Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mulla on paljon vihamiehiä

Vierailija
09.11.2016 |

En jaksanut masennukseni takia siivota eikä voitu pitää lapsen synttäreitä. Nyt sitten on mies ja muu suku vihainen mulle. Kaverisynttärit pidettiin (ei kotona) mutta sukulaisynttäreitä ei pidetty. Mies ei halua siivota, on kuulemma mun hommani ja kiukuttelee siitä. Onko tuo muka ok käytöstä?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen masennus on erilainen. Hienoa että lapsellasi oli synttärit. Jos suku tahtoo tulla kylään, niin omat kahvit mukaan. Siivousta voi myös ulkoistaa, on erilaisia vaihtoehtoja. Inhottavaa jos sellainen jolla ei ole ikinä mitään alavirettä antaa "hyviä neuvoja". Syyllisyyskuormitusta tuskin kukaan haluaa. Siinä asiassa kyllä ollaan oikeilla jäljillä että ihminen on itse vastuussa oman sairautensa hoitamisesta, ja pieni puuhastelu saattaa olla ihan kivaakin.

Uskoisin että avaimet parantumiseen löytyy meidän jokaisen sisikunnasta. Ne vaan pitää etsiä.

Mielenterveyskuntoutujalle kuntoutuminen on toisinaan sellaista viisi askelta eteen, kahdeksan taakse -meininkiä.

Mitään täsmäpilleriä ei näihin asioihin ole.

Tässä tilanteessa mä mielelläni ulkoistaisin siivouksen mutta kun se ei miehelle sovi, niin ei voi mitään.

Höpsistä höps. Mies tekee kertomasi mukaan 12 tunnin työpäiviä joka päivä. Tilaat sen siivoojan ja maksat sen itse, eikä mies tiedä asiasta yhtään mitään, eihän hän ole sitä näkemässä. Näkee vain, että siivottu on.

Vierailija
62/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paljon vihamiehiä?"

Kun mies on kiukkuinen, että et ole siivonnut kämppää ja lapsen kummisetä olisi halunnut tulla synttäreille, mutta ei päässyt?

Yritäpä asettaa asiat mittasuhteisiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi miehesi elättää yksin koko perheen? Etkö ole kuntoutustuella tai työkyvyttömyyseläkkeellä?

No mietipä kenen avaus tämä on...

Vierailija
64/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuossa ole paljon muutakin kuin se siivous ja synttärit. Ei se paljon tarvi kun pienetkin asiat tuntuu mahdottomilta. Ja niistä pienistä asioista kasataan valtava vuori. Yksi asia johtaa toiseen ja kohta kaikki kiertää kehää.. Ei kukaan voi olla onnellinen kotona, sotkun keskellä, saamatta tehdä mitään tuottavaa.. Ja tuosta miehestä on parasta olla sanomatta mitään.. Hän on saanut ap.n mielessä jonkun ihmeellisen aseman, saa määrätä, on pelastaja ja hallitsija..

Vierailija
65/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ammattivalittaja

Vierailija
66/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut masennukseni takia siivota eikä voitu pitää lapsen synttäreitä. Nyt sitten on mies ja muu suku vihainen mulle. Kaverisynttärit pidettiin (ei kotona) mutta sukulaisynttäreitä ei pidetty. Mies ei halua siivota, on kuulemma mun hommani ja kiukuttelee siitä. Onko tuo muka ok käytöstä?

Mies painaa töitä 24/7 (kuten olet itse tuhat kertaa kertonut) elättääkseen teidän perheen. Sä olet ollut viimeiset 20 vuotta kotona. Ei millään pahalla, mutta eiköhän se siivoaminen tosiaan kuuluisi sulle. Ja ainakin on erittäin ymmärrettävää, että miestä kiukuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme