Kysymys Tinderiä käyttäville naisille!
Aloitatteko koskaan keskustelua miesten kanssa, joista olette kiinnostuneita? Mieluiten voisitte kertoa myös iän ja kuinka paljon matcheja saatte ja kuinka paljon oikeasti tapaatte miehiä suhteessa matcheihin.
Tykkäättekö myös miehistä, joita ette oikeasti aio koskaan tavata?
Kommentit (101)
Miehen kokemus:
Tinderistä 2 matchia muutamassa vuodessa plus muutama robotti. Toinen ihmisistä vastasi moi, toinen ei vastannut mitään. Swipetin yes jokaiseen näytettyyn profiiliin lähes päivittäin.
Yöelämästä samalla ajanjaksolla kymmeniä ja taas kymmeniä nättejä naisia, viikon ennätys viisi eri naista (tuolloin kävin joka päivä etsimässä seuraa (selvinpäin) kunnes löysin pitkän suhteen)
Nyt jos tinderöisin taitaisin swipettää yes vain harvoihin. Ilmeisesti sen algoritmi rankaisee yliyessittäjiä ja kannattaa käynnistää vain 12h välein. (hevosmiesten tietotoimisto tiedottaa)
Täällä virinneistä Tinderkeskusteluista olen tajunnut että olen yrittänyt chatata ihan liian mukavasti.
-"Heips, mitä kuuluu?"
-"Moi. Ihan ok."
-"Mitä oot puuhaillut tänään?"
-unmatch
-"Moi, Ellu"
-unmatch
-"Terve!"
-"Moi"
-"Mennääs kahville joku päivä?"
-"Haluan vähän tutustua ensin"
-"Sehän sopii. Mitä teet työkses?"
-"Kampaaja, sä"
-"IT-alalla. Mun tukka onkin helppo kammata, ei tarvitse tuoda töitä kotiin"
-"Ok"
-"Harrasteletko mitään?"
-unmatch
Ilmeisesti toimiva keskustelu:
-"Moi, ootpa kaunis"
-"Hehe. Kiitti ;)"
-"Lähetääs kahville"
-"Katotaan, nyt ei ehdi."
seuraava päivä:
-"Joko tänään?"
-ei vastausta
seuraava päivä:
-"Hei kaunokainen, mites olisi se kahvi?"
-"No moi, tänään ei pääse"
seuraava päivä:
-"Moi taas, täytyy taas kysellä sitä kahvia kun oot niin kaunis :) :)"
-"No okei, mihin aikaan pääset stokkan kellon alle?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Tinderissä kaksi vuotta, matcheja noin 10kpl.
Liketän vain oikeasti kiinnostavan oloisia tyyppejä, sellaisia ihan mun tyylisiä enkä mitään "ihan jees"-miehiä.
Sitten kun tulee match, on välillä mies aloittanut keskustelun ja välillä minä.
Yhden lähes vuoden jutun löysin Tinderistä ja koen hänen olevan tähänastisen elämäni suurin rakkaus - hänelle laitoin itse viestiä heti kun match tuli.
Ylipäätään voin olla kyllä itse aloitteellinen ja useimmiten miesasioissa olenkin, mutta joskus mies ehtii ensin.Suunnitelmallisesti olen Tinderin kautta tavannut kolme miestä, joista yhden kanssa oli lähes vuoden ihana romanssi, toisen kanssa nähtiin kerran (ei seksiä) ja jäätiin etäisiksi kavereiksi ja kolmannen kanssa on ollut hieman dramaattista säätöä tässä nyt jonkinaikaa, ei hänestä mitään elämänkumppania ole tulossa.
Neljännen Tinder-miehen näin sattumalta kadulla, hän tuli juttelemaan ja meistä tuli hyviä kavereita.N24
Nyt on jo aika nirsoa. Eli ulkonäkö ei riitä, vaan tekstin täytyy myös olla täydellisesti sinulle sopiva?
Harvalla on mitään tekstiä profiilissaan.
Miksi likettäisin muita kuin TODELLA kiinnostavan näköisiä ja mun tyylisiä?
Sehän olisi vain ajantuhlausta ja ilkeää niitä miehiäkin kohtaan.
Mulla on todella rajoittunut maku ihan ulkonäöllisestikin.N24
On kyllä poikkeuksellisen rajoittunut ja tulee mieleen, että perustuuko nuo vaatimukset oikeasti johonkin vai ovatko ne vain omia keksintöjäsi. Vaikea uskoa, että noin harva mies oikeasti kiinnostaisi sinua. Todennäköisyydet siihen, että törmäät itsellesi sopivaan mieheen ovat aika olemattomat. Veikkaisin, että sinulla on vain Tinderissä paljon kovemmat kriteerit kuin livenä tavatessa.
Olen ihastunut elämässäni kaksi kertaa ennen Tinderiä joten en usko tuohon, että kriteerit olisivat Tinderiä selatessa kovemmat.
Minua kiinnostavia miehiä näen kaduilla, kaupoissa ym. ehkä kerran vuodessa, joskus en koko vuonna ja joskus jopa useamman samana kesänä.
Baareissa en ole nähnyt ikinä ketään kiinnostavaa ja se onkin yksi syy, miksi ei baarit nappaa (sen lisäksi, ettei yökerhoissa soiteta mun tyylistä musiikkia ja ihmiset ylipäätään on eri tyylisiä kuin minä ja mun ystävät).
Mitä tarkoitat sillä, että perustuvatko autistiset mieltymykseni johonkin?
Ja joo se on totta, ettei minunlaiselleni ole helppoa löytää sopivaa kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen, mutta kerrotaan nyt tavismiehen kokemukset Tinderistä. Noin puoli vuotta takana. Noin 10 mätsiä. Nainen ei ole koskaan aloittanut keskustelua. Välillä valkkaan tarkemmin, mutta nykyään käytän vihreää kaikille kun tykkäykset riittää uusille käyttäjille. Minusta kiinnostuvat lähinnä omaa tasoani vähintään muutaman pykälän alaspäin olevat yksinhuoltajat tai todella reilusti ylipainoiset naiset.
Itse olen akateeminen ja ruumiinrakenteeltani roteva, ylipainoa löytyy itseltäkin. En kuvittelekaan olevani mikään unelmasaalis, mutta silti naisten nirsous yllätti. Voin kuvitella, että Tinderissä malliposkimiehillä on todelliset juhlat naisten suhteen. Taitaa seikkailukutsuja tulla ihan pyytämättä ja yllättäen ovista ja ikkunoista.
Olen tässä pohtinut, että vieläkö jaksaisi vai poistaisinkohan koko sovelluksen. Niin ja älkää edes ehdottako mitään nettitreffejä. Siellä naiset nirsoilevat vielä enemmän. Samat naamat roikkuvat siellä kuukaudesta toiseen.
Milloin te miehet ymmärrätte seuraavan yksinkertaisen tosiasian:
NAISET, JOTKA KIINNOSTUVAT SINUSTA, OVAT SINUN TASOISIASI NAISIA.
Tämä on taloustieteen aivan perusasioita. Jos myyt asuntoasi, saat yrittää pyytää siitä ylihintaa kun sillä on sinulle niin kovasti tunnearvoa, mutta asunnon todellinen arvo on se hinta, jolla se menee kaupaksi.
Miehet saavat livenä paljon parempia naisia kuin Tinderissä ja naiset saavat paljon parempia miehiä Tinderissä kuin livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liketän vain oikeasti kiinnostavan oloisia tyyppejä, sellaisia ihan mun tyylisiä enkä mitään "ihan jees"-miehiä.
Yhden lähes vuoden jutun löysin Tinderistä ja koen hänen olevan tähänastisen elämäni suurin rakkaus - hänelle laitoin itse viestiä heti kun match tuli.
Ylipäätään voin olla kyllä itse aloitteellinen ja useimmiten miesasioissa olenkin, mutta joskus mies ehtii ensin.Suunnitelmallisesti olen Tinderin kautta tavannut kolme miestä, joista yhden kanssa oli lähes vuoden ihana romanssi, toisen kanssa nähtiin kerran (ei seksiä) ja jäätiin etäisiksi kavereiksi ja kolmannen kanssa on ollut hieman dramaattista säätöä tässä nyt jonkinaikaa, ei hänestä mitään elämänkumppania ole tulossa.
Neljännen Tinder-miehen näin sattumalta kadulla, hän tuli juttelemaan ja meistä tuli hyviä kavereita.N24
Nyt on jo aika nirsoa. Eli ulkonäkö ei riitä, vaan tekstin täytyy myös olla täydellisesti sinulle sopiva?
On kyllä poikkeuksellisen rajoittunut ja tulee mieleen, että perustuuko nuo vaatimukset oikeasti johonkin vai ovatko ne vain omia keksintöjäsi. Vaikea uskoa, että noin harva mies oikeasti kiinnostaisi sinua. Todennäköisyydet siihen, että törmäät itsellesi sopivaan mieheen ovat aika olemattomat. Veikkaisin, että sinulla on vain Tinderissä paljon kovemmat kriteerit kuin livenä tavatessa.
Olen ihastunut elämässäni kaksi kertaa ennen Tinderiä joten en usko tuohon, että kriteerit olisivat Tinderiä selatessa kovemmat.
Minua kiinnostavia miehiä näen kaduilla, kaupoissa ym. ehkä kerran vuodessa, joskus en koko vuonna ja joskus jopa useamman samana kesänä.
Baareissa en ole nähnyt ikinä ketään kiinnostavaa ja se onkin yksi syy, miksi ei baarit nappaa (sen lisäksi, ettei yökerhoissa soiteta mun tyylistä musiikkia ja ihmiset ylipäätään on eri tyylisiä kuin minä ja mun ystävät).Mitä tarkoitat sillä, että perustuvatko autistiset mieltymykseni johonkin?
Ja joo se on totta, ettei minunlaiselleni ole helppoa löytää sopivaa kumppania.
Tarkoitan, että oletko keksinyt nuo kriteerit ja et niiden takia kiinnostu juuri kenestäkään. Jos ottaisit rennomman asenteen ja avoimemman mielen, niin voisit löytää itseäsi kiinnostavia ihmisiä paljon enemmän. Joillakin on tapana luoda keinotekoisia vaatimuksia, jotka eivät oikeasti edes ole heidän aitoja vaatimuksiaan, vaan perustuvat ties mihin stereotypioihin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä virinneistä Tinderkeskusteluista olen tajunnut että olen yrittänyt chatata ihan liian mukavasti.
-"Heips, mitä kuuluu?"
-"Moi. Ihan ok."
-unmatch
-"Moi, Ellu"
-unmatch
-"Terve!"
-"Moi"
-"Kampaaja, sä"
-"Ok"
-"Harrasteletko mitään?"
-unmatch
-"Moi, ootpa kaunis"
-"Hehe. Kiitti ;)"
-"Lähetääs kahville"
seuraava päivä:
-"Joko tänään?"
-ei vastausta
seuraava päivä:
seuraava päivä:
Tämä on kyllä moneen kertaan nähty, että naiset kiinnostuvat vonkaajista. Rakastavat sitä, kun heille annetaan huomiota. Itse kysyn kerran ja silloin kannattaa olla skarppina jos haluaa kanssani jotain tehdä, koska toista kertaa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kokemus:
Tinderistä 2 matchia muutamassa vuodessa plus muutama robotti. Toinen ihmisistä vastasi moi, toinen ei vastannut mitään. Swipetin yes jokaiseen näytettyyn profiiliin lähes päivittäin.
Yöelämästä samalla ajanjaksolla kymmeniä ja taas kymmeniä nättejä naisia, viikon ennätys viisi eri naista (tuolloin kävin joka päivä etsimässä seuraa (selvinpäin) kunnes löysin pitkän suhteen)
Nyt jos tinderöisin taitaisin swipettää yes vain harvoihin. Ilmeisesti sen algoritmi rankaisee yliyessittäjiä ja kannattaa käynnistää vain 12h välein. (hevosmiesten tietotoimisto tiedottaa)
No en tiedä tuosta, mutta valtaosa varmasti kelaa lähes joka päivä kaikki profiilit läpi, joten se ei varsinaisesti haittaa, vaikka olet pinon pohjalla. Ei minulle ainakaan tule oikeastaan koskaan matcheja yli parin päivän viiveellä siitä kun olen itse tykännyt. Yleensä tulee samana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen, mutta kerrotaan nyt tavismiehen kokemukset Tinderistä. Noin puoli vuotta takana. Noin 10 mätsiä. Nainen ei ole koskaan aloittanut keskustelua. Välillä valkkaan tarkemmin, mutta nykyään käytän vihreää kaikille kun tykkäykset riittää uusille käyttäjille. Minusta kiinnostuvat lähinnä omaa tasoani vähintään muutaman pykälän alaspäin olevat yksinhuoltajat tai todella reilusti ylipainoiset naiset.
Itse olen akateeminen ja ruumiinrakenteeltani roteva, ylipainoa löytyy itseltäkin. En kuvittelekaan olevani mikään unelmasaalis, mutta silti naisten nirsous yllätti. Voin kuvitella, että Tinderissä malliposkimiehillä on todelliset juhlat naisten suhteen. Taitaa seikkailukutsuja tulla ihan pyytämättä ja yllättäen ovista ja ikkunoista.
Olen tässä pohtinut, että vieläkö jaksaisi vai poistaisinkohan koko sovelluksen. Niin ja älkää edes ehdottako mitään nettitreffejä. Siellä naiset nirsoilevat vielä enemmän. Samat naamat roikkuvat siellä kuukaudesta toiseen.
Tämä on taloustieteen aivan perusasioita. Jos myyt asuntoasi, saat yrittää pyytää siitä ylihintaa kun sillä on sinulle niin kovasti tunnearvoa, mutta asunnon todellinen arvo on se hinta, jolla se menee kaupaksi.
Miehet saavat livenä paljon parempia naisia kuin Tinderissä ja naiset saavat paljon parempia miehiä Tinderissä kuin livenä.
Joten miehet eivät käytä Tinderiä. Eiku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-"Heips, mitä kuuluu?"
-"Moi. Ihan ok."
-unmatch
-"Moi, Ellu"
-unmatch
-"Terve!"
-"Moi"
-"Kampaaja, sä"
-"Ok"
-"Harrasteletko mitään?"
-unmatch
-"Moi, ootpa kaunis"
-"Hehe. Kiitti ;)"
-"Lähetääs kahville"
seuraava päivä:
-"Joko tänään?"
-ei vastausta
seuraava päivä:
seuraava päivä:
Tämä on kyllä moneen kertaan nähty, että naiset kiinnostuvat vonkaajista. Rakastavat sitä, kun heille annetaan huomiota. Itse kysyn kerran ja silloin kannattaa olla skarppina jos haluaa kanssani jotain tehdä, koska toista kertaa ei tule.
Itse annan pillua kerran ja silloin kannattaa olla skarppina ja saada minut laukeamaan jos haluaa kanssani toisenkin kerran panna, koska muuten toista kertaa ei tule.
TL;DR: pihtari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baareissa en ole nähnyt ikinä ketään kiinnostavaa ja se onkin yksi syy, miksi ei baarit nappaa (sen lisäksi, ettei yökerhoissa soiteta mun tyylistä musiikkia ja ihmiset ylipäätään on eri tyylisiä kuin minä ja mun ystävät).Mitä tarkoitat sillä, että perustuvatko autistiset mieltymykseni johonkin?
Ja joo se on totta, ettei minunlaiselleni ole helppoa löytää sopivaa kumppania.Tarkoitan, että oletko keksinyt nuo kriteerit ja et niiden takia kiinnostu juuri kenestäkään. Jos ottaisit rennomman asenteen ja avoimemman mielen, niin voisit löytää itseäsi kiinnostavia ihmisiä paljon enemmän. Joillakin on tapana luoda keinotekoisia vaatimuksia, jotka eivät oikeasti edes ole heidän aitoja vaatimuksiaan, vaan perustuvat ties mihin stereotypioihin.
En ole tietoisesti keksinyt, mutta jostain syystä kiinnostun vain tietyn piirteisistä miehistä.
Siis ihan jo kasvojen luusto, ruumiinrakenne ym. ovat olleet jokaisella hämmästyttävän samankaltainen - voisivat olla veljeksiä keskenään.
Luonteeltaan ovat myös olleet samaa kaliiberia, eli sellaisia vähän ujohkoja, porukan "tarkkailijoita" ja niitä, jotka ovat vähän hiljaisempia ja pysyttelevät sivummassa kun porukan supliikkimiehet jauhavat juttujaan.
Ensimmäinen muistikuva minulla on jostain 6-vuotiaasta, kun ihastelin mielessäni isoisäni kaverin kasvonpiirteitä, kuinka kauniit ne ovat.
Hänellä siis oli samanlaiset piirteet kuin pojilla ja miehillä, joihin myöhemmin olen ihastunut ja millaiset ovat aina kiinnostaneet.
Lisään vielä, ettei mun rajoittunut maku ole sellainen, mitä naiset yleisesti kuolaavat (en esim. ole ikinä fanittanut ketään julkkista edes teininä enkä tiedä ketään itseäni viehättävää julkkismiesten) ja mitä yleisesti pidetään komeana, vaikkei ne mua kiinnostavat siis mitään rumiakaan ole.
Vähän ehkä vaan oudon näköisiä monien mielestä. Keskivertomiestä feminiinimpiä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-"Heips, mitä kuuluu?"
-"Moi. Ihan ok."
-unmatch
-"Moi, Ellu"
-unmatch
-"Terve!"
-"Moi"
-"Kampaaja, sä"
-"Ok"
-"Harrasteletko mitään?"
-unmatch
-"Moi, ootpa kaunis"
-"Hehe. Kiitti ;)"
-"Lähetääs kahville"
seuraava päivä:
-"Joko tänään?"
-ei vastausta
seuraava päivä:
seuraava päivä:
Itse annan pillua kerran ja silloin kannattaa olla skarppina ja saada minut laukeamaan jos haluaa kanssani toisenkin kerran panna, koska muuten toista kertaa ei tule.
TL;DR: pihtari!
Eipä ole koskaan ollut ongelma saada naisia laukeamaan. Vaikeampi on saada heidät sänkyyn näin ujona miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kokemus:
No en tiedä tuosta, mutta valtaosa varmasti kelaa lähes joka päivä kaikki profiilit läpi, joten se ei varsinaisesti haittaa, vaikka olet pinon pohjalla. Ei minulle ainakaan tule oikeastaan koskaan matcheja yli parin päivän viiveellä siitä kun olen itse tykännyt. Yleensä tulee samana päivänä.
Riippuu paljon myös siitä missä liikut, mutta tinder ei välttämättä edes näytä sinulle niitä kaikista kuumimpia kinkkuja jos kukaan niistä ei ole sinua koskaan yessittänyt. Tuosta niiden algoritmista on ihan hyviä analyysejä ja tinderin työntekijöiden kertomaa jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-"Heips, mitä kuuluu?"
-"Moi. Ihan ok."
-unmatch
-"Moi, Ellu"
-unmatch
-"Terve!"
-"Moi"
-"Kampaaja, sä"
-"Ok"
-"Harrasteletko mitään?"
-unmatch
-"Moi, ootpa kaunis"
-"Hehe. Kiitti ;)"
-"Lähetääs kahville"
seuraava päivä:
-"Joko tänään?"
-ei vastausta
seuraava päivä:
seuraava päivä:
Ei kai siinä mitään uutta ole, että ihmiset pitävät kehuista? Sekä miehet että naiset. En itse ole koskaan Tinderiä käyttänyt, mutta muuten kyllä nettideittaillut ja sieltä löysin kumppaninikin.
Eniten valitettavasti tuli juuri noita mitä kuuluu ja mitä oot tehnyt tänään -viestejä. Ei siinä mitään, ihan normaalia small talkia tietysti, mutta kun samoja viestejä tulee parhaimmillaan naisille kymmeniä päivässä joka päivä, niin niihin ei kovin syvällisesti jaksa paneutua. Lopulta sitä jaksoi aloittaa juttelun vain miesten kanssa, jotka olivat napanneet jonkun kertomani tärpin profiilistani, ja aloittivat sillä keskustelun. Toki sitä ei voi tehdä, jos toinen ei ole profiiliaan täyttänyt, mutta näin omalla kohdallani. Näin aloitti myös mies, jonka kanssa olen nyt kolmatta vuotta yhdessä. Siitä se keskustelu lähti sitten rullaamaan yhteisistä kiinnostuksen kohteista sun muusta.
Vonkausta taas en jaksa yhtään. Jos olen kerran kieltäytynyt, niin se myös tarkoittaa sitä.
Onhan tuo Tinder ihan naurettavaa pelleilyä. Ensinnäkin siellä on paljon naisia, joilla ei ole oikeasti aikomustakaan tavata ketään, vaan keräilevät ainoastaan matcheja. Yllättävän suuri osa on jopa ihan varattuja ja tämä selviää ehkä heidän instagram-kuvistaan, mutta ei tietenkään varsinaisista profiilikuvista, koska silloin ei tulisi matcheja. Nämä itsekkäät ihmiset eivät ilmeisesti ajattele lainkaan sitä, että kuinka paljon hankaloittavat niiden elämää, jotka ovat oikeasti etsimässä seuraa kyseisestä palvelusta. Moni mies saa ikäviä kokemuksia, kun hänen viesteihinsä ei vastata tai poistetaan match kokonaan. Tämä ihan vain siitä syystä, että toinen osapuoli ei ollut alunperinkään sellaisessa tilanteessa, jossa voisi olla kiinnostunut. Moni ajattelee, että vika oli lähestymisessä tai ulkonäössä, vaikka oikeasti vika oli siinä, että kohde oli sellainen, joka ei edes halua seuraa ja jonka ei olisi pitänyt edes olla palvelussa.
Sitten naiset kuitenkin vaativat mieheltä persoonallista aloitusta. Aika iso homma perehtyä toisen profiiliin kerta toisensa jälkeen kun monelta naiselta ei kuitenkaan saa mitään vastakaikua. Siksi lopulta siirrytäänkin yksinkertaisen aloitusten massapostaamiseen, jotka ehkä osa kokee tylsinä, mutta näiden naisten tulisi ymmärtää miesten tilanne. Tällä aloituksella testataan onko nainen ylipäänsä halukas vastaamaan ilman, että joutuu nähdä vaivaa ennen jokaisen aloituksen tekemistä.
Näkisin, että lyhyt ja tylsä aloitus on paras. Nimittäin jos nainen oikeasti on kiinnostunut, niin se lyhytkin vastaus riittää, vaikka oltaisiin ehkä toivottu jotain enemmän. Jos kiinnostus tyssää huonoon aloitukseen, niin ei sitä kiinnostusta ole koskaan oikein ollutkaan. Eli tylsällä aloituksella erottaa parhaiten helmet roskasta. Sen jälkeen voi siirtää keskustelun seuraavalle asteelle jos nainen on selvästi touhussa mukana. Toivoisin naisten osoittavan tämän edes vähän pidemmällä sepustuksella, koska näitä yhden sanan ihmeitä on nähty, vaikka omat viestit ovat usean lauseen mittaisia.
Paras oli yksi nainen, jolla oli instagramissaan viikon vanha hääkuva. Harmi kun ei tullut matchia, koska olisin halunnut kysyä syytä avio-onnen pikaiseen katoamiseen. Ei siellä mitään kavereita oltu etsimässä, koska mitään kuvausta ei oltu kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mitään uutta ole, että ihmiset pitävät kehuista? Sekä miehet että naiset. En itse ole koskaan Tinderiä käyttänyt, mutta muuten kyllä nettideittaillut ja sieltä löysin kumppaninikin.
Eniten valitettavasti tuli juuri noita mitä kuuluu ja mitä oot tehnyt tänään -viestejä. Ei siinä mitään, ihan normaalia small talkia tietysti, mutta kun samoja viestejä tulee parhaimmillaan naisille kymmeniä päivässä joka päivä, niin niihin ei kovin syvällisesti jaksa paneutua. Lopulta sitä jaksoi aloittaa juttelun vain miesten kanssa, jotka olivat napanneet jonkun kertomani tärpin profiilistani, ja aloittivat sillä keskustelun. Toki sitä ei voi tehdä, jos toinen ei ole profiiliaan täyttänyt, mutta näin omalla kohdallani. Näin aloitti myös mies, jonka kanssa olen nyt kolmatta vuotta yhdessä. Siitä se keskustelu lähti sitten rullaamaan yhteisistä kiinnostuksen kohteista sun muusta.
Vonkausta taas en jaksa yhtään. Jos olen kerran kieltäytynyt, niin se myös tarkoittaa sitä.
Itse en kehu yhtään naista enää aloitusviesteissä ainakaan heidän ulkonäöstään, koska en halua antaa pelkkää huomiota hakeville sitä mitä he haluavat. Toki jos he kehuvat minua, niin kehun takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai toimiiko tämä toistepäin? Eli nainen: miehet jotka kiinnostuvat sinusta ovat sinun tasoisiasi miehiä.
Veikkaanpa, että ei toimi.
Sain 2kk 10 matchia, joista 8 kanssa aloitin keskustelun. Treffeille en päässyt, vaikka olisi ollut hyvin juttu alussa. En siis osaa tätä hommaa yhtään. N32
Tinderissä tuntuu olevan paljon kauniita, mutta kovin yksinkertaisia naisia. Yksikin muija on ihan ok työssä käsittääkseni, mutta todella typerä tapaus. Ei ymmärrä mitä hänelle sanon ja hänen mielipiteensä ovat todella naiiveja.