Mies kiroilee päivittäin lastemme edessä.
Mies kiroilee joka ikinen päivä -v-ttu tätä sählinkiä. S-tna ku on taas paskasta. Tällaista kielen käyttöä. Meillä on kolme lasta. Olen lukuisat kerrat pyytänyt lasten vuoksi lopettamaan tällaisen kielenkäytön muttei välitä. Lapset ovat minulle sanoneet, etteivät jaksa eivätkä halua kuunnella isin kirosanoja.
Surettaa.
Kommentit (26)
Johan on helvetti. (ennen estrogeenia)
Himskutan hilipati. (estrogeenin jälkeen)
Lienetkö ap tehnyt tästä ongelman? Miten lapset osaavat sanoa tuommoista, jos eivät jostain ole ajatusta päähänsä saaneet? Isälläni on aina ollut tapana puhua siten, että joka toinen sana on kirosana. Ihan siis normaalin puheen lomassa, Tämä oli näin ollessani lapsi ja tämä on edelleen näin nyt kun itselläni on lapsia. Minä ja sisareni emme kiroile eivätkä myöskään lapsemme. En muista että isäni puhetyylistä olisi koskaan tehty mitään erikoista numeroa. Lapsille on sanottu, ettei se ole kiva tapa ja älkää tehkö niin. No problem.
pistäkää kersojen kanssa joskus oikeen kunnon kiroilukonsertti pystyyn miehen nähden.
"voi saa-tana että tuli paljo läksyjä ei helevetti minä veän sitä opettajaa käkättimeen"
"no v-ttu nyt syömään koko paskasakki saa-tana"
sitä rataa..
Ei oikeastaan muuta, kuin se että olet kyllä paskanpuhujien mestari. Senhän kaikki tosin palstalla jo tietävät.