuu itseään kurvikkaaksi. On sinkku, rehentelee aina kuinka baarissa taas niin moni mies yritti iskeä.
ap
Tolla asenteella ja luonteella se tulee oleen yksin ikuisesti. Samalla kun sä taas pääset käpertyyn oman miehes kainaloon iltaisin. Ihan oikeesti arleettimiehet ei halus kurvikkaita naisia. Enkä yritä siis haukkua ketään koon puolesta, mutta elämäntyylit eroaa niin paljon toisistaan että suhdetta tuskin syntyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas inhottavasti sanottu sun työkaverilta. Jätä omaan arvoonsa ja nauti siitä että sulla hyvä on mies jota rakastat. Arvaanko oikein että työkaverisi on sinkku?
Kaikki sinkuthan on kateellisia tästä suuresta saavutuksesta, kun joku nainen on saanut itsellee miehen josta voi tehdä oman egonsa jatkeen ja jonka avulla voi päteä, kun jollakin ei sitä miestä ole.
Ei varmasti kaikki sinkut, kyllä suurin osa sinkuista on kivoja ihmisiä joilla ei oo tarvetta mollata toisen puolisoa. Mutta todennäköisemmin tollanen kommentti tulee sinkun kuin seurustelevan suusta.
Minulla on mies, joka ei ole ulkonäöltään aivan perinteisten komeusihanteiden mukainen. Olen kuullut tahattomia kommentteja hänen ulkonäöstään, mm. entinen pomoni tyrskähti hämmennystään muka-peitellen: TUOKO oli sun mies?
Jokaiselle näistä kommentoijista: Mun mies on parempi ja ihanampi kuin kenenkään teidän puolisot! Hän on maailman huolehtivaisin isä, tunnollinen aviomies, ahkera työntekijä, hoitaa kotityötkin toisella kädellä ja pisteenä iin päälle: hän osaa nuolla pimpulaa paremmin kuin kukaan, kenen kanssa olen ollut. Vituttaako? Hyvä.
Voit joskus perjantaina sanoa iloisesti, että olet niin onnellinen, kun saat viettää viikonlopun ihanan miehesi kanssa ja aiotte kokkailla hyvää ruokaa ym. Se tuntuu sinkusta pahalta, jos ei ole ketään kenen kanssa olla. Ei se määrä (cm) vaan se laatu!
Vierailija kirjoitti:
Olisit sanonut, että miehelläsi on isompi meisseli, kun työkaverisi miehellä.
Ron Jeremykin on 168 cm ja meisseli 24 cm :)
Kiitos kohteliaasta ja huomaavaisesta kommentistasi, joka kertoi sinun olevan fiksu ihminen.