Mieheni kävi työpaikallani, työkaverin kommentti "Älä vaan sano että TOI oli se sun mies" ja tirskahti
Tämän työkaverin miesmaku tiedetään. Hän toitottaa aina että kuinka miehen on oltava 185cm tai yli ja pitää nostaa penkistä sen ja sen verran, tuo joka vuosi myös cosmopolitanin mieskalenterin taukohuoneeseen.
Mieheni on lyhyehkö mieheksi (167cm) ja hoikka. Minulle hän on kuitenkin äärettömän rakas ja siksi työkaverin kommentti sattui minuun.
Pitäisikö vaan unohtaa koko kommentti vai keksisinkö takaisin jonkun vastakommentin?
Kommentit (131)
Tollaiset ihmiset pitää vaan jättää omaan arvoonsa, jos on niin yksinkertainen ettei tajua kaikilla olevan erilainen maku niin antaa olla. Minä en pidä lyhyistä miehistä, en silti ikinä sanoisi mitään tuollaista kaverilleni joka pitää. Se että minä en tunne vetoa jonkun näköisiin/kokoisiin miehiin ei silti tarkoita ettäkö suhtautuisin heihin ikävästä.
Oma mieheni on hyvännäköinen muidenkin mielestä kuin omastani, ehkä jos olisi pakko arvostella niin "ylemmällä tasolla" kuin minä. Kuitenkin olen ihan perusnätti ja huolehdin ulkonäöstäni. Oli aika ikävää kun eräs työkaverini näki mieheni kuvan puhelimeni näytöltä kun käskin hänen katsoa paljonko kello on ja hän tokaisi jotenkin "onko tuo sun mies? Wow, sehän on hyvännäköinen, en olis uskonu!". Niinku kiitos paljon... Jotenkin surullista kun täälläkin on paljon ketjuja joissa mietitään että miksi hyvännäköiset miehet ovat ottaneet niin paljon rumemman naisen. Kaikki meistä eivät valitse puolisoa ulkopuolisten ihmisten kauneusihanteiden mukaan!
Miehesi on varmasti nussinut sitä työkaveriasi :-)
Liian paljon omaa ulkonäköä paremmannäköistä ei oikein kannata naida (avioliitto) sillä usein niillä tosi hyvännäköisillä on sitten työelämässä niin paljon ottajia vaikka ovatkin naimisissa että saattaapi tulla ero.
Samantasoinen se olla pitää suunnilleen. Kun on tavallisennäköinen mies niin saa pitää itsellään varmemmin ja kukaan ei tiedäkkään kuinka kiva ja hyvä se on.
Jätä omaan arvoonsa. Ja jos tulee uudelleen puheeks, niin parhaiten annat opetuksen vastaamalla jotain itsevarmaa. Tiedät itsekin, että ulkonäkö ei merkitse, luultavasti työkaveri tietää tämän sisimmässään myös. Itse olisin sanonut, että arvostelee vielä mun miestä niin vedän turpaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tollaiset ihmiset pitää vaan jättää omaan arvoonsa, jos on niin yksinkertainen ettei tajua kaikilla olevan erilainen maku niin antaa olla. Minä en pidä lyhyistä miehistä, en silti ikinä sanoisi mitään tuollaista kaverilleni joka pitää. Se että minä en tunne vetoa jonkun näköisiin/kokoisiin miehiin ei silti tarkoita ettäkö suhtautuisin heihin ikävästä.
Oma mieheni on hyvännäköinen muidenkin mielestä kuin omastani, ehkä jos olisi pakko arvostella niin "ylemmällä tasolla" kuin minä. Kuitenkin olen ihan perusnätti ja huolehdin ulkonäöstäni. Oli aika ikävää kun eräs työkaverini näki mieheni kuvan puhelimeni näytöltä kun käskin hänen katsoa paljonko kello on ja hän tokaisi jotenkin "onko tuo sun mies? Wow, sehän on hyvännäköinen, en olis uskonu!". Niinku kiitos paljon... Jotenkin surullista kun täälläkin on paljon ketjuja joissa mietitään että miksi hyvännäköiset miehet ovat ottaneet niin paljon rumemman naisen. Kaikki meistä eivät valitse puolisoa ulkopuolisten ihmisten kauneusihanteiden mukaan!
Tämä johtuu siitä että naiset voivat saada itseään paremman miehen mutta miehet taas eivät. Aika yleistä tuo kun katselee pareja.
Sano suoraan, että se loukkasi sinua ja että rakastat ja arvostat miestäsi. Amor vincit omnia, rakkaus voittaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu siitä että naiset voivat saada itseään paremman miehen mutta miehet taas eivät. Aika yleistä tuo kun katselee pareja.
BS! Miehet saavat myös itseään paremman miehen tai naisen! Varsinkin kamalat rasvaset patut taluttavat upeita naisia liekassaan, sehän on vanha juttu.
Käyttäjä2995 kirjoitti:
Älä välitä,jos joku on niin pinnallinen että arvostelee ihmisarvon pituuden tai ulkonäön perusteella hänellä on vielä paljon opittavaa elämässään
Öö... 95% naisista?
nohh, ap, eipä tuota sun "miestä" voi oikein parhalla tahdollaankaan mieheksi sanoa----- hiirulainenhan se on noilla mitoilla.
Älä välitä tyhmyreistä. Jotkut ei saa koskaan kokea oikeaa rakkautta. Työkaverisi on tyhmä.
Eikä pituus vaikuta kullin pituuteen siis jos tyhmät lukee tätä.
Itse olen saanut hyvin samantapaisen kommentin naurahduksen kanssa työkaverilta vuosia sitten. Työkaverini oli hoikka, kaunis sinkku joten oli varmasti kysyntää. Ja tietysti tiukat kriteerit hänelläkin, kenen kanssa seurustelee.
Ei siinä mitään, mutta miksi täytyy ilkeillä ja osoittaa halveksuntaa, jos toinen on onnellisesti yhdessä miehen kanssa joka ei toisen laatuvaatimuksia täytä? Miksi??? Kaunis työkaverini oli sen jälkeen omissa silmissäni vähemmän kaunis.