Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkuille, minkä takia et ole parisuhteessa?

Vierailija
07.11.2016 |

Nyt saa kertoa :)

Kommentit (200)

Vierailija
21/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on yli 40 vuotta, tarkalleen 43.

Olen ylijäämää eli turha hukkapätkä. Kukaan ei huoli, eikä välitä enää tämän ikäisistä.

Harmittaa, kun en ollut nuorempana aktiivinen. Nyt on myöhäistä, kun naimajuna on mennyt jo aikoja sitten.

Kadehdin aviossa olevia perheellisiä.

Vierailija
22/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut sellaista ihmistä, joka ihastuisi tarpeeksi minuun ja johon itse ihastuisin tarpeeksi, ja että tuosta ihastumisesta seuraisi vielä syvempiäkin tunteita ja pysyvä suhde.

Ylipäänsä tapaan uusia ihmisiä todella harvon ja pidän vielä harvemmista, saati sitten että oikein ihastuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon suhteessa mut toivoisin olevani sinkku. Ois enemmän aikaa koululle. Nyt pitää joka viikonloppu uhrata ton kanssa... kaipaan et pysty vaan menemää minne lystää ja tehä kouluhommia kunnolla.

N23

Vierailija
24/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole ketään. Mielessä ei vuosiin ole ollut ketään joka kiinnostaisi "siinä mielessä". En myöskään ole koskaan vedonnut miehiin, en ylipäätään ole sellainen ihminen, joka vetäisi muita ihmisiä puoleensa. Motivaatio on myös alhainen. Yh:n lapsena en osaa kaivata miestä vaan mun mielestä yksin olo on sellainen normaali "perustila". Ei tulisi mieleenkään mennä johonkin tinderiin, en vain näe mitään syytä. Jos ihmiset eivät tykkää musta niin en minäkään hirveästi ihmisistä, mitä todennäköisimmin torjuisin joka tapauksessa treffikutsun silmää räpäyttämättä. Mitä minä miehellä?

Vierailija
25/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän pieniä tissejäni

Tämä nyt on aivan typerä syy. Voin kertoa, että pienet tissit ei haittaa.

Vierailija
26/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellekään en kelpaa. -introvertti N28

Vierailija
27/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole yrittänyt päästä sellaiseen. 

M35

Vierailija
28/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi suhdetta, that's why. 

Vierailija
29/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämäni rakkaudeksi arvioimani mies haluaa olla vain ystäviä. :(

Vierailija
30/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään sen eteen, että mitään parisuhdetta voisi syntyä. Viihdyn yksin, enkä nyt halua sitä kaikkea sähläystä elämääni, mitä tyttöystävästä helposti koituu. Luultavasti useimmat naiset kuitenkin haluaisivat aktiivisempaa seurustelua kuin minä, joten tuskin toimivaa suhdetta nykyisillä prioriteeteillani on mahdollista saada aikaan. Kaikki saattaa tietysti hetkessä muuttua, jos ihastuu johonkuhun, mutta kuten sanottua, se ei kontaktien puutteen vuoksi ole käytännössä mahdollista.

Vierailija
31/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa naisia missään tai puhu naisille. Työpaikan siivoojalle ja kaupan kassalle sanon "Hei".

m45

Vierailija
32/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian mukavuudenhaluinen.

Vierailija
33/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa mulle kysymykseen mitä mä hyödyn parisuhteesta?

Vierailija
34/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi seurustella kirjoitti:

Vastaa mulle kysymykseen mitä mä hyödyn parisuhteesta?

Kai sä nyt itse taksasi tiedät?

Vierailija
35/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämmönen köyhä työtön mies kelpaa kenellekkään. Suurin osa naisista haluaa lapsia ja ei pysty tarjoamaan mitään vakaata taloutta perheelle. Loput jotka ei halua lapsia silti haluaa matkustella ja korkeaa elintasoa.

Vierailija
36/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ny kun mietin asiaa toisen kerran, niin mahtaisinko olla sinkku, jos tietäisin siihen syyn tai syyt...   

Vierailija
37/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämmönen köyhä työtön mies kelpaa kenellekkään. Suurin osa naisista haluaa lapsia ja ei pysty tarjoamaan mitään vakaata taloutta perheelle. Loput jotka ei halua lapsia silti haluaa matkustella ja korkeaa elintasoa.

Vaikka nainen ei haluaisikaan lapsia, niin ei hänen mieskriteerinsä siitä muutu. Nainen nyt vaan vaistomaisesti tuntee vetoa mieheen, jolla on resursseja ja mies naiseen, jolla on ulkonäköä. 

Työtön mieskään ei välttämättä ole resurssiton. Työttömälläkin voi olla iso sosiaalinen piiri ja vankka henkinen pääoma. Näitä asioita kannattaisi köyhän miehen yrittää kehittää. Ensimmäinen on kyllä lähestulkoon mahdotonta ilman positiivista yhteiskunnallista statusta, eli rahaa tai julkisuutta.

Vierailija
38/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en vain kiinnostu juuri kenestäkään ja ne, keistä kiinnostun, ovat joko varattuja tai pelimiehiä. Perinteiden treffisysteemi ei myöskään sovi mulle. Haluaisin tutustua miehiin pikkuhiljaa, esim. harrastusten tai töiden lomassa, ilman mitään paineita siitä, että onko tässä nyt jotain romantiikkaa ja haluanko tavata vielä vai en.

Vierailija
39/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti aseksuaali nainen, eipä ole tullut aseksuaalia miestä vielä vastaan. Toisaalta - enpä ole moista kaivannutkaan. :)

Ymmärsin taannoin, että elämäni on ollut tasapainoisinta ja onnellisinta silloin, kun en ole ollut edes ihastunut. Arvostan omaa hyvinvointiani sen verran korkealle, että jos ja kun voin paremmin yksin kuin parisuhteessa, en luonnollisestikaan edes tavoittele parisuhdetta.

Ikää toki vasta 28 v, tulevaisuus auki. Nyt koen kuitenkin erittäin vahvasti, että näin on hyvä. Lapsia en ole koskaan toivonut saavani.

Vierailija
40/200 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa yleistystä.

Itselleni kelpaisi ihan puhtaasti toisen ihmisen seura ja läheisyys, onko se niin vaikea uskoa? Olen tarpeeksi jo matkustellut itse tienaamillani rahoilla ja elintaso on riittävä jos ei talvella palella.

Ehkäpä te miehet koette vetoa pelkästään lompakkoloisiin ja syytätte tästä kaikkia naisia. En ole kertaakaan elämässäni kellekään miehelle kelvannut, mutta monesti seurannut vierestä kun juostaan tarjoamaan juomia sille baarin kaunokaiselle ja myöhemmin itketään kun rahat meni.