Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkuille, minkä takia et ole parisuhteessa?

Vierailija
07.11.2016 |

Nyt saa kertoa :)

Kommentit (200)

Vierailija
41/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen nainen, enkä kelpaa kenellekään. Miehet pitävät minua kaverina, mutta parisuhteeseen tai edes yhdeksi yöksi minua ei huolita. Jos olen esimerkiksi ystävien kanssa viihteellä, miesten huomio kiinnittyy minua paljon kauniimpiin ystäviini ja minut huomioidaan lähinnä kysymällä vinkkejä, miten ystäviini voisi tehdä vaikutuksen. Olen kuullut useammaltakin mieheltä suoraa palautetta ulkonäöstäni, joka on kuulemma sysiruma. Ikäviä kommentteja on yritetty pehmittää sanomalla ensin jotain tyyliin: "ei millään pahalla, mutta..." Monien kokemusten jälkeen itsetuntoni on aivan pohjamudissa. Ystävät (niin naiset kuin miehet) sanovat, että olen söpö. En pysty luottamaan heidän arvioonsa, koska ajattelen koko ajan, etteivät he halua pahoittaa mieltäni ja sen takia sanovat imartelevamman kommentin, kuin mitä oikeasti ajattelevat.

Vierailija
42/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellainen mies, joka saa parisuhteen kovin helposti -> pienet sosiaaliset piirit, pienituloinen, ei-komea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi seurustella kirjoitti:

Vastaa mulle kysymykseen mitä mä hyödyn parisuhteesta?

Kai sä nyt itse taksasi tiedät?

Tästä vastauksestasi selvisi ainakin se mikset _sinä_ ole parisuhteessa.

Vierailija
44/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seksiä ekoilla treffeillä, enkä toisilla enkä kolmansillakaan. Haluan tutustua ihmiseen ja no, seksi on minulle toisarvoinen juttu. Tuo ehkä suurin syy. Muita syitä mitä keksin ovat että olen introvertti ja lyhyt.

N28

Vierailija
45/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämmönen köyhä työtön mies kelpaa kenellekkään. Suurin osa naisista haluaa lapsia ja ei pysty tarjoamaan mitään vakaata taloutta perheelle. Loput jotka ei halua lapsia silti haluaa matkustella ja korkeaa elintasoa.

Kivaa yleistystä.

Itselleni kelpaisi ihan puhtaasti toisen ihmisen seura ja läheisyys, onko se niin vaikea uskoa? Olen tarpeeksi jo matkustellut itse tienaamillani rahoilla ja elintaso on riittävä jos ei talvella palella.

Ehkäpä te miehet koette vetoa pelkästään lompakkoloisiin ja syytätte tästä kaikkia naisia. En ole kertaakaan elämässäni kellekään miehelle kelvannut, mutta monesti seurannut vierestä kun juostaan tarjoamaan juomia sille baarin kaunokaiselle ja myöhemmin itketään kun rahat meni.

Veikkaan, ettet ole enää perheen perustamis iässä. Ainakin itse koen vähän päälle kolmekymppisenä paineita siitä, etten ehkä koskaan pysty ostamaan asuntoa vaan "joudun" asumaan vuokralla. Mietin usein, et kuka sellaisen miehen haluaa. Aika moni tässä iässä olevan nainen kuitenkin sitä perhettä haluaa, toki on niitä velojakin tai joilla on jo lapset, ovat kuitenkin vähemmistö.

t. eri kelle kommentoit

46/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa olla sinkku. Voin harrastaa seksiä ilman sitoumuksia eri miesten kanssa jos tuntuu siltä, mutta vielä isompi etu on se, että mun ei ole pakko harrastaa seksiä kenenkään kanssa, jos mulla on seksitön kausi. Parisuhteessa miehet kuitenkin odottavat saavansa seksiä, ja mulla menee herkästi maku koko touhuun, kun itsellä on sellainen olo, ettei seksi aina huvita. 

Muutenkin tykkään pitää oman aikani ihan omana aikana, enkä jaksa miettiä, onko mulla pakko tai velvollisuus viettää aikaa jonkun kanssa, vaikka oikeasti ei huvita. Tykkään olla paljon itsekseni, ja olen paljon töissä. Vapaa-aikani vietän itsekkäästi juuri kuten haluan. Eli käytän aikaa itseeni, en toisiin. Perhe on poikkeus, heidän käytettävissään olen aina, jos mua tarvitaan.  

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
47/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tarpeekseni parisuhteista. Hyväksikäyttöä, kontrollointia, jopa väkivaltaa. Liian paljon vaadittu, olen mieluummin yksin ja viihdyn itsekseni. 

Vierailija
48/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi seurustella kirjoitti:

Vastaa mulle kysymykseen mitä mä hyödyn parisuhteesta?

Kai sä nyt itse taksasi tiedät?

Tästä vastauksestasi selvisi ainakin se mikset _sinä_ ole parisuhteessa.

Toki. En ole kertaakaan suostunut maksamaan edes sitä minimitaksaa, jota nainen on vaatinut.

Vierailija
49/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole vain tavannut miestä jonka kanssa synkkaisi molemminpuolin :) Luotan kuitenkin siihen että sellainen vielä osuu kohdalle kun on ystävällinen ja avoimin mielin liikkeellä eikä vain linnottaudu kotiin syömään suklaata.

N28

Vierailija
50/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua seksiä ekoilla treffeillä, enkä toisilla enkä kolmansillakaan. Haluan tutustua ihmiseen ja no, seksi on minulle toisarvoinen juttu. Tuo ehkä suurin syy. Muita syitä mitä keksin ovat että olen introvertti ja lyhyt.

N28

Tuo ettei halua seksiä heti, vaikeuttaa todella paljon parisuhteen saamista. Melkein tekee siitä mahdotonta. Minulla oli kausi kun halusin pelkkää seksiä ja koskaan muulloin ei ole ollut parisuhteita tarjolla.

Vierailija
51/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parisuhteessa mutta suhde kariutui, eli nyt siis sinkkuna ollut kk verran.  Haluaisin seurustella kunhan tulisi vastaan ns. oikea ihminen. Nyt aion viettää kuitenkin tovin sinkkuelämää ja keskittyä muihin asioihin kuin suhdekiemuroihin.

Vierailija
52/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän pieniä tissejäni

Tämä nyt on aivan typerä syy. Voin kertoa, että pienet tissit ei haittaa.

Pieneen kaluun verrattuna verraten mitätön syy.

m42

Vierailija
53/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Tuo ettei halua seksiä heti, vaikeuttaa todella paljon parisuhteen saamista. Melkein tekee siitä mahdotonta. Minulla oli kausi kun halusin pelkkää seksiä ja koskaan muulloin ei ole ollut parisuhteita tarjolla.

En vaan pysty olemaan luonteva sängyssä jos en tiedä ihmisestä muuta kuin nimen, iän ja ehkä harrastukset. Kokeiltu on ja tuli niin likainen olo että ei enää uudestaan.

Vierailija
54/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa suuri osa nuorista ilmoittaa ettei mene koskaan naimisiin tai muuta yhteen tai hanki lapsia, pariutuminen ikuisesti oli ja meni jo. Nykyään ihmiset daittailevat läpi elämän ja viettävät itsensä näköistä elämää. 

Ruotsissa ilmiö näkyy jo, ja maailmassa on jo nyt liikaa lapsia/ihmisiä, joista ylivoimaisesti suurin osa elää köyhyydessä, jos heille tarjotaan samat mahdollisuudet kuin USA:ssa tarvitaabn 5-maapallon varat.

Vierailija
55/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parisuhteessa.

Vierailija
56/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finderella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeän pieniä tissejäni

Tämä nyt on aivan typerä syy. Voin kertoa, että pienet tissit ei haittaa.

Pieneen kaluun verrattuna verraten mitätön syy.

m42

No aika nopeasti kuivuisi se parisuhde kasaan kun ei kehtaa ottaa paitaa pois. :D Ja ei se vissiin mikään pieni juttu ole kun monesti on mulle sanottu että olisin muuten kiinnostava koska olen kaunis ja hoikka mutta ei ole tissejä. Tästä syystä en ole ikinä harrastanut seksiä tai riisutunut kenenkään edessä. Olen nyt 20-vuotias ja suhtaudun asiaan huumorilla.

Vierailija
57/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin ap miksi pitäisi seurustella ja mitä siitä edes hyötyy?

Vierailija
58/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua seksiä ekoilla treffeillä, enkä toisilla enkä kolmansillakaan. Haluan tutustua ihmiseen ja no, seksi on minulle toisarvoinen juttu. Tuo ehkä suurin syy. Muita syitä mitä keksin ovat että olen introvertti ja lyhyt.

N28"

- "Tuo ettei halua seksiä heti, vaikeuttaa todella paljon parisuhteen saamista. Melkein tekee siitä mahdotonta. Minulla oli kausi kun halusin pelkkää seksiä ja koskaan muulloin ei ole ollut parisuhteita tarjolla."

Kuinkahan monta potenttiaalista kumppania minä miehenä olenkaan menettänyt ja ilmeisesti tulevaisuudessakin mahdollisesti tulen menettämään  kun en eläessäni ole vielä koskaan kohdannut ketään naista (tai miestä) - jonka kanssa olisin ollut valmis seksiin heti ensi-treffien yhteydessä. En sano, että se olisi täysin mahdoton ajatus tai tapahtuma. vielä joskus, mutta usko siihen, että niin vielä joskus käy on kyllä -aiemipiin kokemuksiin kaiketi nyt perustaen- aika pienellä mahdollisuudet, siihen on. - Jotenkin näet uskos tai ainakin luulen, että hyvää kannattaa hieman myös odottaa, eikä kuvitella, että voisi nauttia kerralla koko kakun. Mutta en tuomitse heitä, jotka näin tekevät; kunhan vain molemmilla on edes suunnilleen sama mielikuva siitä, missä mennään.    

Vierailija
59/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämmönen köyhä työtön mies kelpaa kenellekkään. Suurin osa naisista haluaa lapsia ja ei pysty tarjoamaan mitään vakaata taloutta perheelle. Loput jotka ei halua lapsia silti haluaa matkustella ja korkeaa elintasoa.

Kivaa yleistystä.

Itselleni kelpaisi ihan puhtaasti toisen ihmisen seura ja läheisyys, onko se niin vaikea uskoa? Olen tarpeeksi jo matkustellut itse tienaamillani rahoilla ja elintaso on riittävä jos ei talvella palella.

Ehkäpä te miehet koette vetoa pelkästään lompakkoloisiin ja syytätte tästä kaikkia naisia. En ole kertaakaan elämässäni kellekään miehelle kelvannut, mutta monesti seurannut vierestä kun juostaan tarjoamaan juomia sille baarin kaunokaiselle ja myöhemmin itketään kun rahat meni.

Pakko vähän yleistää, kun on viimeiset 10vuotta juuri näin ollut asiat omakohtaisen kokemuksen mukaan. Se jos teitä erilaisia naisia on muutamia olemassa, niin te olette aina varattuja, tai ei teitä löydä mistään. Ei sillä, en jaksa edes yrittää etsiä enää.

Vierailija
60/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up