Voisiko joku Trumppia hehkuttava kertoa mitä hyvää hänen valinnallaan on SUOMEN kannalta
En nyt ihan äkkiä keksi mitään...
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Mun mieheni ja siskoni kannattaa Trumppia. Ovat muutenkin sen verran omituisia ettei niitä kukaan käsitä. Ovat esim kovia kokoomuksen kannattajia vaikka molemmat ovat pienipalkkaisia. Kuka tajuaa.
Tämä suomessa onkin vikana. Ajatellaan vain itseä ja mielipiteet muuttuvat sitä mukaan mikä on itselle parasta. Minä minä minä! Miehesi ja hänen sisko kuuluvat järkeviin ja viisaihin kun osaavat ajatella kokonaiskuvaa eikä vain itseään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ehkä valkoisen amerikkalaisen miehen voitto, mutta se on samalla eurooppalaisen valkoisen miehen häviö. Älkää olko typeriä.
Olet ahne ja ajattelet kaikkea aina oman etusi kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Trump antaa kaverinsa putinin huolehtia balttiasta ja suomesta haluamallaan tavalla usan rakentaessa muuria meksiokoon ja tulleja kiinalaiselle tavaroille .
Joten hyvissä asemissa ollaan
Ja sinä uskot, että Clinton tai Obama tai kukaan muukaan USAn presidentti perustaisi yhtään mitään Suomen tai Baltian kohtalosta? Ei täällä ole öljyä eikä mitään muutakaan kiinnostavaa. Harhaluulo, että mikään muu maa meitä puolustaisi kuin me itse. Muistatko Ukrainan?
Trump laittaa Yhdysvaltain talouden parempaan kuntoon mikä nostaa osakemarkkinoita, joka taas heijastuu maailmalle, myös suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo suomen presidentti
Onneksi Suomi on oma irrallinen kuplansa maailmasta. Elämme täällä keskenämme pesten toistemme paitoja. Eiks niin?
Vielä niitä hyviä seurauksia odotellessa... Missä viipyvät? Vouhottaa osataan mutta ei perustella. Samoin toisten haukkuminen sujuu mutta ei asiallinen keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump antaa kaverinsa putinin huolehtia balttiasta ja suomesta haluamallaan tavalla usan rakentaessa muuria meksiokoon ja tulleja kiinalaiselle tavaroille .
Joten hyvissä asemissa ollaanJa sinä uskot, että Clinton tai Obama tai kukaan muukaan USAn presidentti perustaisi yhtään mitään Suomen tai Baltian kohtalosta? Ei täällä ole öljyä eikä mitään muutakaan kiinnostavaa. Harhaluulo, että mikään muu maa meitä puolustaisi kuin me itse. Muistatko Ukrainan?
Suomi on yks kärpäsenpaska kengänpohjassa KUN Trumpilla menee sukset ristiin kaverinsa Putskun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä niitä hyviä seurauksia odotellessa... Missä viipyvät? Vouhottaa osataan mutta ei perustella. Samoin toisten haukkuminen sujuu mutta ei asiallinen keskustelu.
Kysyt tämmöistä koska olet ahne. Et ymmärrä että joillain on jotain periaatteita joidenka mukaan ottavat kantaa ja äänestävät.
Haet toimissasi omaa hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä kerrottu jo kolmen sivullisen verran.
Kerro sinä puolestasi mitä hyvää Clintonin valinnasta olisi Suomelle seurannut.
Suuret on lupaukset mutta tuskin toteutuvat. Saahan sitä leukojaan louskuttaa ja tyhmä kansa uskoo.
Tärkein hyvä on se, että teollisuutta aletaan veropolittisin ja tullilainsäädönnön keinoin siirtämään pois Kiinasta, Intiasta, Mexicosta jne takaisin USAA.N.
Loppuu se kiinalaisen krääsän tuottaminen. Kiina paskottaa 20% maailman ilmakehästä.
DELHISSÄ juuri nyt hätätila, kun ilmanlaatu on niin huono. Ihmiset pakotettu siellä sisätiloihin. Koulut suljettu jo viikon.
Ei ole oikein, että meiltäkin Suomesta on hävinnyt 10 vuuodessa 100 000 teollista työpaikkaa Kiinailmiön vuoksi.
Ne työpaikat ovat nyt siellä.
USA tulee olemaan suunnannäyttäjä. Lähellä tuotettu tulee olema se juttu.
TÄRKEINTÄ TÄSSÄ VAALISSA ON se, että median valheellisuus paljastui. Valtaeliitin korruptio paljastui.
Mä keksin yhden syyn:
Kun tätä perseilyä on jatkunut neljä vuotta, alkaa amerikkalaisillekin taas reaalipolitiikka maistua. Ja maailma pelastuu, Suomi siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä kerrottu jo kolmen sivullisen verran.
Kerro sinä puolestasi mitä hyvää Clintonin valinnasta olisi Suomelle seurannut.
Lähinnä tässä ketjussa on haukuttu toisia. Asiallinen keskustelu puuttuu vaikka ap:n kysymys oli aivan aiheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein hyvä on se, että teollisuutta aletaan veropolittisin ja tullilainsäädönnön keinoin siirtämään pois Kiinasta, Intiasta, Mexicosta jne takaisin USAA.N.
Loppuu se kiinalaisen krääsän tuottaminen. Kiina paskottaa 20% maailman ilmakehästä.
DELHISSÄ juuri nyt hätätila, kun ilmanlaatu on niin huono. Ihmiset pakotettu siellä sisätiloihin. Koulut suljettu jo viikon.Ei ole oikein, että meiltäkin Suomesta on hävinnyt 10 vuuodessa 100 000 teollista työpaikkaa Kiinailmiön vuoksi.
Ne työpaikat ovat nyt siellä.USA tulee olemaan suunnannäyttäjä. Lähellä tuotettu tulee olema se juttu.
TÄRKEINTÄ TÄSSÄ VAALISSA ON se, että median valheellisuus paljastui. Valtaeliitin korruptio paljastui.
Mitä Suomessa tuotettua sinä omistat ja mitä olet valmis siitä maksamaan?
Vastaan puolestasi: et mitään (no, ehkä maitopurkin ja paketin makkaraa) ja et yhtään enempää kuin kiinalaisestakaan tuotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Trump laittaa Yhdysvaltain talouden parempaan kuntoon mikä nostaa osakemarkkinoita, joka taas heijastuu maailmalle, myös suomeen.
Jep, ilmastokatastrofina ja massiivisina ilmastopakolaisvirtoina
Vierailija kirjoitti:
Mä keksin yhden syyn:
Kun tätä perseilyä on jatkunut neljä vuotta, alkaa amerikkalaisillekin taas reaalipolitiikka maistua. Ja maailma pelastuu, Suomi siinä sivussa.
Muuttuiko Suomessakaan politiikan suunta Jytkystä seuraavissa vaaleissa?
Tuleeko meistä nyt sit venäläisiä? :(