Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mulla on paljon vihamiehiä

Vierailija
09.11.2016 |

En jaksanut masennukseni takia siivota eikä voitu pitää lapsen synttäreitä. Nyt sitten on mies ja muu suku vihainen mulle. Kaverisynttärit pidettiin (ei kotona) mutta sukulaisynttäreitä ei pidetty. Mies ei halua siivota, on kuulemma mun hommani ja kiukuttelee siitä. Onko tuo muka ok käytöstä?

Kommentit (66)

1/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukutteleeko se oikeasti vai toivoisitko sinä sen kiukuttelelevan? Piehtaroitko ajatuksessa että suku olisi sulle vihainen?

2/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukutteleeko se oikeasti vai toivoisitko sinä sen kiukuttelelevan? Piehtaroitko ajatuksessa että suku olisi sulle vihainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Ihan oikeasti huusi mulle asiasta viikonloppuna joten kuvitelmaa se ei ole. Sukulaiset on myös huomauttaneet asiasta.

Vierailija
4/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sotkuista teillä sitten on? Onko lapsi harmissaan kun toisia synttäreitä ei vietetty? Mun mielestä yhdet synttärit (eli kaverisynttärit) riittää. Sukulaiset on vaa pakollisia riesoja joita lapsi on velvoitettu viihdyttämään, että saa lahjat. Tai näin ainakin itse lapsena koin.

5/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Ihan oikeasti huusi mulle asiasta viikonloppuna joten kuvitelmaa se ei ole. Sukulaiset on myös huomauttaneet asiasta.

Eli huusi sinulle että sun pitää siivota että saadaan lapsen synttärit järjestettyä? Ja sukulaiset kyselevät onko syntymäpäiviä?

Vierailija
6/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sotkuista teillä sitten on? Onko lapsi harmissaan kun toisia synttäreitä ei vietetty? Mun mielestä yhdet synttärit (eli kaverisynttärit) riittää. Sukulaiset on vaa pakollisia riesoja joita lapsi on velvoitettu viihdyttämään, että saa lahjat. Tai näin ainakin itse lapsena koin.

Melko sotkuista kun tavaraa on liikaa eikä sitä kukaan anna heittää pois. On lapsi varmaan osittain harmistunut mutta varmasti vaan lahjojen takia. Ajattelin jos mies auttaisi siivouksessa mutta ei kuulemma halua ja on yksin mun hommani.

Vierailija
7/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Eli huusi sinulle että sun pitää siivota että saadaan lapsen synttärit järjestettyä? Ja sukulaiset kyselevät onko syntymäpäiviä?

Juuri näin.

Vierailija
8/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut masennukseen apua? Saatko siihen mieheltäsi tukea?

9/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin ei se että joku kysyy, ole huomauttelemista. Ja mies koittaa varmasti omalla tavallaan saada kiskaistua sut pystyyn ja on huolissaan ja turhautunut.

Miten sä ajattelit parantua, jos et meinaa aloittaa mistään, esim. nyt se siivous ja ne synttärit?

Vierailija
10/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hakenut masennukseen apua? Saatko siihen mieheltäsi tukea?

Masennuksen hoitoon on kokeiltu vaikka mitä mutta mikään ei auta. En saa mieheltäni tukea yhtään mihinkään asiaan.

11/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on kato sekin vähän kummaa jos sä makaat masentuneena sohvalla ja mies siivoaa..

Vierailija
12/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

No ensinnäkin ei se että joku kysyy, ole huomauttelemista. Ja mies koittaa varmasti omalla tavallaan saada kiskaistua sut pystyyn ja on huolissaan ja turhautunut.

Miten sä ajattelit parantua, jos et meinaa aloittaa mistään, esim. nyt se siivous ja ne synttärit?

En mä usko että tulen ikinä parantumaan. Mieheni tiesi nämä , monet muut asiat ja vaikeudet kun meni kanssani naimisiin. Ei vaan jaksa niitä.

Vierailija
13/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
14/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

..on kato sekin vähän kummaa jos sä makaat masentuneena sohvalla ja mies siivoaa..

Ei se siivoa.

15/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ei se siivoa, en siivoisi minäkään jos toinen vain lorvisi. Ei voi jättää asioita toisten hoidettavaksi ja kuvitella että muut hoitaa asiat ympärillä että itse saa olla rauhassa masentunut. Et sä paranekaan ikinä jos et itse ota vastuuta mistään.

Vierailija
16/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Nii ei se siivoa, en siivoisi minäkään jos toinen vain lorvisi. Ei voi jättää asioita toisten hoidettavaksi ja kuvitella että muut hoitaa asiat ympärillä että itse saa olla rauhassa masentunut. Et sä paranekaan ikinä jos et itse ota vastuuta mistään.

En varmasti paranekkaan. Tässä on paljon isommista jutuista kun siivoamisesta tämä minun masennus saanut alkunsa. Se ettei mies sitä tajua niin sille ei sitten voi mitään.

17/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kannata kuvitella maailman olevan niin pehmeä, että se rupeaa pyörimään ympärillä kun itsellä on vaikeaa. Kaikilla on vastuu omasta olotilastaan. Kammottavaa mutta sun kannattaisi nyt koittaa aloittaa jostain ja huomata että se saattaa helpottaa. Romun ja paskan keskellä ihminen masentuu entisestään.

Vierailija
18/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Ja ei kannata kuvitella maailman olevan niin pehmeä, että se rupeaa pyörimään ympärillä kun itsellä on vaikeaa. Kaikilla on vastuu omasta olotilastaan. Kammottavaa mutta sun kannattaisi nyt koittaa aloittaa jostain ja huomata että se saattaa helpottaa. Romun ja paskan keskellä ihminen masentuu entisestään.

Jos saan siivottua se helpottaa ihan hetkeksi. Sitten mies alkaa taas syyttelemään muista jutuista ja masennun lisää. Hän tiesi kun minut otti kaikki vaikeudet. Nyt hän ei niitä kestä.

19/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

En varmasti paranekkaan. Tässä on paljon isommista jutuista kun siivoamisesta tämä minun masennus saanut alkunsa. Se ettei mies sitä tajua niin sille ei sitten voi mitään.

Eli toivot loputtomasti miehen ottavan vastuun sun olotilasta. Itse tässä kiteytät pahan olon siihen siivoamiseen. Mistä se masennus sitten on saanut alkunsa? Siitä että luovutit?

Vierailija
20/66 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väiti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väiti kirjoitti:

Eli toivot loputtomasti miehen ottavan vastuun sun olotilasta. Itse tässä kiteytät pahan olon siihen siivoamiseen. Mistä se masennus sitten on saanut alkunsa? Siitä että luovutit?

Siitä että olen syrjäytynyt. Ja se miksi olen syrjäytynyt on pitkä tarina enkä sitä tänne laita. Joka tapauksessa mies luuli esim että jaksaa elättää yksin perheen mutta ei sitten jaksakkaan. Joten ei tässä tulevaisuutta tällaisella suhteella ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi