Kysymys Tinderiä käyttäville naisille!
Aloitatteko koskaan keskustelua miesten kanssa, joista olette kiinnostuneita? Mieluiten voisitte kertoa myös iän ja kuinka paljon matcheja saatte ja kuinka paljon oikeasti tapaatte miehiä suhteessa matcheihin.
Tykkäättekö myös miehistä, joita ette oikeasti aio koskaan tavata?
Kommentit (101)
Aloitan joskus keskustelun miehen kanssa. Matcheja 3, en anna sydäntä kenellekään jonka kanssa en haluaisi jutella tai tavata. Alussa matcheja oli n. 50 mutta nykyään olen jotenkin nirsompi miesten suhteen. Vielä en ole uskaltanut käydä treffeillä kenenkään kanssa koska olen todella ujo introvertti. N20
Vierailija kirjoitti:
Aloitan joskus keskustelun miehen kanssa. Matcheja 3, en anna sydäntä kenellekään jonka kanssa en haluaisi jutella tai tavata. Alussa matcheja oli n. 50 mutta nykyään olen jotenkin nirsompi miesten suhteen. Vielä en ole uskaltanut käydä treffeillä kenenkään kanssa koska olen todella ujo introvertti. N20
Oletko sitten poistanut nuo muut vai eikö keskustelusta tullut mitään?
Olen miettinyt sitä, että lopettaisin uusien selaamisen ja kävisin nuo vanhat ensin läpi. Toisaalta sitten voi mennä joku oikein miellyttävä sivu suun jos hän ehtii poistaa profiilinsa.
Suoraan sanottuna aluksi vain keräsin matcheja, jotta näen tykkääkö minusta ylipäänsä kukaan ja saa muutenkin vähän täytettä, että ei tunnu niin säälittävältä.
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Aloitan keskustelun vain jos minulla on todella tylsää ja kaipaan juttuseuraa, eikä jostain syystä kukaan muu juttele minulle oma-aloitteisesti. 99% miehet aloittavat keskustelun. Mutta joskus olen jatkanut keskustelua myöhemmin oma-aloitteisesti hiljaisen jakson jälkeen.
Minulla on satoja matcheja, joista olen tavannut kymmeniä viimeisten kuukausien aikana. Tapaillut enemmän muutamaa näistä.
Tapaan miehen, jos tapaamiselle ei ole mitään erityistä estettä silloin, kun minulla ei ole parempaa tekemistä, tai silloin kun mies on kiinnostava, tai silloin jos mies on sinnikäs.
Miksi tapaat sinnikkäitä miehiä? Miksi et tavannut heitä heti kun pyysivät sinua johonkin?
Olen tietenkin jollain asteella kiinnostunut tai kiinnostukseni herää kun toinen on niin innoissaan! Olen nytkin ollut ihan kiinnostunut eräästä miehestä, mutta aina vain niin kiireinen muualla ettemme ole ehtineet tavata. Ja en jaksa enää niin usein lähteä ensitreffeille.
Ja pakko myöntää että olen joskus tavannut tyypin josta en ole ollut kauhean innostunut. Mutta niinhän täälläkin jatkuvasti kehotetaan että pitäisi antaa tilaisuuksia "muille kun alfoille"...Koska ehkä silloin olen tavannut jonkun muun tai ollut kiireinen tai ajatellut, ettei kyseinen mies ehkä ole minua varten. Joskus olen ajatellut etten nyt jaksa mennä treffeille mutta jos joku (Dim eka deitti) jaksaa pyydellä niin olen sitten taipunut.
Mikä järki jos et ole kiinnostunut?
Finderella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Aloitan keskustelun vain jos minulla on todella tylsää ja kaipaan juttuseuraa, eikä jostain syystä kukaan muu juttele minulle oma-aloitteisesti. 99% miehet aloittavat keskustelun. Mutta joskus olen jatkanut keskustelua myöhemmin oma-aloitteisesti hiljaisen jakson jälkeen.
Minulla on satoja matcheja, joista olen tavannut kymmeniä viimeisten kuukausien aikana. Tapaillut enemmän muutamaa näistä.
Tapaan miehen, jos tapaamiselle ei ole mitään erityistä estettä silloin, kun minulla ei ole parempaa tekemistä, tai silloin kun mies on kiinnostava, tai silloin jos mies on sinnikäs.
Miksi tapaat sinnikkäitä miehiä? Miksi et tavannut heitä heti kun pyysivät sinua johonkin?
Olen tietenkin jollain asteella kiinnostunut tai kiinnostukseni herää kun toinen on niin innoissaan! Olen nytkin ollut ihan kiinnostunut eräästä miehestä, mutta aina vain niin kiireinen muualla ettemme ole ehtineet tavata. Ja en jaksa enää niin usein lähteä ensitreffeille.
Ja pakko myöntää että olen joskus tavannut tyypin josta en ole ollut kauhean innostunut. Mutta niinhän täälläkin jatkuvasti kehotetaan että pitäisi antaa tilaisuuksia "muille kun alfoille"...Koska ehkä silloin olen tavannut jonkun muun tai ollut kiireinen tai ajatellut, ettei kyseinen mies ehkä ole minua varten. Joskus olen ajatellut etten nyt jaksa mennä treffeille mutta jos joku (Dim eka deitti) jaksaa pyydellä niin olen sitten taipunut.
Mikä järki jos et ole kiinnostunut?
Hyvin meni aiempi lainaus: Olen tietenkin jollain asteella kiinnostunut tai kiinnostukseni herää kun toinen on niin innoissaan! Olen nytkin ollut ihan kiinnostunut eräästä miehestä, mutta aina vain niin kiireinen muualla ettemme ole ehtineet tavata. Ja en jaksa enää niin usein lähteä ensitreffeille.
Ja pakko myöntää että olen joskus tavannut tyypin josta en ole ollut kauhean innostunut. Mutta niinhän täälläkin jatkuvasti kehotetaan että pitäisi antaa tilaisuuksia "muille kun alfoille"...
Käyttänyt tinderiä muutaman viikon ja parin kanssa käynyt treffeillä ja yhden kanssa sutinaa. n21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisesti aloitan. Useimmiten miehet ehtivät aloittaa ensin, mutta jos ei pitkään aikaan oikein mikään keskustelu ole edennyt, valitsen sieltä muutaman mielenkiintoisimman ja aloitan keskustelun.
Mätsien määrä vaihtelee. Joskus saattaa kymmenen minuutin jälkeen tulla kymmenenkin mätsiä, joskus taas ei tule mitään.
Ikäni on 36 vuotta. En ole laskenut mätsejäni. Useampi kymmenen, mutta alle sata siellä listalla taitaa olla. Olen käyttänyt tinderiä vuoden ja tavannut tänä aikana 7 miestä, joista 4 useammin kuin kerran.
Lähtökohta on se, että tykkään vain sellaisista, jotka voisin tavata. Se tykkääminen kuitenkaan ei ole vielä lupaus tapaamisesta. Ensin pitää jutun luistaa jollakin tavalla (ei nyt mitään ihmeellistä tarvitse, mutta pervot ja supertöykeät putoavat tällä perusteella) ja jonkin verran kärsivällisyyttä toivon, koska elämäntilanteen takia ei ne tapaamiset ihan parin tunnin tai päivänkään varoajalla järjesty. Sellaisten kanssa en siis todennäköisesti tapaa ollenkaan, jotka jo parin ensimmäisen viestin aikana ehdottavat tapaamista mahdollisimman pian eivätkä ymmärrä tilannetta.Naiset kyllästyvät nopeasti jutusteluun ja hukut sinne hänen keskusteluiden joukkoon, joten kannattaa sopia tapaaminen mahdollisimman nopeasti kun hän on vielä sinusta kiinnostunut, koska olet uusi tuttavuus. Eli Tinderissä on pakko olla suora etenkin niille parhaille naisille. Toki ei tarvitse seksiä ehdottaa, vaan ihan tavallista tapaamista. Itse sopisin ihan vain kävelyn tai jotain muuta vastaavaa.
En minä ainakaan kyllästy jutusteluun. Minusta mukavimpia ovat juuri tyypit, jotka aloittavat keskustelun uudelleen ja uudelleen eivätkä hiljene heti kun sanon, että tällä viikolla ei ole aikaa tavata. Vaikka olisi tylsääkin jutustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisesti aloitan. Useimmiten miehet ehtivät aloittaa ensin, mutta jos ei pitkään aikaan oikein mikään keskustelu ole edennyt, valitsen sieltä muutaman mielenkiintoisimman ja aloitan keskustelun.Mätsien määrä vaihtelee. Joskus saattaa kymmenen minuutin jälkeen tulla kymmenenkin mätsiä, joskus taas ei tule mitään.Ikäni on 36 vuotta. En ole laskenut mätsejäni. Useampi kymmenen, mutta alle sata siellä listalla taitaa olla. Olen käyttänyt tinderiä vuoden ja tavannut tänä aikana 7 miestä, joista 4 useammin kuin kerran.Lähtökohta on se, että tykkään vain sellaisista, jotka voisin tavata. Se tykkääminen kuitenkaan ei ole vielä lupaus tapaamisesta. Ensin pitää jutun luistaa jollakin tavalla (ei nyt mitään ihmeellistä tarvitse, mutta pervot ja supertöykeät putoavat tällä perusteella) ja jonkin verran kärsivällisyyttä toivon, koska elämäntilanteen takia ei ne tapaamiset ihan parin tunnin tai päivänkään varoajalla järjesty. Sellaisten kanssa en siis todennäköisesti tapaa ollenkaan, jotka jo parin ensimmäisen viestin aikana ehdottavat tapaamista mahdollisimman pian eivätkä ymmärrä tilannetta.
Naiset kyllästyvät nopeasti jutusteluun ja hukut sinne hänen keskusteluiden joukkoon, joten kannattaa sopia tapaaminen mahdollisimman nopeasti kun hän on vielä sinusta kiinnostunut, koska olet uusi tuttavuus. Eli Tinderissä on pakko olla suora etenkin niille parhaille naisille. Toki ei tarvitse seksiä ehdottaa, vaan ihan tavallista tapaamista. Itse sopisin ihan vain kävelyn tai jotain muuta vastaavaa.
En minä ainakaan kyllästy jutusteluun. Minusta mukavimpia ovat juuri tyypit, jotka aloittavat keskustelun uudelleen ja uudelleen eivätkä hiljene heti kun sanon, että tällä viikolla ei ole aikaa tavata. Vaikka olisi tylsääkin jutustelua.
Riippuu varmaan naisesta ja naisen iästä. Oma kohderyhmäni on 18-25 vuotiaat naiset ja he todellakin kyllästyvät nopeasti, eikä heidän keskustelutaidot muutenkaan ole kovin kummoiset ainakaan keskimäärin.
Olen ollut Tinderissä kaksi vuotta, matcheja noin 10kpl.
Liketän vain oikeasti kiinnostavan oloisia tyyppejä, sellaisia ihan mun tyylisiä enkä mitään "ihan jees"-miehiä.
Sitten kun tulee match, on välillä mies aloittanut keskustelun ja välillä minä.
Yhden lähes vuoden jutun löysin Tinderistä ja koen hänen olevan tähänastisen elämäni suurin rakkaus - hänelle laitoin itse viestiä heti kun match tuli.
Ylipäätään voin olla kyllä itse aloitteellinen ja useimmiten miesasioissa olenkin, mutta joskus mies ehtii ensin.
Suunnitelmallisesti olen Tinderin kautta tavannut kolme miestä, joista yhden kanssa oli lähes vuoden ihana romanssi, toisen kanssa nähtiin kerran (ei seksiä) ja jäätiin etäisiksi kavereiksi ja kolmannen kanssa on ollut hieman dramaattista säätöä tässä nyt jonkinaikaa, ei hänestä mitään elämänkumppania ole tulossa.
Neljännen Tinder-miehen näin sattumalta kadulla, hän tuli juttelemaan ja meistä tuli hyviä kavereita.
N24
Vierailija kirjoitti:
Liketän vain oikeasti kiinnostavan oloisia tyyppejä, sellaisia ihan mun tyylisiä enkä mitään "ihan jees"-miehiä.
Yhden lähes vuoden jutun löysin Tinderistä ja koen hänen olevan tähänastisen elämäni suurin rakkaus - hänelle laitoin itse viestiä heti kun match tuli.
Ylipäätään voin olla kyllä itse aloitteellinen ja useimmiten miesasioissa olenkin, mutta joskus mies ehtii ensin.Suunnitelmallisesti olen Tinderin kautta tavannut kolme miestä, joista yhden kanssa oli lähes vuoden ihana romanssi, toisen kanssa nähtiin kerran (ei seksiä) ja jäätiin etäisiksi kavereiksi ja kolmannen kanssa on ollut hieman dramaattista säätöä tässä nyt jonkinaikaa, ei hänestä mitään elämänkumppania ole tulossa.
Neljännen Tinder-miehen näin sattumalta kadulla, hän tuli juttelemaan ja meistä tuli hyviä kavereita.N24
Nyt on jo aika nirsoa. Eli ulkonäkö ei riitä, vaan tekstin täytyy myös olla täydellisesti sinulle sopiva?
Finderella kirjoitti:
Itse aloita keskustelun vain silloi, kun on kyseessä joku kiireellinen namupala vierailemassa paikkakunnalla, yhdenkään Suomimiehen kanssa en ole aloittanut kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään voin olla kyllä itse aloitteellinen ja useimmiten miesasioissa olenkin, mutta joskus mies ehtii ensin.Suunnitelmallisesti olen Tinderin kautta tavannut kolme miestä, joista yhden kanssa oli lähes vuoden ihana romanssi, toisen kanssa nähtiin kerran (ei seksiä) ja jäätiin etäisiksi kavereiksi ja kolmannen kanssa on ollut hieman dramaattista säätöä tässä nyt jonkinaikaa, ei hänestä mitään elämänkumppania ole tulossa.
Neljännen Tinder-miehen näin sattumalta kadulla, hän tuli juttelemaan ja meistä tuli hyviä kavereita.N24
Nyt on jo aika nirsoa. Eli ulkonäkö ei riitä, vaan tekstin täytyy myös olla täydellisesti sinulle sopiva?
Harvalla on mitään tekstiä profiilissaan.
Miksi likettäisin muita kuin TODELLA kiinnostavan näköisiä ja mun tyylisiä?
Sehän olisi vain ajantuhlausta ja ilkeää niitä miehiäkin kohtaan.
Mulla on todella rajoittunut maku ihan ulkonäöllisestikin.
N24
En ole enää Tinderistä. Löysin etsimäni sieltä jo pari vuotta sitten. :) Siellä pyöriessä oli ikää 29-30 vuotta.
Tykkäsin vain profiileista, joista ajattelin, että haluaisin tavata livenäkin. Olin siis ronkeli painamaan sydäntä. Aika paljon tuli matcheja. Osalle aloitin itse keskustelun, osa aloitti itse, osa jäi vain matchiksi. Usein jutustelu jäi muutamaan lauseeseen, varsinkin, jos mies oli vähäsanainen. Itsestä tuntui, että miehet vain pelasivat eikä tapaaminen kiinnostanut oikeasti. Paitsi niitä seksin vonkaajia, joita en kaivannut. Matcheista juttelin ehkä 40% kanssa (muutama kymmenen), lopulta tapasin koko aikana vain kaksi miestä livenä. Ensimmäisen kanssa käytiin kerran kahvilla ja todettiin, että ei ole syytä tavata uudelleen. Toisen kanssa pari yhteistä vuotta takana, häät suunnitteilla ja esikoinen syntynyt.
Viestitellessä keskityin yhteen kerrallaan, jolloin jätin tykkäilyn hetkeksi. Nettitreffailussa muutenkin halusin tavata mahdollisimman pian, jotta oma, ehkä virheellinenkin, kuva toisesta ei muodostuisi liian vahvaksi. Se kun harvoin vastasi todellisuutta.
En ole nainen, mutta kerrotaan nyt tavismiehen kokemukset Tinderistä. Noin puoli vuotta takana. Noin 10 mätsiä. Nainen ei ole koskaan aloittanut keskustelua. Välillä valkkaan tarkemmin, mutta nykyään käytän vihreää kaikille kun tykkäykset riittää uusille käyttäjille. Minusta kiinnostuvat lähinnä omaa tasoani vähintään muutaman pykälän alaspäin olevat yksinhuoltajat tai todella reilusti ylipainoiset naiset.
Itse olen akateeminen ja ruumiinrakenteeltani roteva, ylipainoa löytyy itseltäkin. En kuvittelekaan olevani mikään unelmasaalis, mutta silti naisten nirsous yllätti. Voin kuvitella, että Tinderissä malliposkimiehillä on todelliset juhlat naisten suhteen. Taitaa seikkailukutsuja tulla ihan pyytämättä ja yllättäen ovista ja ikkunoista.
Olen tässä pohtinut, että vieläkö jaksaisi vai poistaisinkohan koko sovelluksen. Niin ja älkää edes ehdottako mitään nettitreffejä. Siellä naiset nirsoilevat vielä enemmän. Samat naamat roikkuvat siellä kuukaudesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole nainen, mutta kerrotaan nyt tavismiehen kokemukset Tinderistä. Noin puoli vuotta takana. Noin 10 mätsiä. Nainen ei ole koskaan aloittanut keskustelua. Välillä valkkaan tarkemmin, mutta nykyään käytän vihreää kaikille kun tykkäykset riittää uusille käyttäjille. Minusta kiinnostuvat lähinnä omaa tasoani vähintään muutaman pykälän alaspäin olevat yksinhuoltajat tai todella reilusti ylipainoiset naiset.
Itse olen akateeminen ja ruumiinrakenteeltani roteva, ylipainoa löytyy itseltäkin. En kuvittelekaan olevani mikään unelmasaalis, mutta silti naisten nirsous yllätti. Voin kuvitella, että Tinderissä malliposkimiehillä on todelliset juhlat naisten suhteen. Taitaa seikkailukutsuja tulla ihan pyytämättä ja yllättäen ovista ja ikkunoista.
Olen tässä pohtinut, että vieläkö jaksaisi vai poistaisinkohan koko sovelluksen. Niin ja älkää edes ehdottako mitään nettitreffejä. Siellä naiset nirsoilevat vielä enemmän. Samat naamat roikkuvat siellä kuukaudesta toiseen.
Poista vielä, kun on itsetuntoa jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollut nyt suunnilleen kuukauden tinderissä, varmaan jotain 100 matchin luokkaa. Yksillä treffeillä olen vasta käynyt. Aloitan keskusteluista varmaan joka neljännen, yleensä kun on vähän tylsää tai joku todella kiinnostava profiili. Olen vain huomannut, että niistä keskusteluista, jotka itse aloitan, ei lähes koskaan seuraa pitkää keskustelua tai treffejä, koska miestä ei kiinnosta puhua. Jos mies haluaa puhua, hän avaa keskustelun. Että ilmeisesti miehetkin harrastavat näitä kokeilumatcheja ja kohteliaisuusvastauksia, vaikka ei kiinnosta jutella tai nähdä :D Ai niin, ikää on 23v.
Aloitat ilmeisesti keskustelun vaan niiden komeimpien kanssa, jotka ottavat sitä panovaraa vähän rumemmistakin muijista. Jos ns. tavikselle aloitat keskustelun, niin aika todennäköistä on, että hän vastaa ihan jo siitäkin syystä, että naiset aloittavat niin harvoin keskusteluja. Jos nainen aloittaa keskustelun, niin oletan hänen olevan kiinnostunut, jolloin todellakin olen itsekin kiinnostunut vaikka vähän vähemmänkin kauniista naisesta.
Voi jessus. Ei mikään ihme, että olet yksin. Taidat olla aika yksinkertainen ja ruma.
Ainakin tosi moni nuoremmista käyttäjistä on siellä vaan varattuna pelleilemässä. Itsekin olin.
Sekä miehistä että naisista siis.
En ymmärrä miehiä, jotka alentuvat jahtaamaan naista. Eihän siinä edes tiedä netin kautta kiinnostaako toinen osapuoli sinua oikeasti, niin miksi vaivautua jahtaamaan tällaista henkilöä? Täytyy olla kyllä todella epätoivoinen.
Ja juu, Tinder on kyllä leikkikenttä kaikkein komeimmille ja menestyneimmille miehille. Tavikset saavat tyytyä sitten siihen mitä jää jäljelle noiden miesten jälkeen.
t. mies itsekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvalla on mitään tekstiä profiilissaan.
Miksi likettäisin muita kuin TODELLA kiinnostavan näköisiä ja mun tyylisiä?
Sehän olisi vain ajantuhlausta ja ilkeää niitä miehiäkin kohtaan.
Mulla on todella rajoittunut maku ihan ulkonäöllisestikin.N24
On kyllä poikkeuksellisen rajoittunut ja tulee mieleen, että perustuuko nuo vaatimukset oikeasti johonkin vai ovatko ne vain omia keksintöjäsi. Vaikea uskoa, että noin harva mies oikeasti kiinnostaisi sinua. Todennäköisyydet siihen, että törmäät itsellesi sopivaan mieheen ovat aika olemattomat. Veikkaisin, että sinulla on vain Tinderissä paljon kovemmat kriteerit kuin livenä tavatessa.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Minulla on tosiaan kuukaudessa tullut 70 matchia, mutta eipä noista ainakaan tähän mennessä ole vielä mitään irronnut, koska en ilmeisesti ole riittävän komea. Vain pari on kehunut ulkonäköäni ja siitäkin huolimatta vaikuttaneet siltä, että eivät ole kovin kiinnostuneita keskustelun edetessä, vaikka mielestäni olin asiallinen ja hauska, enkä kyllä jää chattaillessa koskaan sanattomaksi. Pitäisi varmaan käydä kaikki läpi ja aika nopeasti ehdottaa tapaamista. Olen jo tässä ajassa kyllästynyt turhanpäiväiseen lörpöttelyyn. Toisaalta lörpöttelyn seurauksena on paljastunut parin naisen sekopäisyys, joten siinä mielessä kyllä olen tyytyväinen, että en näitä henkilöitä oikeasti tavannut.
Naiset kyllästyvät nopeasti jutusteluun ja hukut sinne hänen keskusteluiden joukkoon, joten kannattaa sopia tapaaminen mahdollisimman nopeasti kun hän on vielä sinusta kiinnostunut, koska olet uusi tuttavuus. Eli Tinderissä on pakko olla suora etenkin niille parhaille naisille. Toki ei tarvitse seksiä ehdottaa, vaan ihan tavallista tapaamista. Itse sopisin ihan vain kävelyn tai jotain muuta vastaavaa.