Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kiroilee päivittäin lastemme edessä.

Vierailija
07.11.2016 |

Mies kiroilee joka ikinen päivä -v-ttu tätä sählinkiä. S-tna ku on taas paskasta. Tällaista kielen käyttöä. Meillä on kolme lasta. Olen lukuisat kerrat pyytänyt lasten vuoksi lopettamaan tällaisen kielenkäytön muttei välitä. Lapset ovat minulle sanoneet, etteivät jaksa eivätkä halua kuunnella isin kirosanoja.

Surettaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei ole lihaksikas ja miehekäs jännämies kyseessä.

Silloin ei voi muuta kuin todeta että eipä sinulle kelvannut sellainen rauhallinen ja kiroilematon kilttimies, niin siinähän sitä sitte ollaan.

Ei minullekaan, onneksi. Tai olisi kelvannut, mutta kyseinen kiroilematon kilttimies hakkasi minua viikottain, petti ja jätti. Onneksi kohtasin sitten lihaksikkaan ja miehekkään, vaikkakin joskus kiroilevan kiltin miehen

Katosit tuolta toisesta ketjusta, niin laitanpa saman tänne.

"Ihan ohiksena, Hel-nyc on taas tänään posottanut menemään jo lähemmäs 50 viestiä palstalle.

Kuinkas ne lapset ja koti hoituu tässä palstailun lomassa?

Katsoin profiilistasi, että olet 8 kuukauden aikana tykittänyt palstalle 9000 viestiä.

Ja olit välissä pari, kolmekin kuukautta pois?'

Tälläkin varovaisella laskutoimituksella suollat palstalle joka päivä noin 50 viestiä.

Muistatko yhden ketjun grafiikan, jonka yksi palstailija viesteistäsi teki, kun keväällä olit unilääkkeissäsi sormi sökönä palstalla sadan viestin päivävauhdilla?

Ei siinä sen kummempaa, kunhan ihmettelen."

Hienosti ne hoituvat - lapset tulivat mummolasta ja laitoin heidät nukkumaan juuri vähän aikaa sitten ja robotti-imuri pyörii parhaillaan. Enemmän minua ihmetyttää miksi sinä jaksat ihmetellä yhden kirjoittajan kirjoituksia?

Onko ne lapset joka päivä siellä mummolassa hoidossa noilla viestimäärillä?

Lapset ovat päivät päiväkodissa ja isänsä on kunnostautunut olemaan heidän kanssaan. Ja lapset ovat olleet paljon mummolassa ja serkkujensa luona, koska en taas tiedä koska/jos lähdetään. 

Onko sinulle vielä jotain, vai palataanko aiheeseen?

On kyllä. Miten voit hoitaa kaiken hyväntekeväisyystyösi, lapsesi, kotinne ja kaiken muun noilla viestimäärillä päivittäin? Kun se pelkkä viestin lähettäminen ei ole palstailuaikaasi, vaan siihen liittyy myös ketjujen lukeminen ja seuraaminen. Aamusta iltaan.

Jokainen voi tämän sinun profiilistasi päivittäin todeta.

50-100 viestiä päivässä, etkä näe tässä mitään ristiriitaa, tai netinkäytössäsi mitään ongelmaa?

Sillä, etten keskity pelkästän palstailuun. Saatan siivota, tehdä ruokaa, venytellä tehdä työvuoroloistoja, puhua puhelimessa, kirjoittaa maileja yms. 

Minun on vaikea nähdä tässä ristiriitaa, koska elämäni nyt on tällaista.  Enkä todellakaan istu koneella koko päivää. Ehdin ulkoilemaan, syömään lasten kanssa, leikkimään - ja ehdin opiskella myös mielenkiintoisia asioita. AV on vähän kuin se toinen puoli, se jossa rentoudutaan.

Netinkäytössäni ei ole sitten minkäänlaista ongelmaa.

Vielä?

Ei oikeastaan muuta, kuin se että olet kyllä paskanpuhujien mestari. Senhän kaikki tosin palstalla jo tietävät.

Vierailija
22/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan on helvetti. (ennen estrogeenia)

Himskutan hilipati. (estrogeenin jälkeen)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienetkö ap tehnyt tästä ongelman? Miten lapset osaavat sanoa tuommoista, jos eivät jostain ole ajatusta päähänsä saaneet? Isälläni on aina ollut tapana puhua siten, että joka toinen sana on kirosana. Ihan siis normaalin puheen lomassa, Tämä oli näin ollessani lapsi ja tämä on edelleen näin nyt kun itselläni on lapsia. Minä ja  sisareni emme kiroile eivätkä myöskään lapsemme. En muista että isäni puhetyylistä olisi koskaan tehty mitään erikoista numeroa. Lapsille on sanottu, ettei se ole kiva tapa ja älkää tehkö niin. No problem.

Vierailija
24/26 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu saatana perkele

Vierailija
25/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/26 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäkää kersojen kanssa joskus oikeen kunnon kiroilukonsertti pystyyn miehen nähden.

"voi saa-tana että tuli paljo läksyjä ei helevetti minä veän sitä opettajaa käkättimeen"

"no v-ttu nyt syömään koko paskasakki saa-tana"

sitä rataa..